radekk Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 no przecie maja zadanie usztywnić zawieszeniebardziej nadwozie i przeciwdziałać zmianom geometrii zawieszenia, przynajmniej ja to tak rozumiem, a usztywnić sam zawias to bardziej stabilizatory, sprężyny i amortyzator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 bardziej nadwozie i przeciwdziałać zmianom geometrii zawieszenia, przynajmniej ja to tak rozumiem, a usztywnić sam zawias to bardziej stabilizatory, sprężyny i amortyzator True Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_gtx Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 no przecie maja zadanie usztywnić zawieszenie by progami nie rysować asfaltu???? Chyba bardziej usztywnić budę żeby się nie przeginała (wiadomo że buda podczas jazdy pracuje) Ale tylny stabilizator naprawdę dużo daje ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 do aut typu forek fajne by było cos w sytlu air ride lub hydroactive ... kiedy potrzeba to w górę a kiedy trzeba to w dół z budą... i to dopiero było by naprawdę uniwersalne auto PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 I jeszcze rozpinane staby ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIREK Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 no no no teraz to już na prawdę zdeczko zaszaleliście ok wiem czego szukać bo portfel w tym wypadu mocno zredukował powyższą propozycję i wszystkie cytowane rozwiązania nie wchodzą w rachubę Jeszcze tylko namiary w trójmieście mi sa potrzebne gdzie mogę pojechać na zakupy (w tajmenicy przed żona oczywiście) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzon Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Ja bym sam coś chętnie z zawieszeniem Forka zrobił, byłem dziś nim po trasach rajdu magurskiego, i dramat . Ale jak cos w nim zmienie to żona mnie z chałupy wywali na zbity pysk Mam ten sam problem. Chętnie bym je obniżył, szczególnie po tym jak ostatnio mnie sąsiad przewiózł swiom nowym STI Niestety już mi żona zapowiedziała że jak cokolwiek zmienię w Forysiu, to mogę od razu zmienić też miejsce zamieszkania :sad: Foryś oczywiście zostaje z nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_gtx Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 no no no teraz to już na prawdę zdeczko zaszaleliścieok wiem czego szukać bo portfel w tym wypadu mocno zredukował powyższą propozycję i wszystkie cytowane rozwiązania nie wchodzą w rachubę Jeszcze tylko namiary w trójmieście mi sa potrzebne gdzie mogę pojechać na zakupy (w tajmenicy przed żona oczywiście) Moim skromnym zdaniem powinieneś zapodać grubszy tylny stabilizator np.whiteline a potem rozpoznać się np w zawiasie KYB AGX + sprężyny STI ale to byś musiał skalkulować ile cię wyjdzie zakup wszystkich gratów bo może TEIN będzie porównywalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 np w zawiasie KYB AGX + sprężyny STI ale to byś musiał skalkulować ile cię wyjdzie zakup wszystkich gratów bo może TEIN będzie porównywalny z tego co się zacząłem orientowac jest BARDZO zbliżony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIREK Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Ja bym sam coś chętnie z zawieszeniem Forka zrobił, byłem dziś nim po trasach rajdu magurskiego, i dramat . Ale jak cos w nim zmienie to żona mnie z chałupy wywali na zbity pysk Mam ten sam problem. Chętnie bym je obniżył, szczególnie po tym jak ostatnio mnie sąsiad przewiózł swiom nowym STI Niestety już mi żona zapowiedziała że jak cokolwiek zmienię w Forysiu, to mogę od razu zmienić też miejsce zamieszkania :sad: Foryś oczywiście zostaje z nią No dlatego żadne obniżanie Forka i zmiany wizualne nie wchodza w rachube bo bym miał awanture przez miesiąc. Poza tym nie chce go obniżać bo przeswit mi się podoba a sniegu u mnie zawsze pod dostatkiem. Poszukam zaraz cen podzespołów poprawiających jego stabilnosc w zakretach bo gdy robi się ciasno mam wrażenie że bedzie dachowanko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Poza tym nie chce go obniżać bo przeswit mi się podoba a sniegu u mnie zawsze pod dostatkiem.Poszukam zaraz cen podzespołów poprawiających jego stabilnosc w zakretach czyli stabilizatorygdy robi się ciasno mam wrażenie że bedzie dachowankobez przesady, aż tak łatwo samochodu przewrócić się nie da :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzon Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Ja bym sam coś chętnie z zawieszeniem Forka zrobił, byłem dziś nim po trasach rajdu magurskiego, i dramat . Ale jak cos w nim zmienie to żona mnie z chałupy wywali na zbity pysk Mam ten sam problem. Chętnie bym je obniżył, szczególnie po tym jak ostatnio mnie sąsiad przewiózł swiom nowym STI Niestety już mi żona zapowiedziała że jak cokolwiek zmienię w Forysiu, to mogę od razu zmienić też miejsce zamieszkania :sad: Foryś oczywiście zostaje z nią No dlatego żadne obniżanie Forka i zmiany wizualne nie wchodza w rachube bo bym miał awanture przez miesiąc. Poza tym nie chce go obniżać bo przeswit mi się podoba a