aflinta Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Witek, powinien, jakby nie było wyższy moment obrotowy. Oczywiście kierownik powinien też obroty trzymać w odpowiednim zakresie by wiatrak skutecznie pompował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 aflinta, ale S-Turbo strasznie się kładzie na zakrętach w porównaniu z MY06, na prostej oczywiście jest szybszy, ale wcale nie tak strasznie dużo, wiec naprawdę mogłoby być ciekawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Witek, z tego co pamietam z jazd z naszego spotakania to S-Turbo jakims super scigantem nie jest. Moj MY06 na reduktorze i PB98 wykreca 9,0s wiec tylko 0,7s wolniej od S-Turbo.Wiadomym jest ze bedzie slabszy ale jak piszesz nie az tak bardzo choc efekt turbo poteguje wrazenie hiper rozpedzania. Z tego co pamietam z artykuly z GW gdzie bylo porownanie MY05 i MY06 wersji wolnossacych pisali tam cos o przekonstruowaniu zawieszenia a dokladniej o zmianie miejsca mocowania amortyzatorow i wahaczy. Inna roznica jest przysot przeswitu bo MY06 jest do tej pory najwyzszym Foresterem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Lisek, pamiętam, dlatego napisałem, że mogłoby być ciekawie. W międzyczasie widziałem jeszcze wyczyny na trasie 06 albo i 07 z zapartym kierownikiem, więc swoją wiedzę powiększyłem. Flincie tłumacz, a nie mnie. Swoją drogą tego planowanego spota trzeba by wreszcie zrealizować. O ile na szosie można się rozczarować Foresterem, o tyle w terenie jest szok w drugą stronę. P.S. Przypomniało mi się, że ostatnio moja matka jeździła Forkiem 2.0 MY06. Ogólnie jej się podobał. Bardzo chwaliła widoczność, niewrażliwość na dziury, podobał jej się reduktor w korkach, wszystko fajnie tylko, że nie jedzie to raz, a dwa silnik tak cicho chodzi, że go nie słychać co utrudnia pokonywanie wysokich krawężników. Suma sumarum, matka nadal delikatnie mówiąc woli swój samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damazie Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 1. Witek, masz wierszyk w innym wątku :wink: 2. Forester MY07 ma 158 kucy i troszeczkę mniej niż 10s/100km/h; jak na Subaru, nie najlepiej. jak na całość rynku - nie najgorzej. jak na SUV - bodaj 3 od góry stosunek moc/masa. więc wiemy (JUŻ wiemy :grin: ), że trzeba uważać. 3. GW i jej testy... no comments. 4. fabryczne opony popiskują bez palenia. cały problem w tym, że piszczą tam, gdzie nie powinny. to na prawdę deprymuje (znaczy: taki wózek, wszystko, co pisali to prawda, a opony tracą przyczepność na...no po prostu na zakręcie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Po prostu te Geolandery sa do d...., a auto nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Geolandery to jednej z najgorszych opon jakie spotkalem.Na mokrym sa fatalne ,auto sunie bokiem i to nie koniecznie kontrolowanie.Obecny komplet zamierzam zjezdzic do konca a na przyszly rok Michelin Synchrone 4x4.A co do ich pisku to przy wysokiej temperaturze w miescie szybko pokonujac zakret dosc czesto skupialem na sobie wzrok przechodniow:) Co do przyspieszenie Forestera to nie przesadzajcie, juz tak zle nie jedzie. Widze ze porownywanie turbo do wolnegossaka wciaz zyje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bluetooth Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Michelin Synchrone 4x4 No własnie... jako że się przesiadam na Forestera, pierwsza rzecz, od której chciałem zacząć to zmiana opon. W Legacu jestem zachwycony z Pirelli PZero Nero. To najlepsza guma na jakiej jeździłem. W praktyce ze względu na wożenie po koleinach, nadaje się tylko do tylnionapędowców lub 4x4, ale jeśli chodzi o przyczepność, zwłaszcza na mokrym, to nie ma sobie równych. Ponadto jej uślizgi są jakoś tak bardzo precyzyjnie kontrolowalne - można pięknie ciągnąć na granicy przyczepności. A tego Synchrone nie znam, mógłbyś przybliżyć czemu akurat ta opona? PS>Gdyby ktos był chętny na nowe niejeżdżone Geolandary, to służę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Bluetooth, wrzucaj Pirelli P Zero Nero 225/45/18" do Forestera . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 PS>Gdyby ktos był chętny na nowe niejeżdżone Geolandary, to służę Sadysta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy_b Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Jako, że pomysł Carfita coby założyć niższe i szersze opony Bridgestone bardzo mi się spodobał, zabrałem żonę na przejażdżkę w celu wykazania jaki to szmelc mamy założony na felgi. Po wystraszeniu paru moherów na przystankach (nie chciałem ich podwozić) , żona stwierdziła, że coraz bardziej boi się tego samochodu :shock: . Chyba muszę użyć innych argumentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł C Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Gdyby ktos był chętny na nowe niejeżdżone Geolandary, to służę ile