bmarcin Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 szybkie pytanie za pomuka :wink: wskaźnik podciśnienia w NA - jakie informacje przekazuje :?: tzn jak odczytywać konkretne wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarek Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Wskaźnik vacuum informuje o panującym podciśnieniu w kolektorze. Tzw. ekonomizer, mówi nam jak otwarcie przepustnicy działa na spalanie auta 8) . Może powiedzieć Ci także, o nieszczelności w układzie dolotowym, np jak Ci spadnie jakiś przewód podciśnienia. Występował w starszych autach jako wakuometr, czyli vacuum odpowiednio wyskalowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 yarek dzieki za info jak to - w technicznym pomuka juz nie ma :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 jak to - w technicznym pomuka juz nie ma jest, ale tylko autor w wątku może przyznać pomuki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Idą Święta, więc czas na montaż choinki. Trzeba ją jednak podpowiednio i słusznie podpiąć a czujniki zamotnować tam gdzie trzeba. Pytam więc, gdzie najlepiej zamontować następujący zestaw: - turbo boost - ciśnienie oleju - temperatura oleju - EGT :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 gdzie najlepiej zamontować następujący zestaw ale pytasz o umiejscowienie czujników i wskaźników ? czy warsztat który sobie z tym poradzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 - turbo boost- ciśnienie oleju - temperatura oleju - EGT ad.1 bezpostednio pod kolektor ssacy. ad.2 na glownej magistrali olejowej ( u mnie na koncu walu) ad.3 w dokladce nad filtrem oleju (widzisz temperature oleju idacego na panewki) ad.4 jak najblizej pierwszej lambdy. a zegary w kabinie jak Ci pasuje. tyle ode mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 piter , chodzi mi o umiejscowienie czujników - to o czym napisał saszynski, któremu dziękuję -- 19 wrz 2012, o 11:51 -- piter , chodzi mi o umiejscowienie czujników - to o czym napisał saszynski, któremu dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 piter , chodzi mi o umiejscowienie czujników - to o czym napisał saszynski, któremu dziękuję EGT - w kolektor wydechowy za 4 cylindrem (tam temp bywa największa) temp oleju -w głowicy -> viewtopic.php?p=709324#p709324 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 piter , chodzi mi o umiejscowienie czujników - to o czym napisał saszynski, któremu dziękuję EGT - w kolektor wydechowy za 4 cylindrem (tam temp bywa największa) temp oleju -w głowicy -> http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=709324#p709324 dobrze mówi 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 - turbo boost- ciśnienie oleju - temperatura oleju - EGT ad.1 bezpostednio pod kolektor ssacy. ad.2 na glownej magistrali olejowej ( u mnie na koncu walu) ad.3 w dokladce nad filtrem oleju (widzisz temperature oleju idacego na panewki) ad.4 jak najblizej pierwszej lambdy. a zegary w kabinie jak Ci pasuje. tyle ode mnie. Kilka pytań dodatkowych odnośnie ad.2 i ad.3: ad.2 czy opisane przez saszynskiego miejsce to oryginalna czujka ciśnienia? chciałbym ją zostawić i zainstalować dodatkowy czujnik. ad.3 co to jest owa "dokładka" i gdzie ją nabyć? a co sądzicie o podobno istniejących czujnikach oleju i temperatury jako jeden element? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 ad.2 czy opisane przez saszynskiego miejsce to oryginalna czujka ciśnienia? chciałbym ją zostawić i zainstalować dodatkowy czujnik. przelec temat od poczatku, jest kilka fot. na glownej magistrali masz 2 wyjscia, w jednym z przodu jest fabryczny czujnik cisnienia, ktorego kontrolke masz na desce. Drugie miejsce jest zaslepione. potrzeba jedynie przejsciowki, takiej samej jak ta w ktorej siedzi ori czujnik. ad.3 co to jest owa "dokładka" i gdzie ją nabyć? tzw sandwich plate, nie moze byc za duzy, bo miejsca miedzy miska olejowa a kolektorem za duzo nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Czołem, powiedzcie proszę, co lepiej wybrać na trzy wskaźniki: kubeczki na deskę, na słupek czy adapter potrójny na deskę (o taki: http://www.dabtuner.pl/Adapter_na_deske ... y-181.html)? Najlepiej wygląda chyba ten ostatni, ale czy jest w nim możliwość ustawienia wskaźnika pod kątem, abym spoglądał na niego prostopadle do tarczy zegara? Czy ten adapter pasuje plug&play do schowka w desce? Czy kubeczki przykleja się do deski i czy mocno