Gyraf Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 no koledzy ile może być słabszy GTek gdy ma maskę bez karmnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 mogą być gorsze skutki niż zmniejszenie mocy kiedy będziesz mógł maskę wysłać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 no koledzy ile może być słabszy GTek gdy ma maskę bez karmnika ? w ogóle bez maski z wlotem, czy maska z GT z sama dziura? Lepiej już jeździć bez maski- tak jak napisał adaś. Chłodzenie to podstawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gyraf Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 no maska od gl-a.... ale powiem wam ze temp jest normalna :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 no maska od gl-a.... ale powiem wam ze temp jest normalna :wink: czego temperatura? masz wskaźnik temp w dolocie i jest ok? Nie jeździj tak, bo nie będziemy mieli się już okazji w borsku spotkać :razz: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gyraf Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 no wiem wiem ze nie powinienem ale ciśnienie na małe pośmiganie z turbo jest większe a co do borska to nawet maluchem za 100 PLN sie dotelepie by pośmigać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 maluchem możesz nie pojechać jak kabooom będzie duże :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 a gdzieś na forum był link że komuś w bodaj w USA zakryli czymś intercooler w serwisie i powiedzieli ze ma tak jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 no koledzy ile może być słabszy GTek gdy ma maskę bez karmnika ? Dramat, szkoda samochodu tylko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 nie panikujcie!!! po 1- intercooler jest w zderzaku ?? jak tak to chlodzenie jest nawet lepsze (oczywiscie dolotu) 2 masa samochodow i to mocniejszych nie ma wogole (starszy gt tez chyba) zdnego smiesznego dolotu na turbo jezeli masz tem wody i oleju ok to nie ma co sie przejmowac a jak bys chcial poprawic chlodzenie zawsze mozna poprowadzic kanaly powietrzne ile bedzie szybszy ??? zwarzywszy ze bys mial wydajniejszy cooler i minimalnie mniej sze opory powietrza....hmm ciezko powiedziec 10km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 po 1- intercooler jest w zderzaku ?? jak tak to chlodzenie jest nawet lepsze (oczywiscie dolotu) właśnie nie! Gyraf na górny IC zdnego smiesznego dolotu na turbo nie chodzi tu o dolot powietrza na turbo tylko chłodzenie intercoolera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 sądzę , że brak kurnika= brak chłodzenie TMIC=wyższa temperatura powietrza=wyprzedzony zapłon by uniknąć spalania detonacyjnego=mniejsza moc. ECU po stwierdzeniu, że w cylindrach ze wzgledu na wysoką temperature zachodzi spalanie detonacyjne zaczyna regulowac zapłon tak by zapobiec zniszczeniom silnika co skutkuje obnizaniem mocy. PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 zasłonięty górny IC, to na pewno mniejsza moc ze wzgledu na wyższą temperaturę (brak chłodzenia powietrza doładowanego) a w skrajnym przypadku awaria silnika, a na pewno szybsze zużycie....nie polecam takiego rozwiązania. dlaczego nie możesz założyć normalnej maski? albo wyciąć dziury i zamontować wlotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Gyraf, seryjny wlot powietrza na masce w GT jest nawet za mały bo znanych jest wiele przypadków popłynięcia silnika na autobanie, ponieważ podobno powyżej 160km/h prąd powietrza zaczyna omijać wlot bo jest za niski, a co dopiero jak wogóle nie ma wlotu ani nawet dziury w masce. Silniki Subaru są szczególnie wrażliwe na temperaturę więc ja bym tak bez wlotu nie jeździł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 160km/h prąd powietrza zaczyna omijać wlot bo jest za niski tak mi nawet powiedzieli w ASO. Dlatego zdecydowałem sie na wersję wlotu a la czołg :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gyraf Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 ej no ja tak z ciekawości zadałem pytanko zrobiłem tylko z 700 km i mam nadzieje za ała nie zrobiłem ! maska docelowa sie właśnie maluje tylko te padki lakiernicy malują malują i wylansować nie mogą :| Kruk, co to znaczy popłynęły ? egt za wysokie ? tłoki wypaliło ? tak mi nawet powiedzieli w ASO. Dlatego zdecydowałem sie na wersję wlotu a la czołg :razz: no właśnie nie chcesz go sprzedac on przecie taki szpetny jest :roll: może komuś zalega to ja chętny jestem !?!