Fabian Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Teraz samochód jest na 205/50 16 czy ktos próbował zmienić felgi i opony na cos w tym rodzaju? 555 Colin (co to za rozmiar?)) Myślę że na takich oponach zwiększyła by się średnia prędkość podróżowania po tym czymś co u nas nazywają drogami:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Fabian, w sensie że na szutrówkach by się jeździło szybciej czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabian Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Bardziej mi chodzi o rozmiar opony i felgi . Nie trzeba było by omijać dziur:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Fabian, wystarczy rajdowe zawieszenie, też się nie omija dziur, żadnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Teraz samochód jest na 205/50 16 czy ktos próbował zmienić felgi i opony na cos w tym rodzaju? (co to za rozmiar?)) Myślę że na takich oponach zwiększyła by się średnia prędkość podróżowania po tym czymś co u nas nazywają drogami:) to na bank jakies 15'ki :razz: ja akurat w lecie jezdze na 205/50-R16, a zima na 195/60-R15... nie sa to zadne opony wyczynowe, a zwykle zimowki (z indeksem Q ), ale jezdzi sie jakby o wiele fajniej niz na letnim zestwie - zawieszenie pracuje lzej, lepiej reaguje na rozne jamki, nierownosci, etc., a uklad kierowniczy tez niby jakos lepiej pracuje :roll: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabian Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Ale wtedy dochodzi dentysta albo nic nie mówić podczas jazdy:) [ Dodano: Wto Gru 02, 2008 3:32 pm ] Może przetestuje jak mówisz eddie_gt4 tylko że letnie 205/60 15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Ale wtedy dochodzi dentysta albo nic nie mówić podczas jazdy:) Wręcz przeciwnie, topowe zawieszenia mniej trzęsą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 ja mam...185/65/14 Niestety nie zwiększa prędkości podróżowania ale taka oponka fajnie się kładzie na zakrętach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabian Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Czy na standardowe felgi 16'' od imprezy wejdzie taka opona? 205/60 r16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Czy na standardowe felgi 16'' od imprezy wejdzie taka opona?205/60 r16 na felgi wejdzie, gorzej z błotnikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabian Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Czyli pozostaje 205/55 lub zejście na 15'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 A może 12" lub 13" i profil opony 100 - będzie fajny balon, a jak ciśnienie w oponach zrobisz 0,5 bara to poprawi się też komfort jazdy po dziurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Fabian, 205/60 r16 wejga do Imprezy spokojnie. Widzialem jak ludzie jezdzili na zimowkach w takim rozmiarze, glownie dlatego ze opony o profilu 60 sa tansze niz 55, ewentualnie mozesz zejsc z szerokoscia do 195. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Tak na poważnie to ja bym też został przy seryjnych 16-tkach. Skoro ludzie jeżdżą na 17 a nawet 18 w Subaru to i profil 60 spokojnie się zmieści bo wszystko zależy od offsetu felg a skoro zostałbyś przy seryjnych felgach to offset jest odpowiedni i spokojnie można założyć wyższy profil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Wnioskuję, bo nie napisałeś jasno, że jeździsz Imprezą, na zime najlepiej 195/65/15 lub 195/60/15 lub ewentualnie 205/55/16. Profilu 50 bym nie zakładał, na naszych dziurach po prostu szkoda zaweszenia, felg i plomb z zębach, jak ktoś ma... :grin: oczywiscie da sie jeździć i na 205/40/17, ale za jakie grzechy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Ja w zimę jeżdzę na 195/55/16 i bardzo sobie chwalę takie rozwiązanie. Jest dużo lepiej niż na 205/50/16 jeśli chodzi o przyczepność, jedyna wada to opony w indeksie T, ale kto to osiąga 190 i więcej w zimie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1223 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 ja mam 185/65/15 ale musiałem zmieniac zacisk na mniejszy bo oryginalne felel od subaru z racji dużego offsetu nie wchodzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Na ogół problem się bierze z za dużych hamulców, które wymuszają poniekąd używanie wiekszych felg i co z tym idzie-opon. Ja założyłem do STi na zimę hamowniki od WRxa, teraz wchodzą mi 16 z 205/55/16, wolałbym np. 185/60/16, ale skąd skojarzyć takie opony...węższa opona daje w zime wiekszą przyczepność na sliskim, bo ma większy nacisk jednostkowy, a wyższy profil zapewnia wiekszy komfort na dziurach i koleinach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Ja mam w GTku z 2000 roku zalozone 195/60/15 na zime i jest o wiele przyjemniej jesli chodzi o komfort, jazde w koleinach i przyczepnosc na sniegu. Ale nie ma sie co oszukiwac - jak nie ma sniegu i jest tylko mokro, a nie daj Boze sucho, to na zakretach sie taka opona zauwazalnie bardziej podwija niz seryjne 205/50/16. Do tego w GTku od MY99 trzeba kupic specjalne felgi 15, ktore wejdą na 4 tloczkowy hamulec. Wiekszosc felg wyczynowych przeznaczonych na szuter wchodzi na ten hamulec (np. Braid takie robi w miare tanie i fajne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Coś za coś, czasy opon wielosezonowych raczej minęły.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1223 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 nie trzeba żadnyach specjalnych felg wystarczy mieć felgi z grupy VW 5x100 tylko trzeba odpowiedni pierścienń centrujący dorobic i tyle. Chodzi o to żeby ET było mniejszeniż w seryjnym subaru a dokładnie ET <37. Wtedy każda 15" wejdzie na zacisk 4 tłoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się