Skocz do zawartości

kombiwar na hamowni ;) + pomiary ;)


michal

Rekomendowane odpowiedzi

Troche mu brakuje ... ;)

Tylko pytanie jak dlugo jeszcze?

W koncu nie jezdzi sie do VTG ot, tak sobie 8) .

 

Wykres bylby ciekawszy gdyby dolaczyc do niego straty - bo chetnie bym zobaczyl ile zabiera ten nasz slynny S-AWD...

 

Tak swoja droga to czy nowe WRX-y tez laduja 0.9 jak GT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko.

Czy to jest normalne zjawisko, ze z deklarowanych 225 KM zostaje 211 a z 300 Nm 278?

 

Czy to moze "wina" np. braku nawiewu podczas pomiaru?

Nie jestem specjalistą od Subaru ale patrząc na setki innych wykresów to seryjne auta mają z reguły niedobory.Oczywiście mówimy tu o hamowni obciążeniowej!!Wyjątkiem od reguły sa diesle (1,9 Tdi) oraz zupełnie małe autka.

Pacząc obiektywnie to ten wynik jaest całkiem niezły.

Jeśli w dodatku na zimówkach to już całkiem bene :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji: ile teraz kosztuje "hamowanie" :?: chciałem swojego forysia zmierzyc, choc z drugiej strony sie boje że z książkowych 177 + wydech okaże się zę tylko 160 zostało..... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

350 pln bodajże, ale dawno się hamowałem więc mogę się o te 100pln mylic w jedną albo w drugą stronę :roll:

 

Za 100pln to można sobie jakąś ośkę na inercyjnej zhamować i to w promocji raczej.

 

Mówiłem, że nie pamietam i mogę oszukać. :wink:

 

Edit:

pomyliłem się i to grubo. :oops: Skonsultowałem i jednak to nie 100zł. możliwe, że pomyliłem to z hamowaniem motocykla, bo w promocji jakiś czas temu kosztowało 50 czy tam 100zeta. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goscilem wczoraj w miescie Pozen i przez caly dzien nie spotkalem zadnego Subaraka :( Na szczescie przed wyjazdem pognalem kombiwarem do Kocaru, gdzie prezylo sie kilka slusznych samochodow.

 

Przy okazji kilka wynikow scisle zwiazanych z kombiwarem:

 

0 - 20,00 0,7s

0 - 40,00 1,5s

0 - 60,00 2,5s

0 - 80,00 4,1s

0 - 100,00 5,8s

0 - 120,00 8,4s

0 - 140,00 11,0s

0 - 160,00 15,6s

0 - 180,00 19,8s

0 - 200,00 27,5s

 

0 - 400m 14,1s (153,14km/h)

0 - 1000m 26,5 s(193,35km/h)

 

60-100

III/IV/V: 4,2/7,2/13,1

 

80-120

III/IV/V: 4,2/6,5/10,6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak apropo, to wyniki pomiarow STi S.E.:

 

0-20: 0.49

0-40: 0.98

0-60: 1.81

0-80: 3.12

0-100: 4.54

0-120: 6.12

0-140: 8.53

0-160: 11.18

0-180: 15.37

0-200: 19.82

0-220: 27.43

 

Elastycznosc

60-100

III - 2.60

IV - 3.25

V - 6.63

 

80-120

III - 2.94

IV - 3.33

V - 5.44

VI - 10.26

 

0-400m:

- 12.79s@169.24km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...