Skocz do zawartości

Czy osłona silnika dla wersji us 2.5 NA = 2.5 XT EU?


AdaSch

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

czy osłona silnika forka od wersji us 2.5 NA jest taka sama jak dla wersji 2.5 XT EU?

 

moja jest totalnie zmasakrowana i nie wiem na czym się jeszcze trzyma. Mam dostęp do wersji us. Może ktoś to potwierdzić?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki,

 

ma chronić przed ogólnym brudem, to wszystko. Co do chłodzenia...hmmm a jak trzeba dręczyć silnik aby wymagał dodatkowego chłodzenia? mój jest używany normalnie i chyba krzywda mu się nie dzieje. Swoją osłonę rozwaliłem w śniegu przez kamienie potem na drodze w siatce foliowej był kamlot itd, i zaczęła się sypać na dobre.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam problem. Chyba ze trzy tygodnie czatowałem na Allegro na taką osłonę. Ta, którą teraz mam jest z wersji amerykańskiej z automatem (ja mam manual) i z przed face liftingu (z 2001 roku z tego co pamiętam). Pasuje bez problemu. Fakt, że mogłem podjechać do sprzedawcy i przymierzyć co też niniejszym mimo wszystko polecam.

 

Moim skromnym zdaniem i tak na 99% powinna pasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak naprawdę tylko ogranicza chłodzenie...

To chyba nieco przesadzone.

 

Przed brudem chroni całkiem fajnie. Ja po założeniu aluminiowej płyty mam pod maską niestety więcej syfu. Założyłem alu bo lubię czasem pojeździć szutrówkami i polnymi drogami i zdarza się łupnąć "dołem".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do cywilnej jazdy całkowicie wystarcza oryginalna plastikowa osłona. Używaną można kupić za 100 zł. Aluminiowa to koszt około 700 zł. Używanych aluminiowych nie udało mi się znaleźć - chyba, że w komplecie z całym samochodem :smile: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

czy osłona silnika forka od wersji us 2.5 NA jest taka sama jak dla wersji 2.5 XT EU? (...)

 

(...) Moim skromnym zdaniem i tak na 99% powinna pasować.

a moim skromnym zdaniem na 99% plug'n'play pasowac nie bedzie... wydech jest inaczej poprowadzony (wiec obstawiam, ze bez "rzezby" sie nie obedzie), poza tym, aftermarket'owe oslony (alu i plastikowe) sa inne do n/a, a inne do XT

 

ale zawsze pozostaje ten 1% :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używaną można kupić za 100 zł.

Jakieś 2 tygodnie temu sprzedałem moją używaną osłonę za 50zł :) Nie przypuszczałem, że ktokolwiek będzie zainteresowany ale po paru godzinach zadzwonił gość i po nią przyjechał :) Alu faktycznie ciężko kupić używane, chyba, że akurat grzegorzp wyprodukował sobie jakąś lepszą :mrgreen: i ma na zbyciu poprzedni model ;)

 

[ Dodano: Pon Sie 17, 2009 3:01 pm ]

wydech jest inaczej poprowadzony (wiec obstawiam, ze bez "rzezby" sie nie obedzie), poza tym, aftermarket'owe oslony (alu i plastikowe) sa inne do n/a, a inne do XT

Osłony aluminiowe faktycznie są różne dla N/A i turbo. Ale plastikowa mogła być tak zaprojektowana aby pasować do obu - kwestia wystających w N/A kolektorów. W turbo są bardziej schowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta moja 2-ga pasowała na 100% mimo, że była trochę inna. W części pod skrzynią była 10 cm krótsza - widocznie AT bardziej wystaje. Tak jak pisałem, o ile to możliwe, polecam podjechać i sprawdzić na miejscu. Prawo Murphiego mówi, że ten 1% może być dominujący :wink: .

 

[ Dodano: Pon Sie 17, 2009 3:31 pm ]

Tu podobny wątek ale głownie o alu -> http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=117763

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta moja 2-ga pasowała na 100% mimo, że była trochę inna. W części pod skrzynią była 10 cm krótsza - widocznie AT bardziej wystaje (...)

tez racja... przynajmniej w starszych Forkach XT OEM oslona (ten sam rocznik) jest rozna w MT i AT (oslona w XT AT faktycznie jest krotsza i nie oslania skrzyni, natomiast w XT MT chroniona jest i skrzynia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Nie myślisz o osłonie pod tylni dyfer? Biorę w ciemno.... (...)

polecam OEM oslone tylenego dyfra, naprawde solidna jest... choc nowa jest cholernie droga, a na uzywke trafic trudno (choc mi sie udalo :cool: :mrgreen: )

 

picture038l.jpg

 

mozna tez sprowac namowic Grzegorza, aby wykonal replike OEM oslony :razz:

 

 

p.s. tez sorry za male OT :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...