Skocz do zawartości

FORESTER WERSJA USA


AllRad

Rekomendowane odpowiedzi

w temacie stworzenia profesjonalnej listy z różnicami pomiędzy modelami

a o jakich różnicach masz zamiar pisać w temacie modelu Sports :roll:

Co ma europejski Sports a czego nie ma amerykański czy japoński Sports :twisted:

W jaki sposób masz zamiar porównywać różne rynki zbytu, na których są sprzedawane różne modele?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 109
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Sa okrojeniem, ale nie mocnym. Wersja US ma z koleji wyposażenie, ktorego nie ma wersja EU i nadrabia to okrojenie.

 

Nie wydaje mi sie zebyy ktos podejmowal decyzje o zakupie samochoda za kilkadziesiat tysiecy PLN na podstawie tego czy radio ma RDS czy nie. Wymiana radia jest prosta i sa to koszty groszowe w stsounku do kosztow samochodu.

 

Niedawno np kupowalem laptopa i chcialem miec w nim Bluetooth, znalazlem model o interesujacej mnie spekyfikacji w bardzo dobrej cenie, ale niestety nie mial BT. Moglem kupic wyższy model z BT, ale cena byla by o 25% wyzsza.

Skonczylo sie na tym ze kupilem tanszy laptop i dokupilem do niego BT za $5.

 

naLeśnik, mozna by np prownac nowe samochody o tych samych cenach, mysle ze to bylo by fair? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aby dalej nie telepać tematu
temacie stworzenia profesjonalenej listy z różnicami pomiędzy modelami

Dokładnie, nie klepmy już tematu: [Edycja moderatora]

Tam jest wszystko napisane.

 

Zwracam tylko uwagę, że to strona firmy konkurencyjnej w stosunku do SIP... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, to jak to jest z tym spalaniem MIASTO / TRASA w Waszych AMERYKANACH

Jak do tej pory wypowiedział się na ten temat andrzej79

 

12l miasto / 10,5 trasa (trasa b. dużo - rozumiem że powyżej 120 km/h) / automat oczywiście

 

yossarian a jak u Ciebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He, he, założyłeś temat, ale dyskusji to nie śledzisz zbyt dokładnie :wink: , pisałem kilka postów wyżej :smile: Ale weź poprawkę, że raczej nie zbieram mandatów i nie traktuję każdych świateł jako pole position :wink: Muszę za to dojeżdżać do domu gruntówkami przez kilka kilometrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aby dalej nie telepać tematu
temacie stworzenia profesjonalenej listy z różnicami pomiędzy modelami

Dokładnie, nie klepmy już tematu: [Edycja moderatora]

Tam jest wszystko napisane.

 

Zwracam tylko uwagę, że to strona firmy konkurencyjnej w stosunku do SIP... :roll:

Nie no Przemeq proszę Cię nie przesadzaj... :shock:

Jakby takie informacje były na stronie SIP, to bym je podał. Ale ich nie ma.

Przecież ta strona nie jest reklamą firmy, na której nazwę wszyscy moderatorzy reagują alergicznie na tym Forum. Jest tam kompendium wiedzy nt. Forestera, czy coś w tym złego?

Wiesz co, ja sądzę, że w ogóle powinieneś zbanować ten wątek - bo to też konkurencja dla SIP. Nie daj Boże, jeszcze ktoś zostanie zainspirowany i sprowadzi sobie samochód z zagranicy. Kończę swoje treści i spadam stąd, bo jeszcze dostanę pasek, za to, że jeżdżę Foresterem z USA.

 

:???:

 

[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 9:48 am ]

najbardziej rozwalił mnie tekst o przydatności tarczowych hamulców z tyłu

mnie generalnie niektóre opinie użytkowników wersji EU też rozwalają...

żeby nie było - wcześniej jeździłem EU-spec a teraz jeżdżę US-Spec, więc mam porównanie - nie tylko odnośnie cen.