jesteś w stanie dopłacić :?: mogę przyjąć, znajdę dla nich miejsce na placu do paintball'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 O ile na szosie można się rozczarować Foresterem, o tyle w terenie jest szok w drugą stronę. a w porównaniu do OBK? Chodzi mi o właściwości terenowe, bo na asfalcie to wiem, że jest bardziej zwrotny, bardziej nerwowy i wrażliwy na wiatr-coś jeszcze??... Bo ja nadal stoję przed dylematem OBK czy Foreś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Michelin Synchrone 4x4 No własnie... jako że się przesiadam na Forestera, pierwsza rzecz, od której chciałem zacząć to zmiana opon. W Legacu jestem zachwycony z Pirelli PZero Nero. To najlepsza guma na jakiej jeździłem. W praktyce ze względu na wożenie po koleinach, nadaje się tylko do tylnionapędowców lub 4x4, ale jeśli chodzi o przyczepność, zwłaszcza na mokrym, to nie ma sobie równych. Ponadto jej uślizgi są jakoś tak bardzo precyzyjnie kontrolowalne - można pięknie ciągnąć na granicy przyczepności. A tego Synchrone nie znam, mógłbyś przybliżyć czemu akurat ta opona? PS>Gdyby ktos był chętny na nowe niejeżdżone Geolandary, to służę PZero Nero, jak i Rosso, fakt całkiem niezła opona, ale ma zasadnicza wadę, trzyma przy wysokich temp., niestety w temp. typu10-15st. jest twarda jak skała i póki sie nie nagrzeje brak jej przyczepności. Na wodzie tez tak sobie. Zdecydowanie lepsze Bridgestone RE050A lub Turanza ER300 :cool: Nie wiem czy dobrym pomysłem jest zakładanie do Forysia opon 4X4, no chyba ze ktoś w terenie jeździ to tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 sirchaser, OBK vs Forester - musisz sobie odpowiedzieć na podstawowe pytanie, czy interesuje Cię większa ilość miejsca w środku + lepsze wykończenie (OBK) czy też wolisz krótsze nawisy i nieco mniejsze auto (Forek). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bluetooth Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Bluetooth, wrzucaj Pirelli P Zero Nero 225/45/18" do Forestera . Hmmm... chyba nie... Profil 45 mam teraz w Legacu. Forysia kupuję m in po to, żeby nie stresować się dziurami w drogach. A na tak niskim profilu stres będe miał identyczny jak teraz. Gdybym chciał 45, to raczej kupiłbym Legacy... Foryś na czymś takim to trochę dość dziwny pomysł. Miękkie zawieszenie i niskie / twarde gumy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Miękkie zawieszenie i niskie / twarde gumy? 2.5XT? Czy ja wiem, czy takie miękkie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 W Foresterze jednak zawias jest twardszy niż w Legasy, przy tłumieniu zwykłych dziur drogowych skok zawiasu też sporo mniejszy. Legacy jest bardziej ciastowaty - niby wygodniejszy. W zwykłej jeździe tak jest ale nie na dziurach i nierównościach poprzecznych, tu w Forku buja baredzo nieznacznie, on takie ruch likwiduje w zarodku. Mimi tego ja bym do Forestera nie wrzucił nigdy gum 45 - dla mnie to absurd kupoweać Suva i mu takie coś zakładać, pomijam, że to na Suvie jakoś strasznie wioskowo wygląda, jakby właściciela nie stać było na auto sportowe i sobie coś próbował udowadniać co jest nie do udowodnienia. Widuję np Tuarega na takich cieńkich naleśnikach, no wioska maksymalna ale kto co lubi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Jo! Wioska: http://dzp.ntt.pl/~aflinta/cebit/page004.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Jo! Wioska: http://dzp.ntt.pl/~aflinta/cebit/page004.html Właśnie gościu ma coś takiego na srebrnym VW Tuaregu - czasem na Anny parkował. Zawsze sie dziwowałem jaki jest cel takiej opony. Widzę kilka możliwości: a/złe auto sobie kupiłem, za wysoki środek ciężkości, za mieki zawias, za bardzo buja b/ zawsze chciałem mieć auto sportowe ale te sportowe to jakieś takie pokracznie małe są a ja mieć muszę duże auto i do tego sportowe c/ lubię mieć takie opony, wydech też sportowy i "dyskretny" tjuning (tak mi sie zdaje, że dyskretny" d/ jestem twardy kolo, nigdy nie idę na kompromis i zawsze pod prąd - nawet jak to jest bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Hmm... Pięcioramienne? I Touareg od ABT? To jednego z naszych piłkarzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Hmm... Pięcioramienne? I Touareg od ABT? To jednego z naszych piłkarzy... Jeśli to piłkarza to wiele tłumaczy - nie mieści sie wtedy w żadnej definicji - ot czysta forma i pokłosie wioskowego celebritis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł C Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 O ile na szosie można się rozczarować Foresterem :?: :?: :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Paweł C, po przesiadce z trochę szybszego WRXa jak najbardziej, a S-Turbo to już w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Nie wiem, czy WRX 2.0 jest taki dużo szybszy od 2.5XT... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się