Jump to content

Forester - zalety i wady + porównanie z innymi samochodami


Flipper
 Share

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam Wszystkich.

Sprowokowałem powstanie tej strony, więc wypada mi zapoczątkować dyskusję. Spodziewam się na tej stronie częstej obecności Dyrekcji.

Bardzo żałuję że nieobecny będzie Producent.

ZARAZ, ZARAZ A OD CZEGO TU MAMY PANA KIEROWNIKA !!!!!!!!!!!!!!

Fliper !!! proszę zaprosić producenta i nauczyć go po Polsku.( byłby problem z pianiem po Japońsku. Moj komputer nie chce pisać w pionie )

 

A teraz poważnie ( a jak ktoś nie umie poważnie ? )

Pierwsze słowo do Wojtka. Jeżeli chodzi o porównywanie Forestera z innymi autami pod względem wrażeń z jazdy czy awaryjności to owszem ujeżdżałem parę innych marek ale to wszystko. Nie jestem redaktorem AUTO ŚWIATA. Mogę dużo o różnicach w wyposażeniu. Ale ogólnie będę mękolił na wady mojego egzemplarza i chwalił jego zalety. Wstępnie namękoliłem na forum organizacynym. Dzisiaj, z powodu dobrego humoru ( przyszły świerze przelewy od kontrahentów ) wydalę z siebie trochę wazeliny na producenta. ( może " skąpa" Dyrekcja da jakiś rabacik przy moich zakupach w czerwcu w zamian za reklamę - tym razem nie żartowałem - Pan Waldemar z salonu w Krakowie WIE ) To tyle wstępu. Zaczynam. Jeżeli ktoś chce przeżyć wypadek- nawet poważny- powinien kupić Forestera, to jest czołg. Wiem i już. Gdyby wlew na płyn do spryskiwaczy był np. w bagażniku, to nie jeden użytkownik nie wiedziałby jak wygląda silnik. to coś niezniszczalnego. O ile przy nim nie grzebać. Moc ( S-turbo) do szaleństw po krętych drogach - wystarczająca ze względu na nastawy zawieszenia, jeżeli ktoś chce więcej mocy, musi usztywnić. Na autostrady trochę brakuje. Polecam tłumik SKUBI SPORT - przez kilka pierwszych dni nie włączałem radia w czasie jazdy - to była najpiękniejsza muzyka. Duży koszt ale warto. gwarancja 25 lat a później trzeba wymienić albo wypolerować. Tyle na dzisiaj. Idę na stronę z kawałami. Muszę kończyć, będę teraz przeprowadzał poważną operację.

spoko - operację finansową -muszę policzyć pieniądze.

 

Pozdrawiam.

 

ps. Panie Waldku, Pan Wie.

Link to comment
Share on other sites

HEEEH! Ja do dzisiaj nie mam radio w Imprezie! :twisted: Ubolewam nad tym że autko jest tak wyciszone!!!

A co do Foresterka to "AUTKO BAJKA" niestety nie dla mnie gdyż brakowałoby mi Imprezki (niunia) heeeh Ale kto wie kiedyś na 2 autko... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Danielku !

nie zrozumiałe, co miałeś na myśli pisząc że nie masz radia.

Czy faktycznie radia, czy " radio " to hasło które ma oznaczać dobry tłumik. Jeżeli chodzi o tłumik to popytam tu i tam i może coś się uda załatwić w miarę tanio. Jeżeli to radio to tylko sklep lub giełda.

Natomiast Jeżeli kogoś interesują dobre nowe i niedrogie kubły to mam dojścia do tapicera który robi różne cudeńka nawet na zachód.

Nie koniecznie do Subaru.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witajcie. Jestem tu nowy, ale od czasu wizyty na "dniach" we Wrocławiu i przyjemności poznania co potrafi forester - zakochałem się w tym aucie i chłonę każdy bit nowych wiadomości. Tak więc - piszcie - piszcie o foresterku, będę wdzięczny. A przy okazji podziękowania dla szalonego kierowcy/mechanika z Subaru Kraków, który wówczas mnie z ową maszyną zaznajomił. :D

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP

Dla tych, którzy preferują nieco głośniejszy wydech w Foresterze oferujemy tłumiki końcowe "Prodrive" (średnia skala głośności) oraz bardziej "hardcorowe" tłumiki "Scooby Sport". Wprawdzie nieco droższe od niektórych produktów dostępnych na wolnym rynku, ale za to objęte pełną gwarancją. :D

Link to comment
Share on other sites

Rafał !!! jakie spoko?????????

co prawda mam S-turbo a nie XT, ale dane producenta w stosunku do faktycznego zużycia paliwa, mają się jak Trabant do Jaguara. A może ja mam cegłę zamiast nogi? Nie udało mi się przy miejskiej jeździe zrobić na zbiorniku ( 60 l.) więcej jak 350 - 370 km. Normalnie wir w baku.

