Skocz do zawartości

turbo timer


b.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja poszukuję w ogóle dobrego elektryka nie tylko do TT. Jakby ktoś znał NAPRAWDĘ godnego zaufania typa to dzieki za namiary jakieś.

 

Nie wiem czy to Tobie pisalem czy komu innemu na SR, ale kiedys Keepsake300ZX wychwalal elektryka, niejakiego Pawla Dremela. Warto spytac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
czy ten TT ma sterowanie elektroniczne i czy jest godny polecenia? wlasnie sie nad nim zastanawiam, bo w nastepny czwartek mam przeglad to mozeby mi odrazu go zalozyli???

http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20230318.html

pozdrawiam

 

Co rozumiesz przez "sterowanie elektroniczne" ??

 

Mam taki TT - tylko od jakiegoś pół roku wożę go w bagażniku :D bo nie mam czasu żeby podjechać do elektryka na podpięcie (może wreszcie po nowym roku mi się to uda).

Ten model bazuje na mierzeniu obrotów silnika i w zależności od czasu jazdy dobiera odpowiednio czas pracy po wyłączeniu stacyjki.

 

Osobiście gdybym miał stosowną sumę do wydania - celowałbym w Blitz'a Dual Turbo Timer - ale, że trafiła mi się okazja cenowa to kupiłem akurat ten model :D

 

Dodatkowo ten Greddy ma kupę bajerów typu pomiar prędkości, czas 0-100km/h, 0-400m - oczywiście pod warunkiem, że znajdziesz elektryka który wepnie się w odpowiednie złącze od kompa podającego niektóre wartości (bo podstawa to zlokalizowanie kabelka od obrotów + spięcie ze stacyjką).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wspominany przez Ciebie Blitz jaka ma przewage?

 

Jest ładniejszy :D :D

 

A na poważnie - ta wersja o której pisałem sprawdza ciśnienie doładowania - jakoś trochę bardziej mnie to przekonuje niż obroty (bo przecież różne turbinki zaczynają się wkręcać od różnych obrotów więc albo program musi być mocno zachowawczy [tzn. lepiej przyjąć, że np. od 2.5 tys. obr. już kręci się turbina na tyle, że należałoby ją schłodzić] albo przyjmuje jakieś średnie wartości i tyle)

 

Dodatkowo - wpominany Blitz ma możliwość wskazania ciśnienia doładowania :D czyli odpada jeden zegar (ja akurat w bagażniku :D wożę taki wskaźnik :D - może uda mi się go zainstalować przy okazji montowania timera).

 

No i co najważniejsze - wyświetlacz jest w osobnej obudowie niż cała elektronika więc łatwiej znaleźć miejsce na zamontowanie (to co musisz mieć gdzieś w miarę na widoku jest wielkości podłużnego termometru samochodowego - resztę możesz zamontować gdzieś pod deską).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....bo podstawa to zlokalizowanie kabelka od obrotów ...

 

To musi być jakiś dinozauruzzzz :wink:

BLITZ FATT mierzy obroty i pobiera to info z instalacji elektrycznej do

której jest podłączony, żadnych rpm , i powiem że mam wskażnik obrotów

i nie okłamuje...skubany.

Ale przy montowaniu tego Piotrek sam się dziwił że tak fajnie i dokładnie bo inne wymuszają rpm.

"BLITZ to jest firma" powiedział z dozą zachwytu.

 

Poza tym pokzuje tem wew :wink: , napięcie w instalacji, ma stoper z pamięciu 5 czasów orqaz chyba 4 programy automatyczne i oczywiscie

jeden całkiem manualny. Minimalny czas działa także na automatycznym trybie.

Wogóle to jest super sprawa i bardziej w nią wierze niż w te termoobiegowe teorie o samoczynnym chłodzeniu turbo bo skor turbały się nei różnią niczym, ukłąd chłodzenia tez nie to niby jak to nagle po 2000r ma działac, a przed nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie gdzie to upchac w aucie zeby bylo wygodnie i estetycznie? macie jakies namiary na Blitza?

 

Tutaj zakupisz najtaniej i z gwarancją wg mnei oczywiście

http://www.mtsrally.com.pl/

a dokładnie http://www.mtsrally.com.pl/sklep/indexshop.html

Ceny do negocjacji oczywiście :D

 

Blitz ma wyświetlacz (długi -7cm,szeroki-3cm,gruby-1,5cm) na

kabelku, a pudełeczko myślące możesz schować wg życzenia (1m kabla).

No i podświetlanie jest na zielono jak to cała deska w Imprezie, a jak odlicza mryga na przemiennie z czerowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....bo podstawa to zlokalizowanie kabelka od obrotów ...