Anyway - spadam stąd. Życzę miłej dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FOREK US 2005 2,5XT w aftamacie: miasto: 15 *, trasa: 12 **

 

* - miasto "ekstremalne", czyli bardzo krótkie trasy, prawie cały czas na zimnym silniku, tyle że bez stania w korkach - styl jazdy "na emeryta"

 

** - płynna jazda do 150km/h, wyprzedzanie tylko wtedy kiedy jest to niezbędne

 

*** - nic mi w moim US Forku nie brakuje. Nawet radio ładnie gra ;-)

 

pzdr

Bency

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w temacie różnic i w temacie pt.: "jakie to Forki z USA są ubogie" chciałem dodać tylko że ja mam w swoim US Spec. w standardzie zmieniarkę na 6 płyt MP3/WMA a radia nie słucham od kilkunastu lat bo w żadnej rozgłośni nie nadają mojej muzyki. A RDS (którego nie ma) to mi jest tak potrzebny jak pryszcz na.... wiadomo gdzie.

Dodatkowo w standardzie mam czujniki ciśnienia w kołach, alumki 16", alcantarę, skórzane obszycie kierownicy i lewarka automatu, przyciemniane szyby, grafitowe tylne lampy, fajniejszy zderzak przedni :mrgreen: kierunkowskazy w lusterkach i wewnętrzne lusterko z kompasem i jakimś linkcośtam do otwierania bram czy coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naLeśnik,

termin "ubogość" w odniesieniu do porównywania wersji US i EU nie dotyczy gadzetów i wodotrysków (vide wskażnik ciśnienia ogumienia :mrgreen: ) tzw. bebechów. Przykładowo, chłodnica oleju skrzyni jest w wersji US jako opcja dodatkowo, w wersji EU standard. :cool:

 

Pozdrawiam

G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może trochę nie w temacie ale jednak w temacie ;-) za te 120$ to można kupić oryginał u dilera w USA (bo jakoś dziwnie tanio) ? Jak to się wogóle po "angielskiemu" nazywa ? Dużo roboty z domontowaniem tego ?

u dilera nie wiem, teraz na szybko znalazłem takie:

proszę: http://www.etrailer.com/pc-TRAN~HH41020.htm

http://www.importperformancetrans.com/i ... g52UatUtrd

 

trudne to chyba nie jest, ja chłodnicy (jeszcze) nie montowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek_67, ta chlodnica skrzyni automatycznej w europejskim modelu to jest jakas dodatkowa (jesli tak, to gdzie ona jest mocowana), czy chodzi o ta ktora jest w czesci chlodnicy wody silnika? Wszystkie amerykanskie Forestery AT maja chlodzenie skrzyni w glownej chlodnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do "obcykanych" kolegów ;-) jak to właściwie z tą chłodniczką jest ? Jak sprawdzić czy jest, jak to wygląda ? może ktoś dysponuje jakimś foto ? czy przy normalnej, cywilnej jeździe jest sens to montować ? z jakimi kosztami oraz stopniem skomplikowania operacji należy się liczyć ? mało konkretów na ten temat na forum. Same ogólniki typu EU ma US nie ma.

 

pzdr

Bency

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bency, ty masz AT czy MT? Dodatkowa chlodnica przydaje sie w AT jak czesto startujesz w wyscigach na 1/4 mili i do ruszania uzywasz metody z jedna noga na hamulcu i druga na gazie, wtedy olej sie szybko grzeje i miedzy startami wypadalo by go ostudzic.

 

Jezeli masz AT to powinienes miec chlodnice oleju polaczona z chlodnica wody. Od skrzyni powinny is dwa przewody do chlodnicy z przodu samochodu.

Cos w tym stylu:

 

ReturnLine.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
zdecydowanie polecam wer 2,5N/A

 

mało pali - ok 8 - 9L z klima, bez oszczędzania się to standard, 7L tez jest mozliwe

 

7-8L z klimą w 2.5 wolnossącym? Chyba na 50 kilometrów :grin:

 

sam osobiście posiadam wersję US MY06 2,5 manuala tak dla informacji autora wątku średnie spalanie kształtuje się na poziomie 10,5 trasa 9,5 , miasto 11,0-13,0 (w zależności od stylu jazdy ). Automat pewnie będzie palił ciut więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...