Gaceq Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Oto przykład ( mój ulubiony ) http://www.uklegacy....h-lots-of-mods/ Cudeńko faktycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Oto przykład ( mój ulubiony ) http://www.uklegacy....h-lots-of-mods/ Cudeńko faktycznie Może ktoś podejmie się wyceny właśnie takiego..! A to kolejny fajny projekt (pewnie już było, ale co tam...): http://www.i-club.com/forums/ongoing-projects-31/1991-legacy-sport-into-legacy-rs-type-ra-spec-build-244947/ http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/126947-my-91-legacy-usa-spec-into-legacy-rs-type-ra-build/page-17 Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez adamski 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 To jest takie podwyższenie, chyba w kabinie nad głową mam ciut więcej miejsca. Wychodziły też z płaskim dachem i z podwyższonym dachem z relingami. Płaskich z relingami nie kojarzę. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 no to jeszcze w kwestii formalnej: bc = sedan bj = paski dach bf = podwyzszony dach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 no to jeszcze w kwestii formalnej: bc = sedan bj = paski dach bf = podwyzszony dach Fajnie W następnych generacjach w kombi płaski już chyba nie występował, co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 ak myślicie ile na dzień dzisiejszy może być wart w Polsce oryginalny w stanie powiedzmy kolekcjonerskim, turbodziadek RS z 1994 roku w sedanie np. tyle.... http://olx.pl/oferta/subaru-legacy-turbo-rs-280-koni-oderestaurowany-CID5-IDgJL5j.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Czyli generalnie są nie doceniane A powinny bo to fajne auta są... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Czyli generalnie są nie doceniane A powinny bo to fajne auta są... Bardzo fajne, mocne i solidne. Do tego dość proste i całkiem fajnie wyposażone (jeśli komuś zależy). Z tym że, jeśli mówimy o turbo, to turbo. RS to JDM i cholera wie, ile za RHD można by tu zawołać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas. Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 No to przedstawiam mojego Legasia. Projekt zbliż się do końca i mam nadzieję że niedługo ruszymy na jakieś zawody. 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 No to przedstawiam mojego Legasia. Jest dobrze! Obserwuję na profilu fb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 @wojtas. dawaj wiecej tutaj, nie kazdy jest na FB.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Panowie i Panie( jeśli są), ile i jakimi springami obniżyć turbodziadka sedana tak, aby zachować rozsądek i org. amory z regulacją, ale żeby nie stał wysoko jak wóz drabiniasty.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Panowie i Panie( jeśli są), ile i jakimi springami obniżyć turbodziadka sedana tak, aby zachować rozsądek i org. amory z regulacją, ale żeby nie stał wysoko jak wóz drabiniasty.... Zajrzyj do mojego albo sredniaq'a wątku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Tu masz H&R dedykowane, minus 25mm: http://www.racingfactory.pl/sprezyny-hr-subaru-legacy-turbo-id-3753.html Ludziska wkładają też eibachy. Lejsy są juz niedostepne (model dedykowany do dziadka), pisałem do nich ostatnio. Faktycznie dużo info z fotami znadziesz w tematach BartZ'a i sredniaq'a;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Panowie i Panie( jeśli są), ile i jakimi springami obniżyć turbodziadka sedana tak, aby zachować rozsądek i org. amory z regulacją, ale żeby nie stał wysoko jak wóz drabiniasty.... Mówiłem, że tu szybko Cię nakierują 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Mówiłem, że tu szybko Cię nakierują to był moment... już się organizuję na springi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Jednego nie mogę zrozumieć. U mnie jest AGX (ustawiony na 2 i 6), oczywiście H&R i staby 18 i 20. Auto jest sztywne i twarde, czuć to, nawet bardzo, ale i tak mam wrażenie, że na łukach czy nawet w zwykłej jeździe, szczególnie po wyrypie, nierównościach, jest bardziej miękkie niż podobnie zestrojona impreza. Przedwczoraj jeździłem GC kolegi, która też siedzi na AGX (ustawionym na miękko), sprężyny są chyba seryjne z sti, staby pewnie standardowe i kurde, to auto jest jest twarde jak diabli Nie sądzę żeby też wagowo jakoś drastycznie się różniły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) MY90? 26 lat - powybijane nadwozie & mniej sztywne karoserie wtedy robili (np. porównanie z moim już byłym OBKiem 2013/14, stojącym na trzech kołach - w którym bez problemu sie otwierają i zamykają drzwi i klapa bagażnika vs. t-dziadek - postój na trzech kołach = duża trudność lub brak możliwości zamknięcia klapy itp itd) No i dziadek większy/dłuższy jest sporo od imprezy... Edytowane 26 Sierpnia 2016 przez Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Wagowo jest około 200kg różnicy zależnie od wersji, impreza krótsza o dobre 20cm. Po mojej budzie też czuć że nie jest sztywna jak dzisiejsze konstrukcje, ale w końcu dziada projektowali w latach 80-tych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Długość. Ma znaczenie, co by nie mówić To na pewno ma jakieś przełożenie. O jednym mogę Was za to zapewnić, mój sedan jest naprawdę w bardzo dobrym stanie. Mówię oczywiście o ogólnej kondycji budy, której nie można porównywać z kombi. Poza tym dziady podobno miały bardzo mocne nadwozia, robione tak wiecie, solidnie Gdybym miał to zobrazować, to wygląda to tak, że jak go złapię za krawędź dachu i spróbuję rozbujać, to nie ma szans. Ledwie drgnie, a mimo to pracuje jakoś łagodniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibuł Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=294640050 Dzisiaj znalezione Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Wisi od dawna;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibuł Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 A to sorry chyba dawno nie zaglądałem;) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Ale generalnie ostatnio jakis wysyp dziadków był. W PL jakies zagazowane kombi widziałem za 4-5k z przełożonym piecem z imprezy turbo, w niemcowni też zielone kombi za ok 5k euro, no i jest jeszcze dziad lapcoka;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Wisi od dawna;) będą już 2 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się