hiszpan25 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Jak w temacie chciałbym z Wami podyskutować na temat zakupu kolejnego autka. Jako, że Justynka ma juz 12 lat to pora pomysleć o czymś młodszym a przy okazji dynamiczniejszym. Oczywiście po AWD nie mam zamiaru wracać do ośki bo pojazd bedzie jeżdził głównie/tylko podczas byle jakiej pogody (wiosna/jesień/zima). Jako, że na ciepłe suche dni mam motocykl to nie zależy mi na ayomowych osiągach STI okupionych znacznie większymi kosztami. Ostatnio przeglądam ogłoszenia i pod uwagę biorę wiec WRX lub TT225Q podobna masa, osiągi, koszty. No to czekam na wasze opinie najlepiej poparte doswiadczeniami PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Lans factor większy w WRX jeśli będzie miał złote kółka i parapet na klapie ,osiągi też raczej po stronie WRX. TT,jak i każde inne Audi będzie w zupełnie innej lidze jeśli chodzi o jakość wykonania i materiały wnętrza,jeśli to ma znaczenie. http://www.racingforum.pl/S3-a-WRX-t66443.html tutaj masz podobny temat,tyle tylko że zamiast TT jest S3,IMO lepszy wybór jeśli już miałobybyć to Audi,bebechy te same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 TT,jak i każde inne Audi będzie w zupełnie innej lidze jest w nie lidze bo to ( nie ubliżając nikomu ) auto dla grejów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 To inna sprawa,dlatego napisałem że S3 byłoby lepszym wyborem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Na co dzień? Zamiast TT zdecydowanie S3. Do zabawy? Zamiast WRXa zdecydowanie STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 hmmm opiniami na temat orientacji seksualnych sie nie przejmuję... nie musze sobie czy komukolwiek niczego udowadniac :cool: kompleksów nie mam na tym tle jak narazie zgodnie z przewidywaniami 2:0 dla WRX a moze ktoś z was miał/śmigał oba autka i ma porównanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 http://subaru.acn.waw.pl/start.htm Na tej stronie jest porównanie S3 z GT,co prawda nie WRX ale być może da jakiś szerszy pogląd na sprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 hiszpan25, nie oto chodzi mialem TTke na tydzien a mojego ASO jako auto zamienne z racji klopotow z momim dyszlem i jest to auto mega niepraktyczne mega niewygodne i ogolnie mega kobiece :roll: i obciachowe dla faceta a nie myslales o czym w stylu 350Z ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 hiszpan25 Ja osobiście nie jeździłem S3. Bardzo bliski przyjaciel jeździł S3 i jeździł też moim WRXem. W tej kolejności. No i impreza ciągle zrobiła na nim wrażenie, jeżeli chodzi o osiągi. Czyli zasadniczo na plus dla imprezy. Ale to też zależy, o jakim roczniku myślisz, bo ponoć te nowsze S3 to generalnie klepią WRXy z tych samych roczników. No i jak już wspomniałeś masz też dwa kółka, więc jedyna słuszna podpowiedź (czyli jednak STI) nie ma sensu. Jeżeli chodzi o koszty utrzymania, to niestety nie znam ich w przypadku S3, ale nie jestem pewien, czy będzie tak dużo taniej, niż przy w miarę zadbanym WRXie. To w końcu też sportowe auto i też często zdążyło czasami przejść co najmniej jednego "młodego gniewnego" za swojego żywota. Tutaj też bym dał remis. Jak dla mnie na korzyść S3 przemawia wyposażenie (poduchy, audio itp.) a to też ważne w samochodzie - tym bardziej w aucie, które nie służy tylko i wyłącznie do zabawy. No i z tym wszystkim na karku jeszcze jedzie niewiele gorzej niż impreza WRX. Czyli tutaj plus dla audi. Czyli zasadniczo znowu remis... Musisz ocenić, co dla Ciebie ważniejsze. W starszych rocznikach WRX lepiej jedzie, ale gorsze wyposażenie. W nowszych rocznkach S3 jest chyba lepszym wyborem, ale jest ZTCW droższe. S3 było u mnie pierwsze na liście aut do kupienia, tylko było ich mało na rynku i jak kupowałem auto, to było ciężko znaleźć dobrą sztukę w cenie WRXa i z małym przebiegiem. Wiem, imprez też nie ma za dużo :smile: ale jednak więcej, niż kiedyś i jakiś tam wybór jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 TT to jakaś porażka jest. Miałem przez kilka tygodni, i nie polecam nikomu. Za to S3 bardzo fajne, na co dzień moim zdaniem lepsze od WRX'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Jesli chodzi o osiągi to raczej WRX, co prawda GT MY00 jest szybszy od WRX MY02 (sprawdzane moja seria z kolegi seria wrx) ale TT-ce powinien dac rade, do codziennej jazdy niezbyt wygodne. TT 230 KM Q robiłem jak chciałem kolega od TT powiedział, że robi się dwa błędy w życiu: żęni się z kobietą, i kupuje takie auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 