Skocz do zawartości

Przerabianie zawieszenia w STI


Kameleon 02

Rekomendowane odpowiedzi

DOstałem taka ofertę odnośnie zawieszenia od MTS

 

Więc tak jest możliwość przerobienia pańskiego oryginalnego zawieszenia na zestaw Bilstein z grubymi tłoczyskami

o regulowanej wysokości ale musiałby mi pan dostarczyć amortyzatory sprężyny ze swojego auta.Tą usługą zajmuje się firma zerkopol polega to na wymianie całego amortyzatora a dlatego potrzebne są oryginlane żeby

wykorzystać oryginalne mocowania

 

Może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym przerabianiem?

Czy ktoś to u nich może robił?

 

NO i czy jest to zdrowe czy nic sie nie urwie :wink:

 

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z serią to chybam się juz zapoznał. Co bym chciał :roll: poprawić trakcje, wyeliminować choć troche rycie 8)

 

Pewno chodzi Ci o podsterownosc. Jak dla mnie to lekkie przesadzanie, wystarczy obrac inna technike pokonywanie zakretow i auto bedzie szlo jak po sznurku. Jezeli jednak nie, to polecam zakupi STi z systemem DCCD, albo co prostsze zalozenie "anti-liftu". Co prawda auto zacznie nieco wygladac jak motorowka, ale zamiatac bedzie tylem jak "zle" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z serią to chybam się juz zapoznał. Co bym chciał :roll: poprawić trakcje, wyeliminować choć troche rycie 8)

 

Pewno chodzi Ci o podsterownosc. Jak dla mnie to lekkie przesadzanie, wystarczy obrac inna technike pokonywanie zakretow i auto bedzie szlo jak po sznurku. Jezeli jednak nie, to polecam zakupi STi z systemem DCCD, albo co prostsze zalozenie "anti-liftu". Co prawda auto zacznie nieco wygladac jak motorowka, ale zamiatac bedzie tylem jak "zle" ;)

 

Michal, z tym anti-lift'em pewny jesteś, że zmniejszy podsterowność? Wydawało mi się że zapobiega on przede wszystkim unoszeniu się przodu przy przyspieszaniu i pewnie mniejszemu obniżaniu zawieszenia podczas hamowania. Dajmy na to mamy taką oto sytuacje : dojeżdzamy do zakrętu, np. 45 stopni, ścinamy mocno hamulcem i zaczynamy skręcać. Wydaje mi się, że przez to iż przód mniej się obniży (w wyniku zadziałania anti-lift'u), automatycznie tył mniej się podniesie i będzie w mniejszym stopniu odciążony, co spowoduje, że efekt nadsterowności będzie właśnie mniej zauważalny.

 

Nie wiem czy trochę nie zagmatwałem :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawias jest fajny w momencie jak sobie spokojnie jade po prostej jest kulturalnie nic nie wali ale jak zaczyna sie agresywna jazda po zakrętach to po pierwsze przód ryje :( a po drugie cały czas mi sie wydaje że karoseria lata z boku na bok

 

 

nie chce przynudzać ale brakuje mi tego co było w typie-r bardziej poetycko to ujmę nie czuje kontaktu z samochodem

 

od jakiegoś czasu poważnie zastanawiam sie czy nie zamienić sti na evo VII albo w końcu sie odwarzyc i ściągnąć nsx-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...