DanielsDS Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 W ojca samochodzie mam wgrany stage2 + wydech od turbo(EL-TEC) http://www.accessecu.com/accessport/sub ... ATv103.pdf Jeśli dobrze wyczytałem to maksymalne doładowanie na tej mapie powinno wynosić 16PSI +/-0.7PSI. A maksymalne doładowanie z komputera wyszło mi 17.4PSI nie wiem w jakim momencie i przy jakich obrotach może podczas zmiany biegu takie wyszło(automat). Czy maksymalne doładowanie to doładowanie w dowolnej sytuacji. Czy trzeba to mierzyć w jakiś określony sposób np. włączyć 3bieg i depnąć od 3000-6400obr i patrzeć na ciśnienie doładowania?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Wydaje się, że nie jest to duża odchyłka w ciśnieniu uwzględniając możliwe różnice w wydechu. Ciekawe czy jest to pik czy stała nadwyżka i na jakich wartościach otwarcia pracuje solenoid westegate. Najlepiej zgrać takie auto powiedzmy na 3 biegu przyspieszając (klepka) od 2000rpm do odcinki, dalej; start 1,2,3 wykręcone, potem przygazówki na 3 i 4 biegu z różnych obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Wydech teoretycznie powinien bardziej przytykać bo jest duży sportowy katalizator i środkowy tłumik. A ci z USA mają bez środkowego tłumika i chyba mniejszy katalizator. A co to jest Pik ?? Jak se tak zerkałem to było chyba nawet mniej niż 16psi przy starcie 1, 2bieg a na 3biegu [KLEPKA] tak od ok2500obr do 4000obr to jakieś dziwne nierówne przyspieszenie było (moc ,barak mocy, moc) Automaty można hamować?? Kolega mi mówi ze nie bo podobno jak się wrzuci luz to nie ma smarowania, ale jakoś w to nie wierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 A co to jest Pik ?? Maksymalne, chwilowe ciśnienie doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Generalnie poprawne cisnienie w Stage 2 to okolice 16psi, jesli utrzymuje sie cisnienie na poziomie 17.4 to byc moze sa jakies nieszczelnosci w rurkach do solenoidu? U mnie po wymianie uppipe na catless nagle dostalem 20.1psi, i pozniej jak sprawdzilem to sie okazalo ze rurka od solenoidu sparciala i byla szczelina. Falowanie mocy mialem tez, ale jak sie okazalo bylo to spowodowane dziurawym uppipe ktory w czesci elastycznej puszczal spaliny. Po wymianie na markowy uppipe, wszystko jest szczelne i cisnienie utrzymuje sie na poziomie 16.1 - 16.2psi. Dodam jeszcze ze to przygody z WRX MY2002 US-spec, z turboback Perrin catted (2 czesciowy)/borla hush twin tip. Pozdrawiam, Eryk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Czy maksymalne doładowanie to doładowanie w dowolnej sytuacji.Czy trzeba to mierzyć w jakiś określony sposób np. włączyć 3bieg i depnąć od 3000-6400obr i patrzeć na ciśnienie doładowania?? W dowolnej, choć osiągane zazwyczaj w jednej sytuacji: mocne przyspieszanie na dość wysokim biegu (od trójki w górę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 zazwyczaj zalezne jest to rowniez od temperatury powietrza, im nizsza tym doladowanie bedzie wieksze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 zazwyczaj zalezne jest to rowniez od temperatury powietrza, im nizsza tym doladowanie bedzie wieksze U mnie w okolicach 0 stopni załadowało 19-20psi. Normalne? Czy szukać dziury w całym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 ile to bedzie w barach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Ok 1.3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 1PSI= ok0.07bara 13PSI= ok0.89bara 16PSI= ok1.10bara 20PSI= ok1.37bara A czy nie powinno być tak ze jak maksymalne ciśnienie jest ustawione na 16PSI to zawór upustowy powinien upuszczać nadmiar ciśnienia i nie powinno być możliwości przekroczenia tego ciśnienia i poprostu jak jest zimniej to upuszcza wiecej powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Jeszcze pytanie - wie ktoś czy