Skocz do zawartości

Opuszczona Impreza GT MY 99 (?)


Marcin_Legacy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od dłuższego czasu ciekawią mnie losy jednego z Subaru parkującego na moim osiedlu. Otóż mniej więcej od dwóch lat (mogę się nieco mylić) samochód jest nieużywany i niszczeje stojąc na jednym z osiedlowych parkingów. Jest to wersja po liftingu (nie znam się na konkretnych oznaczeniach Imprez ale jest to bodajże MY 99). Z tego co zdążyłem dowiedzieć się kiedyś od właściciela tego auta zostały przeprowadzone w nim pewne modyfikacje mechaniczne (silnik).

Niestety pytałem się ludzi i znajomych na osiedlu co się stało z właścicielem nikt nic nie wie, a auto niszczeje,rdzewieje (chociaż jeszcze nie widać) i tylko czeka aż jakiś podpity dres wybije w nim szybę lub co gorsza ukradnie...

Przechodzę codziennie obok tego auta i serce mi pęka na jego widok...

Dlatego mam do Was pytanie czy ktoś wie czyj to samochód? (może ta osoba udziela się na forum? Może chce sprzedać?) Chciałbym uratować ten egzemplarz od "śmierci" ...

Oto aktualne zdjęcie:

http://img137.imageshack.us/img137/3332/subarynatr5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że na Kabatach w Wawie też stoi jakiś GTek opuszczony, podobno ma juz kapcie na 2 kołach. Koleżanka mi mówiła, że ona się za bardzo nie zna i nic wiecej mi nie powie, ale że jak bede chcial to mi go pokaże. :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach