Skocz do zawartości

Dunlop Citation M+S ?


luki266

Rekomendowane odpowiedzi

logika tez tak podpowiada jak mówią oznaczenia. Natomiast sprawdzając w googlach wychodzi, że letnia i bądź tu mądry :)

 

[ Dodano: Pią Sie 15, 2008 9:17 pm ]

Cytat:"The Dunlop Citation HP high-performance tire delivers all-season traction". Czyli całoroczne - nie nastraja optymistycznie, ani na lato, ani na zimę. Ma ktoś doświadczenia z takimi oponami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawosci szukalem i nie zanlazlem w Internecie takiej opony...

jak choćby Nokian WR.

http://www.nokian.pl/index2.php?option= ... log&id=17#

Z tego co wiem, Nokian WR "All Weather Plus" to inna opona i nie ma oznaczenia M+S (moge sie mylic)

Jesli mozna: Nokian WR M+S nie bardzo nadaje sie na asfalt a juz na pewno nie na lato - sa tak miekkie, ze przy 80 km/h i nawet duzym cisnieniu, na zakretach czuc jak wygina sie opona... Do jazdy w sniegu jak najbardziej OKI. Troche roznych marek przetestowalem i moim skromnym zdaniem na zime Pirelli Carving ( z otworami na kolce - u Nas, w gorach sie przydaje :mrgreen: ) a na lato Bridgestone Potenza. Oczywiscie sa tacy, ktorzy lubia dopompowac zimowke do oporu i smigac latem - miekka guma, glosny pisk w zakretach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Nokian WR na rozgrzanym asfalcie można slajdem jechać wolnym-ssakiem, a pisk jest niesamowity. Na asfalcie po deszczu wyciąłem do rowu na tych oponach (nowe były) w zakręcie gdzie na zużytej letniej, przy takiej samej nawierzchni jechałem z większą prędkością.

W śniegu rewelacja, a lodzie mogło by być lepiej.

Więc nie mówcie że to jest wielosezonówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie sa tacy, ktorzy lubia dopompowac zimowke do oporu i smigac latem - miekka guma, glosny pisk w zakretach

 

po co się męczyć z zimówkami, wystarczą sławne fabryczne geolandary, jak by nie napompować - pisk gwarantowany przy każdej prędkości :mrgreen:

 

BTW Nokian WR G2 posiadam jako zimówki i też pierwsze słysze że robią WR wielosezonowe? może np. w kanadzie, tam zimówka to w sumie prawie jak u nas wielosezonowa... :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy używał ktoś opon jak w tutule? Ja mam takie na zakupionym Outbacku. Czy w związku z oznaczeniem M+S można uznać, że są zimowe? Czy raczej letnie.

Dziękuje za odpowiedź

 

W USA tego typu opony to codzienność, sa to opony all weather , czyli generalnie wielosezonowe, czyli generalnie do niczego sie nie nadają :mrgreen: , ostatnio kolega sprowadził sobie nówke Nissana Murano , i jakie było jego zdziwienie ja mu powiedziałem że te opony zimowe, z domieszką letnich :wink: :mrgreen: Kupował auto w USA w czerwcu żeby była jasność :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w OBK mam, a raczej miałem Toyo M+S (nie pamiętam modelu). Gdy spadł pierwszy śnieg miałem okazję sprawdzić jak zachowują się na delikatnym śniegu.... dramat! Auto wstawiłem do garażu i zamówiłem prawdziwe zimówki. Na wiosnę załozyłem ponownie koła z Toyo M+S. Kiedyś szybciej pokonując zakręt mocno się zdziwiłem, kiedy poczułem poślizg kół na suchej nawierzchni :shock:

W innym aucie w firmie (hamerykaniec) też mam M+S i na zimę (nawet lekką) nie nadają się. A w lecie przy każdym skręcie słychać niesamowity pisk opon :evil:

Nie ma co oszczędzać. Trzeba mieć dwa komplety i tyle :!:

Amerykanie mają czasami idiotyczne wynalazki.

Przykład:

Outback H6 LL Bean Edition (full wypas) a brak regulacji wysokości świateł. Jadąc zapakowanym autem przypominają o tej niedogodności jadący z naprzeciwka. Nie rozumiem tej oszczędności. Idiotyzm na maksa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...