 

To musi być jakiś dinozauruzzzz :wink:

 

a to mnie zagiąłeś - napisałem o kabelku od obrotów jako o czymś oczywistym (bo jak inaczej zmierzyć obroty) i aż sprawdzę w instrukcji jak to faktycznie wygląda przy montażu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj zakupisz najtaniej i z gwarancją wg mnei oczywiście

http://www.mtsrally.com.pl/

a dokładnie http://www.mtsrally.com.pl/sklep/indexshop.html

Ceny do negocjacji oczywiście :D

 

Najtaniej :shock: :shock: ?

Przecież to jest niezłe zdzierstwo :roll:

http://www.overboost.com/obs/browse_sub ... rbo+Timers

 

DTT: MTS 1190zł <-> Overboost ok. 380zł

FATT: MTS 790zł <-> Overboost ok. 280 zł

 

Oczywiście, że trzeba dodać koszty przesyłki (nie więcej niż 100zł).

A często jest tak, że ktoś może przywieźć.

 

Blitz ma wyświetlacz (długi -7cm,szeroki-3cm,gruby-1,5cm) na

kabelku, a pudełeczko myślące możesz schować wg życzenia (1m kabla).

No i podświetlanie jest na zielono jak to cała deska w Imprezie, a jak odlicza mryga na przemiennie z czerowym.

 

Właśnie o takim myślę, tylko trochę zniechęca mnie myśl o rozbebeszaniu samochodu podczas instalacji :?

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, z tym rozbebeszaniem nie jest tak strasznie. U mnie Blitz wygląda tak

 

Ooo, bardzo fajnie wyszło, nie myślałem o tym miejscu montażu :D

Planowałem kupić w srebrej obudowie i przykleić go na tym srebrnym pasku obok podstawki na kubek - wiesz, przy kierownicy.

 

Mówiąc o rezbebeszaniu miałem na myśli sam montaż - jak to wyglądało w twoim przypadku?

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DTT: MTS 1190zł <-> Overboost ok. 380zł

FATT: MTS 790zł <-> Overboost ok. 280 zł

:shock: :shock: :shock:

nie chce nikogo obrazic, ale chyba bija nawet sip na glowe...

kurcze, szkoda ze posta nie napisales tydzien temu.

byla okazja przywiezc kilka sztuk :).

 

pzdr,

abt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie widizałem TT z kabelkiem do obrotów - owszem czujnik prędkosci samochodu ale nie obrotów....

 

ok, ok - faktycznie zamieszałem :-)

 

Co do obrotów to zgadza się, że nie ma osobnego kabelka - jest za to kabelek do prędkościomierza :-)

 

Jeśli chodzi o tego Greddyego to posiada takie funkcje:

- 4 tryby studzenia turbinki (2 czasy predefiniowane lub zliczanie czasu dla obrotów > 3k lub zliczanie czasu dla obrotów > 2k - w trybach zliczania czasu mozna na stale dodatkowo do czasu wyliczonego przez TT dodac od 0 do 1.5 minuty)

- woltomierz z alarmem w przypadku za małego/dużego napięcia

- stoper z możliwością liczenia czasu przejazdu okrążeń (szkoda, że nie ma możliwości podpięcia jakiegoś czujnika :D :D tylko trzeba ręcznie określać start/stop okrążenia)

- pomiar 0-200m, 0-400m, 200-400m, 0-100km/h, 0-200km/h, 50-100km/h (tu w instrukcji się rąbnęli i w paru miejscach jest ok - ale są też miejsca gdzie napisali 0-1000km/h :shock: - chyba popracuję nad jakimś większym turrrrbo coby sprawdzić tą funkcję :twisted: )

- prędkościomierz (z pamięcią max. prędkości + alarmem przy przekroczeniu zaprogramowanej wartości)

 

i to chyba tyle - masa bajerków i pewnie na początku fajne gadżety a później i tak się będzie korzystało wyłącznie z funkcji chłodzenia turbinki :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w wrx alarm ktory ma funkcje opoznionego gaszenia silnika i zdalnego odpalenia. Tych funkcji nie podlaczylem ale nosze sie z zamiarem i rodzi sie pytanie. Jak immobilaizer ominac? Moze ktos ma jakies sugestie

 

Z tego co wiem fabryczny immobiliser sprawdza kwestie zgodnosci kodu tylko raz przy odpalaniu (cos mi swita, ze w przeciagu pierwszych 5-10 sek.)

 

Pozniej mozna wyjac kluczyk ze stacyjki (o ile nie wylaczysz zaplonu) i silnik bedzie dzialal dalej (co zreszta w przypadku pewnego :D GT widzialem na wlasne oczy :D ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy GT MY97 mają immobiliser. W każdym razie 2 dni temu widziałem taką Imprezę, która miała zainstalowany taki alarm. Paliła na pilota (pilot alarmu firmy Silicon). Niestety działanie alarmu widziałem u mechanika,który nie umiał stwierdzić,czy jest to również możliwe w WRX. Jeśli ma ktoś informacje,czy w WRX też można, piszcie!!!Fajny bajer!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...