the.wolf Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Cześć, nie znam sie jeszcze za dobrze na subaru, dlatego prosze o pomoc. Mianowicie gdy zostawie samochod np na noc lub 6 godzinny postoj, nawala mi wspomaganie. Usterka objawia sie blokujaca kierownica (slabnie wspomaganie) i piszczeniem w trakcie krecenia kierownica jak i przy dokreceniu jej na maksa. Wystarczy przejechac 5km i wspomnianych objawow nie ma, nawet jak dokrece na maksa. Pompa nie cieknie Stan plynu ok Paski itp wymienione 3 tyg temu. Zastanawiam sie czy to pompa czy moze plyn trzeba wymienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 moze sie pompa konczyc, moze tez przekladnia niedomaga. plyn sprawdzales jeszcze przed odpaleniem rano na zimnym? u mnie problem z pompa a potem z przekladnia objawial sie ubytkiem plynu, teraz przekladnie wymienilem, pompe uszczelnilem i wszystko gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Jesli pasek piszczy, to trzeba go naciagnac moze warto tez odpowietrzyc uklad wspomagania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 stan plynu wydaje sie byc dobry. Nic nie ucieka. to chyba nie pasek piszczy ale bardziej pompa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 No to wymien plyn, napewno nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 ok, ogarne tamat plynu. Jakis specjalny musi byc do subaru? Czy moze plyn z grupy VAG sie nada, bo mam troche:) wie ktos jak to ogarnac DIY? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 ok, ogarne tamat plynu. Jakis specjalny musi byc do subaru? Czy moze plyn z grupy VAG sie nada, bo mam troche:) wie ktos jak to ogarnac DIY? Dexron III :cool: , ale szczerze to wątpie żeby pomogło, koszt niewielki ok 25zł wiec warto, ale jak dla mnie pompa kaput Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 niestety objawy sa czestrze. Dzisiaj zauwazylem ze na zimnym silniku po odpaleniu gdy krece kierownica, koło pasowe sie zatrzymuje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 podepne sie do tematu ze swoim laickim pytaniem przelalem troche plynu do wspomagania tak, ze jest jakies 0,5 cm (moze mniej) ponad poziom max, jakas dramat bedzie jak tak sie bede kulał :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 podjechalem do mechaniora za parkanem, naciagnal paski, przeczyscil kolka pasowe i jak reka odjął... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 ale jak dla mnie pompa kaput koszt regeneracji tylko jakieś max 1000zł.Jeśli używkę to TYLKO pewną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszG. Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 ja miałem identycznie w zimę. oczywiście strach co się dzieje że kierą nie można ruszyć. okazało się, że wymiana płynu pomogła w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się