 

pozdrawiam. Śiwy łeb.

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP

O zużyciu paliwa Forestera (tak jak i większości innych samochodów) decyduje w znacznej mierze prawa noga. Ponadto warunki zewnętrzne - np. parkowanie na mrozie i krótkie trasy zdecydownie je podwyższają.

W moim przypadku (garażowany, styl jazdy - mocne przyspieszanie, ale raczej płynna jazda i prędkości w mieście nie więcej niz 20 "ponad") S-Turbo spalał w Krakowie 11,5 - 13l / 100 km. Na trasie w Polsce 10,5 - 15, w Niemczech nawet 19,5 :twisted: - no ale średnia też była niezła :D

XT pali o ok 8% mniej - lecz jeżeli lepszą dynamikę wykorzystamy do szybszej jazdy - to z potencjalnych oszczędności nic nie będzie :wink:

Praktyczne jest na dłuższych trasach stosowanie tempomatu - ogranicza zużycie paliwa i wydatki na mandaty :P

Link to comment
Share on other sites

Szanowna dyrekcja coś w tych Niemczech oszczędzała samochodzik.

Zużycie paliwa w Foresterze S-turbo przy prędkości 240 km/h wynosi cóś ponad 30 l na 100 km. Czy w dyrekcji są zatrudnieni sami Szkoci???????

 

Pozdrowienia. Siwy Leb

Link to comment
Share on other sites

:? No to czuje się zdruzgotany, bo ja z auta które ma palic 7,5 mam 9,5 - fakt na trasie czasami spacerkiem wyjdzie 6,4, ale aż boje się pomyśleć co się bedzie działo w foresterku. :cry: Uf. Jedyne co mi przychodzi do głowy to Forester z CommonRailem, ale to w następnym pokoleniu bosów Subaru chyba :D Czyli i tak będę musiał napadać na cysterny z benzynką, będziecie mnie odwiedzać za kratkami ?? :shock:

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP

Szkoci :shock:

Jacy Szkoci ! Krakusy 8)

Dyrekcja pomimo innego pochodzenia dostosowała się błyskawicznie do warunków lokalnych :!: Dzisiaj już nie wychodzi na dwór, tylko na pole, a gdy usłyszy "ale lampa na polu" rozumie doskonale o co chodzi :D

I w konsekwencji tego dostosowania (dobrze nam w Krakowie !) dyrekcja musi być oszczędna, aby uniknąć przymusowej banicji ,do deszczowej Szkocji za rozrzutność :P

A tak na serio - brak było okazji do jechania "na full" przez cały czas.

Nasze najwyższe do tej pory zużycie paliwa to 29l/100 km Imprezą WRX, przy czym pokonane zostało dokładnie 200km w 53 min :wink:

Pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Impreza pojedzie duzo więcej niż podaje katalog :) Ja jechałem moją Imprezą po A4 troszkę ponad 200 i lekka górka była a jest to 1.8 1994r była to trasa z Łodzi do Krakowa. jak się jej depta na maxa to potrafi zjeść do 11l/100 km. a odnośnie tych 29l/100 km to jak kogoś stać na WRX-a za 155 tyś. to stać go napewno na tankowanie takiej Maszyny 8)

 

Pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Szanowna Dyrekcjo !

Szkocja, to faktycznie banicja. A co do centusiów krakowskich, to czemu tak droga marka jaką jest Subaru, właśnie w Krakowie ma główną siedzibę?? HĘ? Czyżby japońce narzuciły limit na sprzedaż swoich samochodów?? Ja jestem krakusem od urodzenia a w wydawaniu forsy mam ułańską fantazję.

Jak żona nie ma co na siebie włożyć, jeden kupi Jej nową kieckę a drugi maszynkę do depilacji. Ktoś by powiedział że to kwestia charakteru. ja uważam że posiadanego modelu żony. Czy jest jak " mercedes " - ma piękną linię ale zbyt lekko się prowadzi, czy jest jak subaru - ma napęd na cztery łapy ( czyli równocześnie - tańczy, śpiewa, recytuje daje d... i gotuje ) i ma dobre hamulce.

 

pozdrawiam Siwy łeb

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...