sniegu u mnie zawsze pod dostatkiem. Poszukam zaraz cen podzespołów poprawiających jego stabilnosc w zakretach bo gdy robi się ciasno mam wrażenie że bedzie dachowanko Jak ja bym swojego obniżył to oprócz żony to by się jeszcze pies obraził, bo skończyły by się ganianki po polu lub lesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 bo skończyły by się ganianki po polu lub lesie Nie pękaj - po lesie i po polu to się ganiają zające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Ja bym sam coś chętnie z zawieszeniem Forka zrobił, byłem dziś nim po trasach rajdu magurskiego, i dramat . Ale jak cos w nim zmienie to żona mnie z chałupy wywali na zbity pysk Tobie to i tak juz nic nie zaszkodzi :razz: najtansza opcja jest zalozenie stabow od GT i mysle ze zawiasu z STi - fajowo by to wygladalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzenny Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 No ja bym się z tym TDCI nie zgodził, jakoś zostają w tyle na ogół (nie mówię o posiadaczach 3-litrowców i większych lub ostro wzmocnionych) A ja mówię o każdych Każdy narzeka na stabilność forków, ale s-turbo ze stabem od GTka prowadzi się i wchodzi w zakręty i tak lepiej niż większość "normalnych" aut jeżdżących po drogach. No i ...? Miękka, pływająca kaczunia i tyle. Miałem na początku zmieniony sam tylny stabilizator (bez większych modyfikacji). Było jakby lepiej. Podkreślam jakby - tak mi wydawało :grin: . Różnica jest dopiero rzeczywista po kompleksowej wymianie zawiechy na TEINa. Nie oszukujmy się - nie uzyskasz bezpiecznego zawieszenia wymieniając jedynie stabilizator Pozdrawiam Grzegorz Nie mówię, że forek jest wzorowo prowadzącym się bolidem... Jest miękki fakt, stab pomógł trochę, ale jest to półśrodek, dobry na fabryczną moc... Jeżeli się mysli o podniesieniu mocy (a ja o tym myślę) to faktycznie wcześniej trzebaby coś z zawiasem zrobić... Zastanawiam się czy ten patent ze sprężynami STIowymi dużo daje i czy podejdzie do S-turba może rozważyć tą opcję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 A co z mocowaniami stabow w starych Forkach? Gdzies tu zdaje sie byl przypadek urwania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 A co z mocowaniami stabow w starych Forkach? Gdzies tu zdaje sie byl przypadek urwania? trzeba wymienic na alu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Ale tam urwanie zdaje sie nastapilo w profilu podluznicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIREK Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 no podłużnic wymieniac na pewno nie bede :razz: [ Dodano: Sro Maj 06, 2009 10:37 pm ] najtansza opcja jest zalozenie stabow od GT i mysle ze zawiasu z STi - fajowo by to wygladalo seryjne od GT beda pasowały do Forka??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 no podłużnic wymieniac na pewno nie bede :razz: [ Dodano: Sro Maj 06, 2009 10:37 pm ] najtansza opcja jest zalozenie stabow od GT i mysle ze zawiasu z STi - fajowo by to wygladalo seryjne od GT beda pasowały do Forka??? ta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 seryjne od GT beda pasowały do Forka??? Grzesiek_67 ma chyba tylni od GTPrzedni od MY01-02 też powinien pasować, bo z tego co się orientuję to Whiteline'owe mają ten sam nr. katalogowy w przypadku Forestera SG i Imprezy GD1 więc seryjne też powinny być takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Moim skromnym zdaniem powinieneś zapodać grubszy tylny stabilizator np.whitelinea potem rozpoznać się np w zawiasie KYB AGX + sprężyny STI ale to byś musiał skalkulować ile cię wyjdzie zakup wszystkich gratów bo może TEIN będzie porównywalny agxy i sti wyjdzie raczej drozej. co do teina sie nie wypowiadam, bo ja akurat z roznych wzgledow nie poszedlem ta droga :> P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Temat dotyczy zglebienia Forestera więc zamieszczam pytanie tutaj. Potrzebuję instrukcję obsługi do "TEIN SUPER WAGON". Japońska wersja, którą otrzymałem wraz z produktem nie przemawia do mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 W związku z tym, że TEIN SuperStreet wraz z EDBC i Kayaba AGX + sprężyny to bardzo zbliżony koszt, może ktoś by odpowiedział na jedno pytanie: które lepsze :?: A może w ogóle jeszcze coś innego :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 ja mam KYB AGX + STi rozowe. Zawieszenie jest wyraznie twardsze (nastawy AGXow: 2p + 3t, albo odwrotnie), forek lezy nizej, ale nadal jest w miare komfortowo na dziurach. W zakretach wyraznie (zdecydowanie!) lepiej, dla mnie najwazniejszy brak nurka przy hamowaniu i stabilny w przyspieszeniu (bez ALK). Radekk widzial go dzisiaj i stwierdzil, ze nie jest obnizony, ale jest :> Dlaczego sie nie zdecydowalem na Tein SS ? Bo jest podobno: zdecydowanie twardszy nawet w 'miekkich' nastawach obu bywa awaryjny sa klopoty z gwarancja A dlaczego rozwazalem Teina ? Jedyny zawias dedykowany do forestera, tani i kompletny (sprezyny i amortyzatory z jednej firmy). pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się