mc.li Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 kiedyś na tym forum dawał linka do magicznego sposobu montażu dodatkowego czujnika, który miał podobno pomagać. Ale zginęło w otchłani. Wcale nie zginęło: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=109525 do ... za przeproszeniem FAQ'a z tym :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 kiedyś na tym forum dawał linka do magicznego sposobu montażu dodatkowego czujnika, który miał podobno pomagać. Ale zginęło w otchłani. Wcale nie zginęło: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=109525 A gdzie ew. można to nabyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 FUKS, link prowadził do USA, można też samemu zrobić jak ktoś ma zdolności manualne i wie gdzie taki mały wentylatorek dostać (sklepy z częściami elektronicznymi lub dla pasjonatów modyfikacji komputerów - bo to ten sam bajer). To czarne pudełko to prawdopodobnie zwykły regulator napięcia albo zrobiony na jakimś scalaku (wątpliwe) albo zwykły rezystor 5W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 FUKS, link prowadził do USA, można też samemu zrobić jak ktoś ma zdolności manualne i wie gdzie taki mały wentylatorek dostać (sklepy z częściami elektronicznymi lub dla pasjonatów modyfikacji komputerów - bo to ten sam bajer). To czarne pudełko to prawdopodobnie zwykły regulator napięcia albo zrobiony na jakimś scalaku (wątpliwe) albo zwykły rezystor 5W Przy potędze foruma myślałem, że ktoś sprokurował jakąś polska wersję :wink: . Dzięki za info. Pozdrafki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 FUKS, jakbym miał nowe auto to bym pewnie już był po montażu tego wynalazku z bogatą dokumentacją foto. Ale, że jeżdżę autem starym a na dodatek bez klimy to temat jakby mnie nie dotyczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszlak Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Witam, zrobiłem (za pomocą trochę kumatego w manualu braciszka) powyższą modyfikację klimy i po podlączeniu wiatraczka automatyka chodzi po prostu normalnie. Denerwuje mnie tylko niemożność zmiany miejsca nawiewu, bo to też dobiera komputer w zależności od różnicy temperatur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 bez klimy Przy tych temp. mogę Ci tylko współczuć :???: . Witam, zrobiłem (za pomocą trochę kumatego w manualu braciszka) powyższą modyfikację klimy Jakieś szczegóły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Przy tych temp. mogę Ci tylko współczuć :???: . Nie ma czego, do pracy ostatnio jeżdżę głównie rowerem, szybciej i zdrowiej niż autem, a w trasie brak klimy nie doskwiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 w trasie brak klimy nie doskwiera. !? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 a w trasie brak klimy nie doskwiera. Prawdziwy twardziel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damazie Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Pedros, celem wykazania, że forum (od czasu do czasu) stara się być merytoryczne odpowiemy najbardziej jak umiemy merytorycznie: Pierwsza przejażdżka Foresterem: 03.07 Pierwsza przejażdżka naszym Foreserem: 05.07. z powodów różnych dopiero 4kkm. wady (bez gradacji, bez kolejności) i to co mogłoby być, a nie ma: - opony fabryczne piszczą - klima - jak posty wyżej, ale tylko w trybie auto. rezygnując z auto da się to to ustawić tak, żeby spełniała swoje zadanie (czyli bez sopli na wąsach 10 min. po starcie, ale też bez jajek sadzonych na czole) - my (i kilka innych osó odnotowało rozregulowany hiho (hamulec górski) w nowszych egzempl. rzecz do bezproblemowego poprawienia w warsztacie - audio (dokładniej: głośniki) - brak siatki w bagażniku (takie cudo rozpięte na dnie bagażnika pod które można włożyć "towar") - spalanie, a bardziej precyzyjnie: zasięg. zwłaszcza, jeśli ktoś przez chwilę jeździł nowszym dieselem. - dość głośno zaczynając od 120 km/h. niestety, ten samochód dosłownie sam jedzie, więc... zazwyczaj dość głośno - bezsensowne (w sensie wymiarów/kształtów) schowki - skrzynia/drążek potrafi haczyć - brak regulacji kąta oparcia tylnych siedzeń - brak komputera pokładowego (czy dojadę do stacji benz. ???!!! :smile: ) - brudzące się szyby (to nie żart. wprawdzie boczne - wbrew forumowym dyskusjom są ok., ale tyle robactwa ile zbiera przednia szyba... Warszawa - Poznań i masz magistra z entomologii, zwłaszcza, że większość tak skutecznie robi plaft, że wycieraczki tego nie zbierają więc jest duuużo czasu na badanie efektów pokontaktowych.) więcej grzechów nie pamiętamy... a właściwie pamiętamy: reakcje na drodze. jak jedziemy czymś innym, to po prostu jesteśmy "tłumem". jak jedziemy Foresterem to niektórzy użytkownicy dróg wykazują się czymś na kształt szacunku (i to jest miłe i nie stwarza problemów), a inni - niestety - próbują udowadniać. i nie ma znaczenia jak ty się zachowujesz. inni dostają amoku i to bywa mało zabawnie... (ze 4 przypadki w ciągu 3 m-cy. przy naszym stylu jazdy - to szok) a na koniec.. wsiądź do jakiegoś Forestera, pojeździj nim przez min. 30 min. i wtedy decyduj. większość osób, które kupiło ten samochód nie kierowała się ani wyposażeniem, ani komfortem (w sensie gadgetów) ani niezawodnością. pamiętaj, że za cenę nowego Forestera (wolnego ssaka) można dostać kilka innych małych SUV, Mondeo, Passat'a, Avensis, któreś Volvo a nawet mniejsze BMW (o mini nie wspomnę). większość z tych aut - w porównaniu z nowym Foresterem - to full wypas i jeszcze więcej + (istotne zwłaszcza w Polsce) opinia i prestiż. a sprzedaż Forka rośnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damazie Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 też jeździłem do pracy rowerem przez sezon, czy dwa. w przeciwieństwie do samochodu, brak klimy odczuwalny jest PO zrobieniu trasy. zwłaszcza dla współpracowników. zwłaszcza, jeśli w pobliżu nie ma prysznica... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 w przeciwieństwie do samochodu, brak klimy odczuwalny jest PO zrobieniu trasy. zwłaszcza dla współpracowników. zwłaszcza, jeśli w pobliżu nie ma prysznica... Na szczęście u mnie nie ma problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszlak Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Jakieś szczegóły? wiatraczek był od zepsutej karty graficznej, brat dobrał jakąś obudowę z wystającą rurką, to wpięliśmy w wężyk od czujnika według fotek z wątku o tym ustrojstwie i przymocowałem wiatraczek plastikowym paseczkiem do rury pod deską rozdzieczą. Podłączyliśmy prąd z kabelka o stałym napięciu, czy natężeniu bo na tym się nie znam i tak, żeby wiatraczek zasysał powierze z kabiny. To wszystko. Jak wsiada się do gorącego auta to wszystko wlącza się na maksa i moco wieje, można go ucywilizować podnosząc na początek żądaną temperaturę, potem stopniowo ją obniżajac, ja jeżdżę z reguły na ustawieniu około 23-24st. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Spasiba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszlak Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Jur łelkom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damazie Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Na szczęście u mnie nie ma problemów chodzi o prysznic, czy współpracowników :?: :?: bo w brak "problemu" trochę nie wierzę :razz: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 damazie, łazienka jest bardzo OK. Na dodatkowy plus całej sytuacji wpływa fakt, że jest pełna dowolność ubioru, więc nie muszę wozić gajera do pracy albo w nim jeździć a więc i przebrać się można sprawnie. Ogólnie to mam dwie techniki jazdy, do pracy raczej spokojnie, bo mi się nie spieszy i tylko wtedy gdy nie pada (jakoś nie lubię tak z rana), a z powrotem pogoda jest mi obojętna a tempo mocne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 - opony fabryczne piszczą Są takie co nie piszczą? - brudzące się szyby (to nie żart. wprawdzie boczne - wbrew forumowym dyskusjom są ok., ale tyle robactwa ile zbiera przednia szyba... Warszawa - Poznań i masz magistra z entomologii, zwłaszcza, że większość tak skutecznie robi plaft, że wycieraczki tego nie zbierają więc jest duuużo czasu na badanie efektów pokontaktowych.) To nie jest wina auta. Zwolnij. Poważnie. :razz: Będzie lepiej. I robali mniej i jakieś takie mniejsze się zrobią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damazie Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 aflinta. też tak robiłem (znaczy: tempo do pracy - wooolniejsze) Witek, my nie mówimy o "prędkości oderwania". porównujemy z innymi powozami. Forester - przyznasz - kanciasty jest. Więc "łapacz much" z niego większy. A rozgrzebując temat w kierunku "forumowym" to przyjąć należy, ze prędkość odpowiada bardziej za wielkość/trwałość "śladu kontaktu" niż za ilość kontaktów. ergo: śladów nie będzie mniej. mogą być, najwyżej, bardziej "zmywalne". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 damazie, im szybciej jedziesz tym mniej robali nie zdąży uciec. Już raz widziałem jak w Imprezie się ściemnia przez robale. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damazie Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 no to, nieco poważniej: wpisana wcześniej lista, z przyczyn oczywistych, jest subiektywna i opiera się na porównaniu innych wozideł z Forkiem. dotyczy to też robali. naszym zdaniem, ze względu na kształt, Leśnik zbiera tego towarzystwa jakby więcej (przy prędkościach porównywalnych z innymi "przypadkami"). P.S. my na prawdę jesteśmy normalni. co więcej, my mamy "wolnego ssaka", nie turbo. Witek, nie bij, to nie my... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 damazie napisał/a: - opony fabryczne piszczą Są takie co nie piszczą? To pewnie o jakieś palenie gumy na światłach chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Szybko jeżdżące sprzęta przypominające skrzyżowanie lodówki z cegłówką zazwyczaj tak mają, że na trasie jest pełne owadobranie. Taki urok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 damazie, nie marudź. Forester to Forester. 2.0 z turbo czy bez szybko się da jechać (sam widziałem :shock:), a wielu jeździ nim szybciej niż poprzednim samochodem, czasem nawet nie świadomie, więc.... Forester 2.0 od MY06 to bardzo fajne autko. Tylko na prostej nie jedzie. :wink: Swoją drogą ciekawe czy na krętym torze Forester S-Turbo byłby szybszy od 2.0 MY06. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się