JDM o mocniejszych parametrach (250HP) ładuje tak samo jak GT? Czy wartości wyższe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 W dowolnej, choć osiągane zazwyczaj w jednej sytuacji: mocne przyspieszanie na dość wysokim biegu (od trójki w górę). Ciekawe czy jest to pik czy stała nadwyżka i na jakich wartościach otwarcia pracuje solenoid westegate. Właśnie skończyłem testy i na 4biegu PIK 15.6PSI, a tak od 3000obr ciśnienie utrzymuje się na poziomie ok14PSI (wiec chyba zamało??) od ok6000 spada ponizej 13PSI. A wastegate duty(jeśli to jest otwarcie solenoid westegate) tak poniżej 40% i na wyższych obrotach spada. 1,2,3 wkręcone PIK 17.4PSI przy zmianie z 1 na 2, a wastegate duty max ok60% temperatura IC ok5stpni na dworzu -2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 filester, sporo Ci ładuje. U mnie nawet przy dużych mrozach nie widziałem wskaźnika na 1,0 bar (pomijając trwające ułamek sekundy przeładowanie na ciut ponad 1 bar które momentalnie spada na książkowe 0,9). Może masz faktycznie jakiś JDMowy tuning zrobiony. Osobiście obawiałbym się o trwałość skrzyni przy takim ciśnieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 W dowolnej, choć osiągane zazwyczaj w jednej sytuacji: mocne przyspieszanie na dość wysokim biegu (od trójki w górę). Ciekawe czy jest to pik czy stała nadwyżka i na jakich wartościach otwarcia pracuje solenoid westegate. Właśnie skończyłem testy i na 4biegu PIK 15.6PSI, a tak od 3000obr ciśnienie utrzymuje się na poziomie ok14PSI (wiec chyba zamało??) od ok6000 spada ponizej 13PSI. A wastegate duty(jeśli to jest otwarcie solenoid westegate) tak poniżej 40% i na wyższych obrotach spada. 1,2,3 wkręcone PIK 17.4PSI przy zmianie z 1 na 2, a wastegate duty max ok60% temperatura IC ok5stpni na dworzu -2. Wydaje się, że raczej wszystko jest w granicach dopuszczalnej normy. Jeżeli zgrałeś parametry to podeślij loga, lepiej będzie można ocenić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 eżeli zgrałeś parametry to podeślij loga, lepiej będzie można ocenić. No właśnie po ostatniej aktualizacji AccesPorta doszła funkcja login, ale nie kumam jak to użyć. http://www.cobbtuning.com/info/?ID=4357 [ Dodano: Pon Lut 16, 2009 8:49 am ] Właśnie się okazała ze miałem wgraną mapę 95oct, a benzynę wlaną 98oct. Pewnie duże zmiany nie będą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 filester1,3 bara jak na seryjne GT to zdecydowanie za duzo moim zdaniem, zaladowalo tyle w peaku czy caly czas tyle laduje? u mnie po remapie w niskich temperaturach jest 1,15-1,2, na twoim miejscu sprawdzilbym czemu tak przeladowuje, do tej pory lej dobre paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Jeżeli zgrałeś parametry to podeślij loga, lepiej będzie można ocenić. Tylko na 2biegu bo na 3 i 4 w dzień nie ma miejsca http://img99.imageshack.us/img99/6258/logbieg2ja0.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Filester przy 1,3 w gt powinieneś zostawić zęby na kierownicy. DanielsDs z tego co zgrałeś wynika, że raczej wszystko jest pod kontrolą w granicach założonych parametrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Obstawiasz przekłamanie zegara? Szkoda, że kompa nie mogę podłączyć i sprawdzić odczyty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Obstawiasz przekłamanie zegara? Szkoda, że kompa nie mogę podłączyć i sprawdzić odczyty. A który to rocznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 No to jest jeszcze coś takiego jak program ze strony vwrx, ale często wymaga sporo zabawy żeby dopasować odczyty, interfejs klasyczny rs232 jak do instalacji gazowej, zasilanie masa i dwa przewody komunikacyjne z napięciem ok. 5V. Ale, najłatwiej będzie sprawdzić ciśnienia podłączając inny manometr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się