luki266 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Czy używał ktoś opon jak w tutule? Ja mam takie na zakupionym Outbacku. Czy w związku z oznaczeniem M+S można uznać, że są zimowe? Czy raczej letnie. Dziękuje za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 mud + snow = zimowe raczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 logika tez tak podpowiada jak mówią oznaczenia. Natomiast sprawdzając w googlach wychodzi, że letnia i bądź tu mądry [ Dodano: Pią Sie 15, 2008 9:17 pm ] Cytat:"The Dunlop Citation HP high-performance tire delivers all-season traction". Czyli całoroczne - nie nastraja optymistycznie, ani na lato, ani na zimę. Ma ktoś doświadczenia z takimi oponami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zimówki zwykle się chyba gwiazdką/śnieżynką oznaczało. M+S najczęściej widywałem na całorocznych - jak choćby Nokian WR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 ...całorocznych - jak choćby Nokian WR. A to nowość. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 całorocznych - jak choćby Nokian WR. taaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 całorocznych - jak choćby Nokian WR. taaa Nooo... http://www.nokiantires.com/en/tire_wr.aspx http://www.google.pl/search?hl=pl&q=nok ... all+season Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albertito_2007 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Z ciekawosci szukalem i nie zanlazlem w Internecie takiej opony... jak choćby Nokian WR. http://www.nokian.pl/index2.php?option= ... log&id=17# Z tego co wiem, Nokian WR "All Weather Plus" to inna opona i nie ma oznaczenia M+S (moge sie mylic) Jesli mozna: Nokian WR M+S nie bardzo nadaje sie na asfalt a juz na pewno nie na lato - sa tak miekkie, ze przy 80 km/h i nawet duzym cisnieniu, na zakretach czuc jak wygina sie opona... Do jazdy w sniegu jak najbardziej OKI. Troche roznych marek przetestowalem i moim skromnym zdaniem na zime Pirelli Carving ( z otworami na kolce - u Nas, w gorach sie przydaje ) a na lato Bridgestone Potenza. Oczywiscie sa tacy, ktorzy lubia dopompowac zimowke do oporu i smigac latem - miekka guma, glosny pisk w zakretach :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Na Nokian WR na rozgrzanym asfalcie można slajdem jechać wolnym-ssakiem, a pisk jest niesamowity. Na asfalcie po deszczu wyciąłem do rowu na tych oponach (nowe były) w zakręcie gdzie na zużytej letniej, przy takiej samej nawierzchni jechałem z większą prędkością. W śniegu rewelacja, a lodzie mogło by być lepiej. Więc nie mówcie że to jest wielosezonówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Oczywiscie sa tacy, ktorzy lubia dopompowac zimowke do oporu i smigac latem - miekka guma, glosny pisk w zakretach po co się męczyć z zimówkami, wystarczą sławne fabryczne geolandary, jak by nie napompować - pisk gwarantowany przy każdej prędkości BTW Nokian WR G2 posiadam jako zimówki i też pierwsze słysze że robią WR wielosezonowe? może np. w kanadzie, tam zimówka to w sumie prawie jak u nas wielosezonowa... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 całorocznych - jak choćby Nokian WR. taaa Nooo... http://www.nokiantires.com/en/tire_wr.aspx Spójrz za okno, nie jesteśmy w ch-Ameryce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Czy używał ktoś opon jak w tutule? Ja mam takie na zakupionym Outbacku. Czy w związku z oznaczeniem M+S można uznać, że są zimowe? Czy raczej letnie. Dziękuje za odpowiedź W USA tego typu opony to codzienność, sa to opony all weather , czyli generalnie wielosezonowe, czyli generalnie do niczego sie nie nadają , ostatnio kolega sprowadził sobie nówke Nissana Murano , i jakie było jego zdziwienie ja mu powiedziałem że te opony zimowe, z domieszką letnich :wink: Kupował auto w USA w czerwcu żeby była jasność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 carfit, bo w stanach ulice posypuja sola zanim snieg spadnie, a jak sa wybory na burmistrza miasta (w lutym) to sypia 3 razy w tygodniu. Ja zalowalem ze kupilem do WRX'a Blizzaki WS-50, bo bez sniegu slabo sie na nich jezdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 tak widzialem w wiadomosciach co sie w Stanach dzieje ja spadnie troche wiecej sniegu szczegolnie pickupy sa wdzieczne baleriny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 jak spadnie snieg (ew. deszcz) to amerykanie uprawiaja jeden ze swoich sportow narodowych, wala w bandy na hajłejach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Ja w OBK mam, a raczej miałem Toyo M+S (nie pamiętam modelu). Gdy spadł pierwszy śnieg miałem okazję sprawdzić jak zachowują się na delikatnym śniegu.... dramat! Auto wstawiłem do garażu i zamówiłem prawdziwe zimówki. Na wiosnę załozyłem ponownie koła z Toyo M+S. Kiedyś szybciej pokonując zakręt mocno się zdziwiłem, kiedy poczułem poślizg kół na suchej nawierzchni :shock: W innym aucie w firmie (hamerykaniec) też mam M+S i na zimę (nawet lekką) nie nadają się. A w lecie przy każdym skręcie słychać niesamowity pisk opon Nie ma co oszczędzać. Trzeba mieć dwa komplety i tyle :!: Amerykanie mają czasami idiotyczne wynalazki. Przykład: Outback H6 LL Bean Edition (full wypas) a brak regulacji wysokości świateł. Jadąc zapakowanym autem przypominają o tej niedogodności jadący z naprzeciwka. Nie rozumiem tej oszczędności. Idiotyzm na maksa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi