siekla Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Nie no co Ty - to nie skoda 105 A tak OT - wynika to chyba z tego ze w Forku z tylu samopoziomujace amory byly ciut wyzsze i AGX-y nei sa tej wysokosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Ja ostatnio wsadzilem WRX do siebie kpl - poczulem poprawe - malym kosztem. kobieta zrozumiala. Nazbieram wiecej - pojdzie na lepsze hamule. to jak nazbierasz to daj znac moze ebdzie chetny od reki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Na hamulce - czy na to co nazbieram chetny ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 na wrxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 na kobiete pewnie :> padl mi prawy tylni AGX. Wydaje takie dzwieki, jakich jeszcze w zyciu nie slyszalem. Cuda normalnie. Nie ma ktos 1 szt AGXa sprzedac ? [ Dodano: Czw Lip 09, 2009 3:19 pm ] Przyjaciele i przyjaciolki, nie mieliscie problemu z regulacja swiatel po zglebieniu ? Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Zapomnialem umiescic fotek w najwazniejszym watku Problemow ze swiatlem nie mam, a na czym polega Twoj ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzenny Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Chyba na TEINa zacznę po wakacjach kase odkładać... Kobita już zaakceptowała pomysł i nawet twierdzi, ze słuszny Może przez kilka miesięcy kurs walut znormalnieje i cena spadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Mojej sie bardzo spodobal, jak odbieralem po montazu to powiedziala ze Ona jedzie Forysiem a ja jechalem drugim za Nia. To byla dobra inwestycja. Jak na razie cena poszla w gore... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzenny Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Moja jak zaproponowałem, odziwo powiedziała, ze to dobry pomysł, bo jest za miękki, aż mi szczena opadła, bo była przeciwna... Może wpływ miało to, że na najwyższym ustawieniu nie jest ponoć aż tak makabrycznie twardo i nie leży plackiem na ziemi (nie wiem na ile to prawda ale ponoć nie dużo niżej od serii)... a cena... cóż... wakacje, dom, zanim będę miał kase to zdąży się jakoś unormować sytuacja kursowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Pojedzilem wczoraj troszke z nastawami na 16 - ostatni stopien regulacji - znaczy sie anjbardziej miekko - i bardzo ladnie wybiera nierownosci, jest komfortowy jak dla mnie. Na lato postawilem go nizej - ale i tak podnioslem o 10 mm w porownaniu do tego co proponuje producent - fabrycznie ustawiajac - na zime bede go nieco podnosil w gore - zeby nie ryc po koleinach - jest wtedy praktycznie jak seria - moze ciut nizej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 16 - ostatni stopien regulacji Masz tylko 16 stopni regulacji? U mnie jest 32 z przodu i dwadzieściakilka z tyłu. Nie ma to raczej znaczenia ale myślałem że TEIN Super Wagon ma takie stopniowanie jak u mnie. Chyba że u Ciebie nie jest TSW. Dla jazdy codziennej z przodu mam 20 (jeśli 0 to twarde), a z tyłu 12. Na torze póki co jazda na 10 przód i 0 tył i sprawuje się tak że nono :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Zgofdnie ze szlaczkami japonskimi z instrukcji ustawien rzeczywistych jest 16 - radza nie przekrecac poza 16 zakres - bo moze to spowodowac uszkodzenie amora.EDFC tez tylko kreci do 16 ustawienia. TEIN Super Wagon, model Super Street Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Masz tylko 16 stopni regulacji? Zgofdnie ze szlaczkami japonskimi z instrukcji ustawien rzeczywistych jest 16 - radza nie przekrecac poza 16 zakres - bo moze to spowodowac uszkodzenie amora.EDFC tez tylko kreci do 16 ustawienia. TEIN Super Wagon' date=' model Super Street[/quote'] u mnie w Super Street'cie jest opcja 16 lub 32, doszedłem do tego w instrukcji, w praktyce jeszcze nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Dostalem odpowiedz Damping force control function (16 levels / 32 levels) Our damping-force-control-type shock absorbers normally have a built in damping force control function for 16 levels. This function controls the damping force by adjusting the rate of oil flow in the bypass through raising and lowering the damping force control needle built in piston rod for 16 levels. With the EDFC, this function is performed by a stepper motor installed on the top of piston rod, realizing finer adjustments, which results in 32 distinct settings (in the same control range). The damping force for the front and rear wheels can be separately controlled, and the right and left wheels are simultaneously controlled. Wynika z tego ze regulacja 32 stopnie - to nadal 16 tylko ze wtedy jest co 1/2 obrotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Wynika z tego ze regulacja 32 stopnie - to nadal 16 tylko ze wtedy jest co 1/2 obrotu Taką samą opinię wyraził już ktoś podczas dyskusji o TSS w dziale technicznym dotyczącym Imprez'y. Brzmi to bardzo racjonalnie. A przy okazji, mógłbyś podesłać mi anglojęzyczną instrukcję. Moja jest japońska a w Rzeszowie nie mam co liczyc na szybki kurs japońskiego :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Daj mi maila to Ci podesle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyg Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Masz tylko 16 stopni regulacji? Zgofdnie ze szlaczkami japonskimi z instrukcji ustawien rzeczywistych jest 16 - radza nie przekrecac poza 16 zakres - bo moze to spowodowac uszkodzenie amora.EDFC tez tylko kreci do 16 ustawienia. TEIN Super Wagon' date=' model Super Street[/quote'] u mnie w Super Street'cie jest opcja 16 lub 32, doszedłem do tego w instrukcji, w praktyce jeszcze nie... Czy to oznacza, że mogę troszkę podnieść tył? Właśnie wymieniłem amory TOKICO /lewy padł, drugi dobry/ na jakieś "service parts" i forek /1998 2,0 wolny ssak/siadł ok. 4 cm - odl. od osi koła do brzegu błotnika 37 cm. Co zrobić aby podnieść troszeczkę tył? Pomóżcie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Zyg - wydaje sie ze masz zatem nieodpowiednie amory lub sprezyny wlozone teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyg Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Zyg - wydaje sie ze masz zatem nieodpowiednie amory lub sprezyny wlozone teraz. Amortyzatory kupione w sklepie internetowym z Wrocławia zgodnie z katalogiem. Jest faktura i gwarancja na 2 lata. Sprężyn nie wymieniałem, bo wcześniej trzymały właściwą wysokość "budy". Ale jeżeli kombinujecie, aby obniżyć "zglebić" forka to ja osiągnąłem ten efekt przez przypadek? Żartuję! Zależy mi na poprzednich ustawieniach, bo ja leśnik jestem i czasami szwendam się po bezdrożach..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Amorki nie są samopoziomujące? Te nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Hogi, imho w mamalach nie było samopoziomujących. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zyg IMO obawaim sie ze kupione przez Ciebie amorki sa krotsze od fabrycznych - pasowac pasuja ale sie nie nadaja - bo nie maja tych samych parametrow - skro mowisz ze sprezyna zostala stara. Przypuszczam ze Twoj wolny ssak mogl miec wersje z poziomowaniem. Jak wygladaly Twoje stare amory - masz numer czesci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 A ja założyłem wczoraj do S turbo MY 2000 sprężyny od MY 2007 i w końcu wstał na nogach i nie ciąga dupą po koleinach.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyg Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zyg IMO obawaim sie ze kupione przez Ciebie amorki sa krotsze od fabrycznych - pasowac pasuja ale sie nie nadaja - bo nie maja tych samych parametrow - skro mowisz ze sprezyna zostala stara. Przypuszczam ze Twoj wolny ssak mogl miec wersje z poziomowaniem. Jak wygladaly Twoje stare amory - masz numer czesci ? Podaję numer wyjętego tylnego lewego, padniętego amorka : SUBARU 20360 FC 210 TOKICO JAPAN, a prawy to: 20360 FC 200 TOKICO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zyg - miales zatem sapomopoziomujace amory - wg numerów - nowe masz zwykle - zatem sa krotsze i dlateg nizej siedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się