AdaSch Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Cześć, czy osłona silnika forka od wersji us 2.5 NA jest taka sama jak dla wersji 2.5 XT EU? moja jest totalnie zmasakrowana i nie wiem na czym się jeszcze trzyma. Mam dostęp do wersji us. Może ktoś to potwierdzić? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Osłona jest taka sama, ale po Ci taka osłona? Teoretycznie ma chronić przed brudem, a tak naprawdę tylko ogranicza chłodzenie....jeżeli jeździsz po luxnych nawierzchniach, załóż sobie aluminiową płytę. Pozdro, e Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 dzięki, ma chronić przed ogólnym brudem, to wszystko. Co do chłodzenia...hmmm a jak trzeba dręczyć silnik aby wymagał dodatkowego chłodzenia? mój jest używany normalnie i chyba krzywda mu się nie dzieje. Swoją osłonę rozwaliłem w śniegu przez kamienie potem na drodze w siatce foliowej był kamlot itd, i zaczęła się sypać na dobre. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Miałem taki sam problem. Chyba ze trzy tygodnie czatowałem na Allegro na taką osłonę. Ta, którą teraz mam jest z wersji amerykańskiej z automatem (ja mam manual) i z przed face liftingu (z 2001 roku z tego co pamiętam). Pasuje bez problemu. Fakt, że mogłem podjechać do sprzedawcy i przymierzyć co też niniejszym mimo wszystko polecam. Moim skromnym zdaniem i tak na 99% powinna pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 a tak naprawdę tylko ogranicza chłodzenie... To chyba nieco przesadzone. Przed brudem chroni całkiem fajnie. Ja po założeniu aluminiowej płyty mam pod maską niestety więcej syfu. Założyłem alu bo lubię czasem pojeździć szutrówkami i polnymi drogami i zdarza się łupnąć "dołem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Do cywilnej jazdy całkowicie wystarcza oryginalna plastikowa osłona. Używaną można kupić za 100 zł. Aluminiowa to koszt około 700 zł. Używanych aluminiowych nie udało mi się znaleźć - chyba, że w komplecie z całym samochodem :smile: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Cześć, czy osłona silnika forka od wersji us 2.5 NA jest taka sama jak dla wersji 2.5 XT EU? (...) (...) Moim skromnym zdaniem i tak na 99% powinna pasować. a moim skromnym zdaniem na 99% plug'n'play pasowac nie bedzie... wydech jest inaczej poprowadzony (wiec obstawiam, ze bez "rzezby" sie nie obedzie), poza tym, aftermarket'owe oslony (alu i plastikowe) sa inne do n/a, a inne do XT ale zawsze pozostaje ten 1% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Używaną można kupić za 100 zł. Jakieś 2 tygodnie temu sprzedałem moją używaną osłonę za 50zł Nie przypuszczałem, że ktokolwiek będzie zainteresowany ale po paru godzinach zadzwonił gość i po nią przyjechał Alu faktycznie ciężko kupić używane, chyba, że akurat grzegorzp wyprodukował sobie jakąś lepszą i ma na zbyciu poprzedni model [ Dodano: Pon Sie 17, 2009 3:01 pm ] wydech jest inaczej poprowadzony (wiec obstawiam, ze bez "rzezby" sie nie obedzie), poza tym, aftermarket'owe oslony (alu i plastikowe) sa inne do n/a, a inne do XT Osłony aluminiowe faktycznie są różne dla N/A i turbo. Ale plastikowa mogła być tak zaprojektowana aby pasować do obu - kwestia wystających w N/A kolektorów. W turbo są bardziej schowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Ta moja 2-ga pasowała na 100% mimo, że była trochę inna. W części pod skrzynią była 10 cm krótsza - widocznie AT bardziej wystaje. Tak jak pisałem, o ile to możliwe, polecam podjechać i sprawdzić na miejscu. Prawo Murphiego mówi, że ten 1% może być dominujący :wink: . [ Dodano: Pon Sie 17, 2009 3:31 pm ] Tu podobny wątek ale głownie o alu -> http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=117763 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Ta moja 2-ga pasowała na 100% mimo, że była trochę inna. W części pod skrzynią była 10 cm krótsza - widocznie AT bardziej wystaje (...) tez racja... przynajmniej w starszych Forkach XT OEM oslona (ten sam rocznik) jest rozna w MT i AT (oslona w XT AT faktycznie jest krotsza i nie oslania skrzyni, natomiast w XT MT chroniona jest i skrzynia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 No i pasuje do 2.0X MY06 - sprawdzone na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Alu faktycznie ciężko kupić używane, chyba, że akurat grzegorzp wyprodukował sobie jakąś lepszą i ma na zbyciu poprzedni model Jeszcze lepszej nie zrobiłem, ale myślę o wykonaniu płyty Kevlar-Carbon :shock: :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seb_ek Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Grzegorzu, Twoja pyta jest super.... już mi raz uratowała d... znaczy się kolektory. Nie myślisz o osłonie pod tylni dyfer? Biorę w ciemno.... sorki za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 (...) Nie myślisz o osłonie pod tylni dyfer? Biorę w ciemno.... (...) polecam OEM oslone tylenego dyfra, naprawde solidna jest... choc nowa jest cholernie droga, a na uzywke trafic trudno (choc mi sie udalo :cool: ) mozna tez sprowac namowic Grzegorza, aby wykonal replike OEM oslony :razz: p.s. tez sorry za male OT :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Grzegorzu, Twoja pyta jest super Nie myślisz o osłonie pod tylni dyfer? Będę musiał pomyśleć o osłonie pod dyfer. Jak coś wyrzeźbię to się odezwę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Jak coś wyrzeźbię to się odezwę ja juz wyżeźbiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 a z czego ta oslone robiles?? jaki to metal?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seb_ek Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Grzegorzu super... jakby co to czekam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 przednia mam z 8mm ALU tylna mam 4mm "kwasiak" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Dzięki koledzy za wyjaśnienia, osłona jest cała ale trochę porysowana, gość chce 300pln więc wydaje mi się, że jednak chce dużo. Może jestem w błędzie czyli brać i nie marudzić. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 gość chce 300pln więc wydaje mi się, że jednak chce dużo. ja tez mysle ze duzo swoja stara plastikowa (w idealnym stanie) do 2.0 N/A sprzedalem za 70PLN.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 300pln za plastix?? chyba sie z nie powiem czym na glowy pozamienial... no ale pamietam do tej pory ceny czesci vectry i takich samych ( oznaczenie producenta identyczne ) jesli sie mowilo ze to ma isc do saaba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 sprawa nieaktualna. Osłona oryginał z aso i jest ślicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Na ile ASO sobie taki oryginał ceni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 800pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się