Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

 

Oto przykład ( mój ulubiony ;) ) http://www.uklegacy....h-lots-of-mods/

 

Cudeńko faktycznie :)

 

 

Może ktoś podejmie się wyceny właśnie takiego..!  ;) 

 

A to kolejny fajny projekt (pewnie już było, ale co tam...):

http://www.i-club.com/forums/ongoing-projects-31/1991-legacy-sport-into-legacy-rs-type-ra-spec-build-244947/

http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/126947-my-91-legacy-usa-spec-into-legacy-rs-type-ra-build/page-17

Edytowane przez adamski
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ak myślicie ile na dzień dzisiejszy może być wart w Polsce oryginalny w stanie powiedzmy kolekcjonerskim, turbodziadek RS z 1994 roku w sedanie
 

 

 

np. tyle....

http://olx.pl/oferta/subaru-legacy-turbo-rs-280-koni-oderestaurowany-CID5-IDgJL5j.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli generalnie są nie doceniane  :rolleyes:  A powinny bo to fajne auta są...

Bardzo fajne, mocne i solidne. Do tego dość proste i całkiem fajnie wyposażone (jeśli komuś zależy).

Z tym że, jeśli mówimy o turbo, to turbo. RS to JDM i cholera wie, ile za RHD można by tu zawołać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie( jeśli są), ile i jakimi springami obniżyć turbodziadka sedana tak, aby zachować rozsądek i org. amory z regulacją, ale żeby nie stał wysoko jak wóz drabiniasty....

Subaru Legacy TURBO 280HP

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednego nie mogę zrozumieć.

U mnie jest AGX (ustawiony na 2 i 6), oczywiście H&R i staby 18 i 20. Auto jest sztywne i twarde, czuć to, nawet bardzo, ale i tak mam wrażenie, że na łukach 

czy nawet w zwykłej jeździe, szczególnie po wyrypie, nierównościach, jest bardziej miękkie niż podobnie zestrojona impreza.

Przedwczoraj jeździłem GC kolegi, która też siedzi na AGX (ustawionym na miękko), sprężyny są chyba seryjne z sti, staby pewnie standardowe i kurde, to auto jest jest twarde jak diabli  :huh:

Nie sądzę żeby też wagowo jakoś drastycznie się różniły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MY90?

26 lat - powybijane nadwozie & mniej sztywne karoserie wtedy robili (np. porównanie z moim już byłym OBKiem 2013/14, stojącym na trzech kołach - w którym bez problemu sie otwierają i zamykają drzwi i klapa bagażnika vs. t-dziadek - postój na trzech kołach = duża trudność lub brak możliwości zamknięcia klapy itp itd)

No i dziadek większy/dłuższy jest sporo od imprezy...

Edytowane przez Fala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wagowo jest około 200kg różnicy zależnie od wersji, impreza krótsza o dobre 20cm. Po mojej budzie też czuć że nie jest sztywna jak dzisiejsze konstrukcje, ale w końcu dziada projektowali w latach 80-tych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długość. Ma znaczenie, co by nie mówić ;) To na pewno ma jakieś przełożenie.

 

O jednym mogę Was za to zapewnić, mój sedan jest naprawdę w bardzo dobrym stanie. Mówię oczywiście o ogólnej kondycji budy, której nie można porównywać z kombi.

Poza tym dziady podobno miały bardzo mocne nadwozia, robione tak wiecie, solidnie :)

 

Gdybym miał to zobrazować, to wygląda to tak, że jak go złapię za krawędź dachu i spróbuję rozbujać, to nie ma szans. Ledwie drgnie, a mimo to pracuje jakoś łagodniej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale generalnie ostatnio jakis wysyp dziadków był. W PL jakies zagazowane kombi widziałem za 4-5k z przełożonym piecem z imprezy turbo, w niemcowni też zielone kombi za ok 5k euro, no i jest jeszcze dziad lapcoka;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...