Skocz do zawartości

Zglebiłem Forka.


Kical

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 170
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

u mnie bedzie podobnie (mam nadzieje, ze w przyszlym tyg), tylko amortyzatory zmienilem na AGXy. Sprezyny tez STi, do tego stabilizatory 22mm i - jak dopisza finanse, powerflex. Niestety jeszcze przez jakis miesiac bedzie jezdzil na 16", wiec trudno bedzie mowic o rewolucji :/

 

Edit: bardzo ladnie wyglada ten forek, podobnie do radkkowego

 

Piotr

 

[ Dodano: Sro Kwi 29, 2009 9:35 pm ]

zauwazyles jakies minusy takiej konfiguracji ? krawezniki, koleiny, trzaski, stuki i puki, odpadanie lakieru, wieksze spalanie, drozsze paliwo, wzrost cen, spadek PKB ?

 

Myśle że zszedł na wysokość stiaja.

Nic nie dobija, nie skrzypi, piszczy itp.

Z krawężnikami nie ma problemu, chlapacze tylko dostaja po ...

Narazie mega zadowolony!!!! , nie ma co porównywać do serii.

 

[ Dodano: Pią Maj 01, 2009 8:47 pm ]

Jak ktoś chce z lekkiej terenówki zrobić sobie ciężką wyścigówkę - jego wola.

 

Ależ dlaczego drogi Kolega tak pisze. Przecież Impreza STI waży 1505 kg, a mój Forek 1485 kg, więc nie wiem co tu może robic za lekką wyścigówkę :twisted: :wink:

 

Forester MY04 waży 1260kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sam coś chętnie z zawieszeniem Forka zrobił, byłem dziś nim po trasach rajdu magurskiego, i dramat :evil: . Ale jak cos w nim zmienie to żona mnie z chałupy wywali na zbity pysk :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może nie z zauważy :razz:

 

tia, jak ostatnio wziołem auto do ASO na przegląd , to pierwsze pytanie było :

co z nim chesz kombinowac znowu :mrgreen: , niech chociaż jedno auto w rodzinie bedzie normalne :twisted:

 

[ Dodano: Pią Maj 01, 2009 11:01 pm ]

A jak nie to sprzedasz

 

chcesz ? tanio :twisted: moze być w pakiecie z hamulcami BREMBO z STI :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

anakinsky, Kical, jestem pod wrażeniem, chociaż jestem zwolennikiem Forków bez kastracji. :wink:

Wyglądają kozacko. :!: :!: :!:

Wytłumaczeniem dla tego zamachu na Forka :wink: mogą być tylko wrażenia z jazdy po czarnym. Chętnie bym porównał czy podobnie dobrze trzyma się asfaltu jak Impreza kombi? :roll: Bo gabarytowo jest na pewno większy :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech chociaż jedno auto w rodzinie bedzie normalne
przecież są normalne, downa nie mają :lol:
chcesz ? tanio :twisted: moze być w pakiecie z hamulcami BREMBO z STI :mrgreen:
chyba się zastanowię, skoro jeszcze hamulce dorzucasz, a w sumie bym miał co z nimi zrobić :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kical, Anakinsky

Mniód malina te wasze auta! I Grześkowego zdjęcia też widziałem i też ładnie, choć rzekłbym że nawet ładniej bo brzydziej :cool:

 

A moja świnka skarbonka spuchła już wystarczająco i drży, bo wie, że wkrótce zamienię ją na TSS. Aj Oj, doczekać się nie mogę! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek w serii jest autem do "niczego" - na trasie objedzie Cię smutne TDCI, w terenie "wydupcy" pierwszy, lepszy PATROL. To o czym mowa ? :mrgreen:

 

No ja bym się z tym TDCI nie zgodził, jakoś zostają w tyle na ogół (nie mówię o posiadaczach 3-litrowców i większych lub ostro wzmocnionych). No i pytanie ile gnojopał pojedzie z prędkością 200km/h zanim pompa mu się zatrze czy coś... A co do "pierwszego, lepszego Patrola" jest to bardzo dobre auto prawdziwie terenowe, takie porównanie to tak jakby porównywać lodówkę turystyczną z chłodnią przemysłową... :mrgreen:

 

Ja biję sie z myślami czy w planie modyfikacji umiescić obniżenie. Każdy narzeka na stabilność forków, ale s-turbo ze stabem od GTka prowadzi się i wchodzi w zakręty i tak lepiej niż większość "normalnych" aut jeżdżących po drogach. Jednak przy większym prześwicie nei trzeba martwić się o krawężniki, kamienie na drodze itp... Ale za to przy ziemi wygląda ładniej i na pewno lepiej sie prowadzi na asfalcie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja biję sie z myślami czy w planie modyfikacji umiescić obniżenie. Każdy narzeka na stabilność forków, ale s-turbo ze stabem od GTka prowadzi się i wchodzi w zakręty i tak lepiej niż większość "normalnych" aut jeżdżących po drogach. Jednak przy większym prześwicie nei trzeba martwić się o krawężniki, kamienie na drodze itp... Ale za to przy ziemi wygląda ładniej i na pewno lepiej sie prowadzi na asfalcie...

