Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 3.04.2018 o 23:02, Oktan napisał:

Ciesz się że odkręcił :) CZasem się obróci w budzie gwint i dopiero jest roboty ;)

Cieszę się bardzo :D Byłem świadom że może skończyć się na cięciu podłużnic - na szczęście na czyszczeniu, wzmocnieniu i obspawaniu się skończyło :)

 

Szukam jakiś nowych gum do mojego legaca, 15 cali szerokość 195 ewentualnie 205 profil 60. Myślałem o takich Bridgestone Turanza T001 EVO 195/60 r15, dobre będą czy w coś innego celować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Michał Guz napisał:

Cieszę się bardzo :D Byłem świadom że może skończyć się na cięciu podłużnic - na szczęście na czyszczeniu, wzmocnieniu i obspawaniu się skończyło :)

 

Szukam jakiś nowych gum do mojego legaca, 15 cali szerokość 195 ewentualnie 205 profil 60. Myślałem o takich Bridgestone Turanza T001 EVO 195/60 r15, dobre będą czy w coś innego celować?

Jak byś chciał zimówki (przed zimą 2019) to mam Nokiany po 1 miesiącu jazdy do sprzedania - 195/60 r15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Michał Guz napisał:

Szukam jakiś nowych gum do mojego legaca, 15 cali szerokość 195 ewentualnie 205 profil 60. Myślałem o takich Bridgestone Turanza T001 EVO 195/60 r15, dobre będą czy w coś innego celować?

Przestań, kup 16 na lato ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kilka kpl 16 w dziale sprzedam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Michał Guz napisał:

Byłem świadom że może skończyć się na cięciu podłużnic - na szczęście na czyszczeniu, wzmocnieniu i obspawaniu się skończyło :)

Nie trzeba ciąć podłużnic, można to zrobić z drugiej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

 

 

N-ki są nudne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Michał Guz napisał:

Dobra będę miał 16'tki, jakie laczki do nich zakładać? Tak w okolicy 1000-1200zl

 

A co chcesz robić tymi laczkami?

 

Upalać, jeździć sobie po bułki? Bardziej asfalt, trochę szutru... gładko i bez dziur, dziurawo i syfiaście? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uniroyal Rainsport 3

tylko w rozmiarze odpowiadającym nominałowi to masz 205/50r16 będzie droższy niż 1200/kpl lecz spokojnie wkładaj 205/55r16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

225/45 wygląda akurat do Legacy I, ale trzeba dobrze dobrać felgi.

Przy ET 45 tył jeszcze daje radę przy zmniejszonych rantach, ale przód już za bardzo wystaje.

Dlatego zmieniam felgi na ET53.

 

Dziad na ET45:

 

IMG_1805.JPG

IMG_1806.JPG

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, qbutek napisał:

225/45 wygląda akurat do Legacy I, ale trzeba dobrze dobrać felgi.

Przy ET 45 tył jeszcze daje radę przy zmniejszonych rantach, ale przód już za bardzo wystaje.

Dlatego zmieniam felgi na ET53.

 

Dziad na ET45:

 

IMG_1805.JPG

IMG_1806.JPG

 

 

Pamiętaj że jak wsadzisz np ori sti 7,5 et 53 to z 225/45 chcąc zrobić kąty z tyłu np na srubach acentrycznych może sie oprzec o amor, ja miałem z tym problem. najlepiej cambery wsadzić na top mount

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, qbutek napisał:

225/45 wygląda akurat do Legacy I, ale trzeba dobrze dobrać felgi.

Z innej beczki: ile taka przyczepa, czy trzeba mieć extra uprawnienia i rozumiem, że skoro VAG tam stoi, to FXT da radę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Oktan napisał:

Pamiętaj że jak wsadzisz np ori sti 7,5 et 53 to z 225/45 chcąc zrobić kąty z tyłu np na srubach acentrycznych może sie oprzec o amor, ja miałem z tym problem. najlepiej cambery wsadzić na top mount

 

Siedzieć tam będzie gwint, śruby regulowane, ale też wszystkie regulowane wahacze.

jak to nie da rady, to wpadną jakieś TopMounty.

Godzinę temu, Guliwer napisał:

Z innej beczki: ile taka przyczepa, czy trzeba mieć extra uprawnienia i rozumiem, że skoro VAG tam stoi, to FXT da radę :)

Chyba ok 6 kpln netto.

Nową możesz zamówić z dopasowanym dla Ciebie DMC.

ta ma DMC 1550 kg.

Legacy I 1950 kg + laweta 1550 nie przekracza 3500 kg, wiec odpada ViaToll.

Teoretycznie nie spełniam warunku, że DMC(przyczepy)*1,33<DMC(pojazdu), ale lubię życie na krawędzi;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, qbutek napisał:

 

Siedzieć tam będzie gwint, śruby regulowane, ale też wszystkie regulowane wahacze.

jak to nie da rady, to wpadną jakieś TopMounty.

Chyba ok 6 kpln netto.

Nową możesz zamówić z dopasowanym dla Ciebie DMC.

ta ma DMC 1550 kg.

Legacy I 1950 kg + laweta 1550 nie przekracza 3500 kg, wiec odpada ViaToll.

Teoretycznie nie spełniam warunku, że DMC(przyczepy)*1,33<DMC(pojazdu), ale lubię życie na krawędzi;)

 

Ale prawko na lawete i tak trzeba mieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wojtas. napisał:

Ale prawko na lawete i tak trzeba mieć...

Zależy od DMC zestawu.

W opisanym przypadku nie potrzeba nic poza B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wojtas. napisał:

to sam już nie wiem jak to jest...   kiedyś czytałem taką dyskusje ,że jak jest auto na lawecie to prawko jest potrzebne mimo że nie przekracza 3500 kg

Nie ma znaczenia co jest na lawecie, jeżeli masy się zgadzają. 

Prawo o ruchu drogowym nie rozróżnia czy na haku masz lawetę z samochodem czy przyczepę z pomidorami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...