się trzymają? Czy poprawną pracę wskaźników można zweryfikować np. poprzez porównanie wskazań z kompa przez kabelek wpinany do interfejsu diagnostycznego? Skąd pochodzą dane, które interfejs przekazuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Mam takie dziwne pytanie - jak u Was zachowuje się czujnik ciśnienie oleju? Bo z tego co zaobserwowałem na moim wskaźniku, to jest to 0-1 praca (2 bary na biegu jałowym bez obciążenia, albo 6-6.5 bara pod obciążeniem). Co mechanior sknocił? Czujnik jest wkręcony bezpośrednio w podstawkę filtra oleju... A tak u mnie budziki wyszły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Czujnik jest wkręcony bezpośrednio w podstawkę filtra oleju... tam zawsze bedzie takie cisnienie... jak chcesz miec bardziej realny odczyt to wkrec go w glowna magistrale.... ja tak zrobilem i jest elegancko 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Moje AG jakoś chodzą . Jedyne co zauważyłem, że faluje ciśnienie oleju przy normalnej autostradowej jeździe 5-6 wskazania raczej dokładne z naciskiem na raczej :wink: rozgrzany silnik na jałowym 1,15-1 rozgrzany silnik 5 bieg autostrada między 5 a 6 (to jest ta dokładność AG) jak się zepsują wymienię na SRTI Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Moje AG jakoś chodzą . Jedyne co zauważyłem, że faluje ciśnienie oleju przy normalnej autostradowej jeździe 5-6 wskazania raczej dokładne z naciskiem na raczej :wink: rozgrzany silnik na jałowym 1,15-1 rozgrzany silnik 5 bieg autostrada między 5 a 6 (to jest ta dokładność AG) jak się zepsują wymienię na SRTI [ ] Uploaded with ImageShack.us mi padł czujnik od ciśnienia doładowania ale na gwarancji wymieniłem sobie i hula ok i jeszcze Maras musi mi wymienić EGT jak się u niego zjawię bo też już kłamie (boost przestał działać całkiem) ale jak gwarancja się skończy i padną to też muszę coś jednak z wyższej półki nabyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 jeszcze lamco chodzą mi po głowie ale daszek trzeba inny kupować. SRTI to dobry kompromis moim zdaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 jeszcze lamco chodzą mi po głowie ale daszek trzeba inny kupować. SRTI to dobry kompromis moim zdaniem a ten powyższy daszek to jakiś "custom" ? Bardzo fajnie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 cystom zywica :wink: kupiłem od tego który sprzedaje gałgany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 tak myślałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hofffa Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Panowie, mam następujący problem ze wskaźnikiem Defi Genome Boost... Po przekręceniu kluczyka, zegar nie wykonuje procedury otwarcia i wygląda jakby chciał się kręcić w druga stronę... :shock: Czyli poodbija się parę razy od "patyczka" ograniczającego i zatrzymuję się. Po wciśnięciu gazu, zamiast ciśnienie rosnąć, to ciągnie do maksymalnego podciśnienia (chyba -1). Wygląda to dosłownie jakby wskaźnik chciał chodzić " w drugą stronę". Zaznaczę, że parę dni temu wszystko było ok, reszta wskaźników działa i stratuje prawidłowo... Próbowałem wszystkich kombinacji podłączenia i ciągle to samo.. Ma ktoś jakieś pomysły?? Z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 posprawdzaj wezyki pod maska, kable, wtyczki... porozlaczaj, popsikaj szprejem do elektryki, osusz i podlacz ponownie... moze gdzies styku nie ma moze zawilgotnialo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hofffa Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 posprawdzaj wezyki pod maska, kable, wtyczki... porozlaczaj, popsikaj szprejem do elektryki, osusz i podlacz ponownie... moze gdzies styku nie ma moze zawilgotnialo... no niestety, przeleciałem wszystkie połączenia, posprawdzałem wszystkie wtyki, odłączyłem centralkę aby się "zresetowała" i nadal to samo... co ciekawe reszta chodzi tak jak powinna, więc chyba padł sam wskaźnik... a dokupienie do kompletu takiego samego graniczy z cudem... I tu pytanie, czy zegary innych serii DEFI będą chodzić z serią STI Genome? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 czy zegary innych serii DEFI będą chodzić z serią STI Genome? jesli jest centralka to pewnie tak. nadal to samo... co ciekawe reszta chodzi tak jak powinna, więc chyba padł sam wskaźnik... moze stepper motor Ci padl. to cos do czego idzie wezyk z podcisnienia (od tego idzie kabel do centralki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się