 

Kup drugiego i po problemie. Wilk syty i owca cała :)

 

A TDCi to bardzo fajny silnik. Lubi kaprysić ale nie mogę mu odmówić bardzo dobrych osiągów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj tez czeka na Teina - wiec dojdzie kolejne autko po "kastracji" z ta roznica ze moj bedzie sie zaliczal do grona starszych wyjadaczy, podobnie jak Grzegorza - i uwazam ze wyglada super. A jak bede chcial pojezdzic po lesie to go przeciez podniose nieco na te kolicznosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja bym się z tym TDCI nie zgodził, jakoś zostają w tyle na ogół (nie mówię o posiadaczach 3-litrowców i większych lub ostro wzmocnionych)

A ja mówię o każdych :mrgreen:

 

Każdy narzeka na stabilność forków, ale s-turbo ze stabem od GTka prowadzi się i wchodzi w zakręty i tak lepiej niż większość "normalnych" aut jeżdżących po drogach.

No i ...?

Miękka, pływająca kaczunia i tyle. Miałem na początku zmieniony sam tylny stabilizator (bez większych modyfikacji). Było jakby lepiej. Podkreślam jakby - tak mi wydawało :grin: . Różnica jest dopiero rzeczywista po kompleksowej wymianie zawiechy na TEINa. Nie oszukujmy się - nie uzyskasz bezpiecznego zawieszenia wymieniając jedynie stabilizator :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja juz kupilem kastrata i go odkastrowuję, narazie same stabilizatory wrzucam serie(ze wzglegu na urywanie a nie ze mi źle), co do podwyzszenia to chyba nie bede tego robil ale czy jest sens miec seryjne stabilizatory i nizsza zawieche ? Pytam bo nigdy na seryjnej wysokosci nie jezdzilem Znaczy ja to chyba tylko sprezyny mam inne bo amory z przodu chyba seria a z tylu kejaby ale niewiem jakie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, chyba że faktycznie amerykańska jest lżejsza, tylko czego tam nie ma że jest o tyle lżejszy. Ja w dowodzie od 2.0XT MY03 miałem wpisane 1450kg, a w 2.5XT MY06 jest 1485kg

 

Mój wypruty GT ważył 1250kg. Więc Forek może ważyć właśnie ok. 1400. STi '05 które ważyliśmy ważyło trochę ponad 1500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest sens miec seryjne stabilizatory i nizsza zawieche ?
jest. Nie ma takiej róznicy jak przy stabilizatorach, ale jednak trochę jest i relingami nie rypie się asfaltu na zakrętach :mrgreen:
Dziwne, chyba że faktycznie amerykańska jest lżejsza, tylko czego tam nie ma że jest o tyle lżejszy. Ja w dowodzie od 2.0XT MY03 miałem wpisane 1450kg, a w 2.5XT MY06 jest 1485kg

 

Mój wypruty GT ważył 1250kg. Więc Forek może ważyć właśnie ok. 1400. STi '05 które ważyliśmy ważyło trochę ponad 1500.

właśnie tak coś mi się wydaje że trochę to niemożliwe, bo sama buda jest już raczej cięższa od GTkowej, a co dopiero jeszcze przy normalnym wyposażeniu, dla mnie uzyskać tą wagę w przypadku Forestera byłoby naprawdę trudno
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam troszkę wyżej niż seria - ponieważ mam zawias od 2.5XT (ale taki już kupiłem)

Wrażenia :

W porównaniu do seryjnego zawiasu bo z takim też latałem jestem na TAK ( taki jest twardszy )

Wsadziłem tył stabilizator 22 też na TAK (lepszy w zakrętach)

Zainstalowałem rozpórki kielichów Whiteline na przód i tył (nie wypowiem się, może na podświadomość lepiej )

 

Odkładam kasę na TSS ale to jest chyba na końcu niekończonej się opowieści o forku ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...