mati, aco tak katastrofalnego w TT? możesz rozwinąć? rozumiem, że to forum plejad i raczej trudno tu o pełen obiektywizm ale zalezy mi na choć minimum obiektywnej oceny... jak dla mnie za Subi przemawia Japońskie pochodzenie więc jak sie domyslam większe szanse na bezawaryjność i jak się domyslam wieksza odporność zawieszenia na nasze drogi (ze względu na rajdowy rodowód) ... ciekawe czy jest tak naprawdę? PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 mati, aco tak katastrofalnego w TT? możesz rozwinąć?... Jak by do Ciebie faceci w korku mrugali to też byś nie chciał rozwijać tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 A czy przypadkiem TT nie ma Haldexa ?? Starszy model o ile pamiętał miał AWD by Haldex. Jak jest w nowym to nie wiem, dlatego poddaję pod wątpliwość. Jeśli faktycznie siedzi tam Haldex to WRX zdecydowanie górą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 pewnie ze ma Haldexa prawdziwe AWD maja Audi od model A4 w gore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Tyle tylko że jeśli mowa o dupowozie do miasta to nie bardzo wiem gdzie ma leżeć ta zdecydowana przewaga WRX pod względem napędów. Zimą i tak się fajnie poślizga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 A co Wam przeszkadza ten Haldex do toczenia się na co dzień? Zimą i tak się fajnie poślizga Nie tak do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 hiszpan25, pamiętaj, że TT jest koszmarnie niepraktyczne. Ćwiczyłem 350Z, Opla GT, Smarta Roadstera (to już extremum) i jak w celu zapakowania do samochodu niewielkiej torby musisz 15 minut stać i głowić się, jak to zapakować, to może wziąć człowieka cholera. Szczególnie, że nie zawsze robisz to mając dużo czasu i w suchym garażu - czasem jest śnieg i zawieja, a człowiekowi się spieszy. Przypomnę też, w jakim kraju żyjemy, a więc o tym, że zostawianiu w kabinie pasażerskiej czegokolwiek, co może zdradzać symptomy posiadania wartości, i oddaleniu się od samochodu możesz zapomnieć . Co nie zmienia faktu, że fajny mały roadster to jest to. A, dodam, że jak bym się zdecydował na roadstera (nie na WRXa), nie bawiłbym się w czternoapędowca, tylko w jakiś radosny tył napęd. To jest dopiero fun! :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 mati, aco tak katastrofalnego w TT? możesz rozwinąć? Cały samochód mi nie leżał, ale najbardziej irytowało mnie to że ze środka niewiele widać, czułem się jak bym siedział z czołgu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Nie tak do końca. Nie wiem jak WRX ale Haldex się do tego jak najbardziej nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 A, dodam, że jak bym się zdecydował na roadstera (nie na WRXa), nie bawiłbym się w czternoapędowca, tylko w jakiś radosny tył napęd. To jest dopiero fun! fun napewno ale do pracy mam po drodze odcinek drogi 7 kategorii odśniezania więc jak spadnie białe to przypomina on jako żywo lodowisko poza tym przyzwyczaiłem sie do AWD i tego, że daje ono mozliwośc jazdy w takich warunkach bez saperki, łańcuchów i worka piasku w bagażniku zastanawia mnie tez jeszcze jedna sprawa... czy to tylko wrażenie czy fakt, że jednak TT ma mniejszy apetyt? PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 czy to tylko wrażenie czy fakt, że jednak TT ma mniejszy apetyt? TT 2.0 TFSI co prawda FWD moja droga do pracy - srednio 12L Moj byly GT ta sama droga - srednio 13L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 TT 2.0 TFSI co prawda FWD moja droga do pracy - srednio 12L Moj byly GT ta sama droga - srednio 13L a z którego auta wysiadałes usmiechniety i nie mogłeś się już doczekać drogi powrotnej? :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 chojny, no wiadomo :cool: ale tym TT tez sie nawet fajnie pomykalo przede wszystkim ma o wile lepszy silnik niz WRX tzn zero turbo lag ciagnie juz z samego dolu jednk mi takie auto zupelnie nie lezy .Wystarczy ze stanie takie kolo ciebie i zobaczysz jak sie w tym wyglada ....... to chcesz uciekac......... o praktycznych wzgledach juz nie wspomne.Tak tak pisal Przemeq jesli auto tego typu to prawdziwy RWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bouler Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Ja bym brał WRXa, bo to Subaru :cool: A jak chcesz konkretny powód to..... w TT nie da się wozić dorosłych ludzi standardowego wzrostu na tylnej kanapie :???: Byłem wieziony i nie miałem miejsca na głowę. Musiałem się nachylić pomiędzy zagłówki przednich siedzeń :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się