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 seryjny wlot powietrza na masce w GT jest nawet za mały bo znanych jest wiele przypadków popłynięcia silnika na autobanie, ponieważ podobno powyżej 160km/h prąd powietrza zaczyna omijać wlot bo jest za niski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Yoshii, co Cię tak rozbawiło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Kruk, co to znaczy popłynęły ? egt za wysokie ? tłoki wypaliło ? Tak. Wysokie EGT, spalanie stukowe i wiele innych niechcianych efektów zbyt wysokiej temperatury pod maską może doprowadzić do wielu poważnych awarii m.in. awarii uszczelek pod głowicami i znanych tego konsekwencji, wypaleniu dziury w denku tłoka, pęknięcie tłoka, itp. Dobre chłodzenie uturbionego silnika w Subaru to podstawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Gyraf, seryjny wlot powietrza na masce w GT jest nawet za mały bo znanych jest wiele przypadków popłynięcia silnika na autobanie, ponieważ podobno powyżej 160km/h prąd powietrza zaczyna omijać wlot bo jest za niski, Kruk Naprawdę to nie jest atak :!: :wink: , ale czy naprawdę wierzysz, że inżynierowie FHI nie wpadli na to o czym piszesz i przez wiele lat stosowano zbyt małe kurniki, które narażały producenta na m.in. koszty związane z kosztownymi naprawami gwarancyjnymi ? :roll: [ Dodano: Wto Sie 11, 2009 12:37 am ] Subaru są szczególnie wrażliwe na temperaturę więc ja bym tak bez wlotu nie jeździł. Tu się zgadzam w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Kruk napisał/a: Gyraf, seryjny wlot powietrza na masce w GT jest nawet za mały bo znanych jest wiele przypadków popłynięcia silnika na autobanie, ponieważ podobno powyżej 160km/h prąd powietrza zaczyna omijać wlot bo jest za niski, Patrzac na moja maske i jej drgania spowodowane zaburzeniem czystego przeplywu to moim zdaniem musi tam panowac huragan w tym wlocie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Kruk Naprawdę to nie jest atak :!: :wink: , ale czy naprawdę wierzysz, że inżynierowie FHI nie wpadli na to o czym piszesz i przez wiele lat stosowano zbyt małe kurniki, które narażały producenta na m.in. koszty związane z kosztownymi naprawami gwarancyjnymi ? :roll: Alex to nie jest kwestia wiary tylko czytałem kilka tego typu przypadków opisywanych na forach Subaru całego świata i nie tylko ja o tym słyszałem - temat był już poruszany na tym forum przez innego forumowicza, który też o tym czytał więc nie są to wiadomości które mi się dzisiaj przyśniły. Jeśli już pytasz czy w to wierzę to tak, jak dla mnie ma to sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Robiłem lata temu test na hamowni z Audi S2, 2,2T, z bardzo dużym IC, po polaniu go lodowatą wodą temperatura powietrza spadła o 30 stopni i moc na rolkach wzrosła też o 30, ale KM.....i może to zabrzmi dziwnie, ale nawet maska silnika podniesiona na zamku o 1cm, plus wyrzucona uszczelka między podszybiem i maską w moim STi dużo daje....popieram Kruka (wyjątkowo ) , w przypadku Subaru temperatura jest głównym kilerem motorów, a duży wlot pomaga silnikowi dobrze i długo chodzić. maska bez wlotu to morderstwo dla silnika Turbo. a fabryka robi dużo dziwnych rzeczy, które dają się poprawić bez większych problemów. wyrzuciłem np. w Foresterze S turbo tą dziadowską dolną plastikową osłone silnika i wyraźnie odżył termicznie, trzyma niższą temperaturę i się nie przegrzewa...coś w tym chyba jest....Amen! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 popieram Kruka (wyjątkowo ) no od pewnego czasu o dziwo się zgadzamy ze sobą, jak jeszcze zacznę się dogadywać z Alexem to chyba czas będzie opuścić to forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Indywidualiści o ponadprzeciętnej inteligencji i umiejętnościach po prostu tak mają :smile: że na początku się ścinają...... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się