Scooby Posted February 10, 2005 Posted February 10, 2005 Troche mu brakuje ... Tylko pytanie jak dlugo jeszcze? W koncu nie jezdzi sie do VTG ot, tak sobie 8) . Wykres bylby ciekawszy gdyby dolaczyc do niego straty - bo chetnie bym zobaczyl ile zabiera ten nasz slynny S-AWD... Tak swoja droga to czy nowe WRX-y tez laduja 0.9 jak GT?
nemo Posted February 10, 2005 Posted February 10, 2005 specem nie jestem ale ten wykres jest jak dla mnie no Robi wrażenie jak na rodzinne kombi to osiągi których nie powstydziło by sie nie jedno GTI
Saval Posted February 10, 2005 Posted February 10, 2005 Mam pytanko. Czy to jest normalne zjawisko, ze z deklarowanych 225 KM zostaje 211 a z 300 Nm 278? Czy to moze "wina" np. braku nawiewu podczas pomiaru?
JurekM Posted February 10, 2005 Posted February 10, 2005 Mam pytanko.Czy to jest normalne zjawisko, ze z deklarowanych 225 KM zostaje 211 a z 300 Nm 278? Czy to moze "wina" np. braku nawiewu podczas pomiaru? Nie jestem specjalistą od Subaru ale patrząc na setki innych wykresów to seryjne auta mają z reguły niedobory.Oczywiście mówimy tu o hamowni obciążeniowej!!Wyjątkiem od reguły sa diesle (1,9 Tdi) oraz zupełnie małe autka. Pacząc obiektywnie to ten wynik jaest całkiem niezły. Jeśli w dodatku na zimówkach to już całkiem bene :wink:
michal Posted February 10, 2005 Author Posted February 10, 2005 Ten czarny pyl na ziemi to ..... zimowki Nawiew byl i to zacny.
Polini Posted February 10, 2005 Posted February 10, 2005 Hmm... Michał co Ty tak czesto doświadczas Subaru? Ja też chcę! 8) Niedawno spec.B, teraz kombiwarek...
Piskoor Posted February 10, 2005 Posted February 10, 2005 Przy okazji: ile teraz kosztuje "hamowanie" :?: chciałem swojego forysia zmierzyc, choc z drugiej strony sie boje że z książkowych 177 + wydech okaże się zę tylko 160 zostało.....
bartek@klubsubaru.pl Posted February 10, 2005 Posted February 10, 2005 A moze hamownia do bani? albo obsługa na bani
bartek@klubsubaru.pl Posted February 10, 2005 Posted February 10, 2005 Właśnie, jaki jest koszt hamowania :?: a wiesz, to zależy. albo nic (jak się wyrobisz), albo remont rufy tego, któremu wjechałeś i Twojego przodu (jak się nie wyrobisz)
Loucyphre Posted February 10, 2005 Posted February 10, 2005 Tak mi się też wydawało, jak jeździlem tym kombiwarem,żę nie napędza się tak jak mój, mimo teoretycznie wyższej mocy :wink: Pozdrawiam
Polini Posted February 11, 2005 Posted February 11, 2005 eee... Chyba 50-100zł za jedno hamowanie. Chyba... :wink:
wielkopolanin Posted February 11, 2005 Posted February 11, 2005 eee... Chyba 50-100zł za jedno hamowanie. Chyba... :wink: Ale to chyba jak wujek jest właścicielem hamowni :wink:
Polini Posted February 11, 2005 Posted February 11, 2005 Coś mi się tak wydaje. Wiecej to, ale z regulacją czipa czy coś. :wink: Nie pamiętam dokładnie, bo nie mam już archiwum w gg, a tam byla ta tajna informacja. :wink:
marcinJ Posted February 11, 2005 Posted February 11, 2005 350 pln bodajże, ale dawno się hamowałem więc mogę się o te 100pln mylic w jedną albo w drugą stronę :roll: Za 100pln to można sobie jakąś ośkę na inercyjnej zhamować i to w promocji raczej.
Polini Posted February 11, 2005 Posted February 11, 2005 350 pln bodajże, ale dawno się hamowałem więc mogę się o te 100pln mylic w jedną albo w drugą stronę :roll: Za 100pln to można sobie jakąś ośkę na inercyjnej zhamować i to w promocji raczej. Mówiłem, że nie pamietam i mogę oszukać. :wink: Edit: pomyliłem się i to grubo. Skonsultowałem i jednak to nie 100zł. możliwe, że pomyliłem to z hamowaniem motocykla, bo w promocji jakiś czas temu kosztowało 50 czy tam 100zeta. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. :roll:
michal Posted February 12, 2005 Author Posted February 12, 2005 Goscilem wczoraj w miescie Pozen i przez caly dzien nie spotkalem zadnego Subaraka Na szczescie przed wyjazdem pognalem kombiwarem do Kocaru, gdzie prezylo sie kilka slusznych samochodow. Przy okazji kilka wynikow scisle zwiazanych z kombiwarem: 0 - 20,00 0,7s 0 - 40,00 1,5s 0 - 60,00 2,5s 0 - 80,00 4,1s 0 - 100,00 5,8s 0 - 120,00 8,4s 0 - 140,00 11,0s 0 - 160,00 15,6s 0 - 180,00 19,8s 0 - 200,00 27,5s 0 - 400m 14,1s (153,14km/h) 0 - 1000m 26,5 s(193,35km/h) 60-100 III/IV/V: 4,2/7,2/13,1 80-120 III/IV/V: 4,2/6,5/10,6
michal Posted February 12, 2005 Author Posted February 12, 2005 Tak apropo, to wyniki pomiarow STi S.E.: 0-20: 0.49 0-40: 0.98 0-60: 1.81 0-80: 3.12 0-100: 4.54 0-120: 6.12 0-140: 8.53 0-160: 11.18 0-180: 15.37 0-200: 19.82 0-220: 27.43 Elastycznosc 60-100 III - 2.60 IV - 3.25 V - 6.63 80-120 III - 2.94 IV - 3.33 V - 5.44 VI - 10.26 0-400m: - 12.79s@169.24km/h
Scooby Posted February 12, 2005 Posted February 12, 2005 Goscilem wczoraj w miescie Pozen i przez caly dzien nie spotkalem zadnego Subaraka Szkoda, ze nie uprzedziles Poznania, ze sie zblizasz . Wtedy na pewno bys chociaz jedno Subaru spotkal 8) . Ale pewnie w interesach byles i czasu nie miales.
michal Posted February 12, 2005 Author Posted February 12, 2005 Bylem od 10-tej rano, do 9-tej wieczorem. I tak wszystkiego nie zalatwilem i szykuje sie na ponowny nalot Poznania w przyszlym tygodniu, tyle ze juz nie kombiwarem, a S.E.
JurekM Posted February 12, 2005 Posted February 12, 2005 Osiągi S.E. są naprawdę powalające. Ale i kombiwar mimo tylko 212 KM ma dane przyśpieszeń jak fabryka obiecuje.Lub nawet lepiej.......... I takie ogólne pytanie !! S. E czym się zewnętrznie wyróżnia?
michal Posted February 12, 2005 Author Posted February 12, 2005 I takie ogólne pytanie !! S. E czym się zewnętrznie wyróżnia? Siatka w przednim zderzaku i inna atrapa (tez z siatki) :wink: P.S. Kombiwary lubia zabawe
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.