Azrael Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Apal, jaka róznica w zużyciu między tymi dwoma? Kiedyś zrobiłem dokładnie identyczną zmianę w zupełnie innym samochodzie i był zaskakujący efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Apal, jaka róznica w zużyciu między tymi dwoma? Kiedyś zrobiłem dokładnie identyczną zmianę w zupełnie innym samochodzie i był zaskakujący efekt. Że tak powiem, zasadnicza Jak przejadę 1000km, to powiem dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Apal, jaka róznica w zużyciu między tymi dwoma? Kiedyś zrobiłem dokładnie identyczną zmianę w zupełnie innym samochodzie i był zaskakujący efekt. to ja dodam swoie 3 grosze jak kupilem swojego GTeka to zalalem go Castrolem TWS 10 W 60. Auto bralo srednio jakies 250 ml na 1000 KM.Mowie srednio bo byla jazda wolna , bardzo szybka.Po wymianie na Motula 300V 15W50 zuzycia praktycznie nie bylo ( moze jedna 250 ml dolewka miedzy wymianami ) bez wzgledu na sposob jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 jak kupilem swojego GTeka to zalalem go Castrolem TWS 10 W 60. Auto bralo srednio jakies 250 ml na 1000 KM.Mowie srednio bo byla jazda wolna , bardzo szybka.Po wymianie na Motula 300V 15W50 zuzycia praktycznie nie bylo ( moze jedna 250 ml dolewka miedzy wymianami ) bez wzgledu na sposob jazdy. I choćby dlatego cieszę się, że należę do klubu olejowego frajera i leję Motul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 A czy tego wątku nie zdałoby się dokleić do Olejowego? http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... 024#796024 Tak tylko grzecznie pytam, dyskusja się toczy dwutorowo o tym samym :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Chwilka, bo się pogubiłem... Czyli niby M1 5W50 ma lepsze właściwości myjące, niż M z serii 300V :?: Jeżeli tak, to w czym niby Motul jest lepszy? Bo według Xbike na pewno nie jest trwalszy... Według instrukcji 1l na 1000 km jest ok i to jest ostateczna wersja 8) To z moim autem jest coś chyba nie tak... Przebieg ponad 90 tysięcy kilometrów, olej 300V 5W40 i nie ubywa nic. NIC! Od wymiany przejechane już ponad 7 tysięcy kilometrów i jak było na bagnecie widać poziom na kropce "max", tak to samo widać dzisiaj. Zastanawiam się na zalaniem Liqui Moly 5W40 abo M1 5W50 przy następnej wymianie. Czy może lepiej zostać przy 300V :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HERMAN Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Producent zaleca 5 W 30. 0 W 30 spełnia te warunki . Sorki wielkie, coś mi się pomieszało, faktycznie 5W30, masz rację, ale niedługo podjadę do Ciebie na zmianę na Motula i wezmę też na dolewkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 niedługo podjadę do Ciebie na zmianę na Motula i wezmę też na dolewkę Zapraszam , albo moze dojezdzij do jakiegos przegladu....zrobi sie cieplej i wtedy zmienimy AK ps.to chyba u Ciebie nowy soft byl wgrywany....albo sie mylę :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Ktoś mi może wytłumaczyć jak mogło zniknąć 3litry oleju na 4tys.km w STI 07 z przebiegiem 8tys.km , :shock: :?: ps.samochód nie był upalany ,te 4tys były zrobione głownie w trasie ,olej Motul 300V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Hue, hue. A kopci jak diesel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Nie kopci i wycieków nie ma :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ...zmiana na gęstszy olej. A tak się przyczepie . Nie gęstszy a bardziej lepki :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Ktoś mi może wytłumaczyć jak mogło zniknąć 3litry oleju na 4tys.km w STI 07 z przebiegiem 8tys.km , ps.samochód nie był upalany ,te 4tys były zrobione głownie w trasie ,olej Motul 300V Najczęsciej winny jest tłok pęknięty między pierścieniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Ktoś mi może wytłumaczyć jak mogło zniknąć 3litry oleju na 4tys.km w STI 07 z przebiegiem 8tys.km , ps.samochód nie był upalany ,te 4tys były zrobione głownie w trasie ,olej Motul 300V Najczęsciej winny jest tłok pęknięty między pierścieniami. ale to chyba by kopcil :?: nie wiem co wy z tym ubywaniem oleju - u mnie jedyny ubytek, ktory byl to w nowym motorze rozszczelniony gwint od chlodnicy oleju - podkapywalo sobie - zabezpieczone i brak zuzycia w poprzenim motorze 240 kkm od wymiany do wymiany (co 7,5-8 kkm) zero ubytkow ale ja nie przekraczam 100 kmh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 ale to chyba by kopcil Nie koniecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 ale to chyba by kopcil Nie koniecznie. probuje to sobie wyobrazic - dziura w tloku i olej przedostaje sie do komory spalania - to temperatura spalania by musiala byc na prawde duza zeby nie kopcil, a nie byloby tak, ze na nizszych obrotach i przy mniejszej temperaturze w komorze spalania wtedy by kopcil :?: Kuba spotkales sie z takim urzadzeniem, ktore mierzy spalanie na poszczegolnych garnkach :?: bo kiedys u znajomego mechanika, u ktorego rzedowki serwisowalem spotkalem sie z czyms takim ze powiedzial ze na jednym garnku spalanie jest gorsze i potem wyszlo ze bylo mikropekniecie uszczelki pod glowica i "woda" podkapywala do komory spalania i to urzadzenie to wykazalo - nie bylo normalnych objawow przy wydmuchanej uszczelce, czyli cisnienia w ukl chlod itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 probuje to sobie wyobrazic - dziura w tloku i olej przedostaje sie do komory spalania - to temperatura spalania by musiala byc na prawde duza zeby nie kopcil, a nie byloby tak, ze na nizszych obrotach i przy mniejszej temperaturze w komorze spalania wtedy by kopcil W 2.5T pęka tłok między pierścieniami, nie ma jako takiej dziury, tylko półka utrzymująca pierścienie jest pęnięta, zwykle kawąłek siedzi na swoim miejscu i czasem jets tak zę kilkaset km jets OK a kilkaset żre olej litrami. Kuba spotkales sie z takim urzadzeniem, ktore mierzy spalanie na poszczegolnych garnkach bo kiedys u znajomego mechanika, u ktorego rzedowki serwisowalem spotkalem sie z czyms takim ze powiedzial ze na jednym garnku spalanie jest gorsze i potem wyszlo ze bylo mikropekniecie uszczelki pod glowica i "woda" podkapywala do komory spalania i to urzadzenie to wykazalo - nie bylo normalnych objawow przy wydmuchanej uszczelce, czyli cisnienia w ukl chlod itp W nowszych Subarakach umie to powiedzieć SSM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Zmieniłem na Motula v300 i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się