hydraulik Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 Wniosek z tego taki, że z pewnością układ chłodzenia turbiny jest sprawniejszy w WRX/STi niż w GT, ale w pewnych sytuacjach zdrowy rozsądek nakazuje poczekać, nawet jeśli gdzieś ktoś w internecie napisał, że można... ...a w foresterze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piechur Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 Ja poszukuję w ogóle dobrego elektryka nie tylko do TT. Jakby ktoś znał NAPRAWDĘ godnego zaufania typa to dzieki za namiary jakieś. Nie wiem czy to Tobie pisalem czy komu innemu na SR, ale kiedys Keepsake300ZX wychwalal elektryka, niejakiego Pawla Dremela. Warto spytac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydraulik Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 Ja znam Pana Piotrka, umie wszystko zrobić od kinkietu po elektrykę w Mercedesie. Tel na prv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 czy ten TT ma sterowanie elektroniczne i czy jest godny polecenia? wlasnie sie nad nim zastanawiam, bo w nastepny czwartek mam przeglad to mozeby mi odrazu go zalozyli??? http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20230318.html pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 czy ten TT ma sterowanie elektroniczne i czy jest godny polecenia? wlasnie sie nad nim zastanawiam, bo w nastepny czwartek mam przeglad to mozeby mi odrazu go zalozyli???http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20230318.html pozdrawiam Co rozumiesz przez "sterowanie elektroniczne" ?? Mam taki TT - tylko od jakiegoś pół roku wożę go w bagażniku bo nie mam czasu żeby podjechać do elektryka na podpięcie (może wreszcie po nowym roku mi się to uda). Ten model bazuje na mierzeniu obrotów silnika i w zależności od czasu jazdy dobiera odpowiednio czas pracy po wyłączeniu stacyjki. Osobiście gdybym miał stosowną sumę do wydania - celowałbym w Blitz'a Dual Turbo Timer - ale, że trafiła mi się okazja cenowa to kupiłem akurat ten model Dodatkowo ten Greddy ma kupę bajerów typu pomiar prędkości, czas 0-100km/h, 0-400m - oczywiście pod warunkiem, że znajdziesz elektryka który wepnie się w odpowiednie złącze od kompa podającego niektóre wartości (bo podstawa to zlokalizowanie kabelka od obrotów + spięcie ze stacyjką). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 "Ten model bazuje na mierzeniu obrotów silnika i w zależności od czasu jazdy dobiera odpowiednio czas pracy po wyłączeniu stacyjki." wlasnie o to mi chodzilo tylko niefortunnie to ujalem. a wspominany przez Ciebie Blitz jaka ma przewage? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 a wspominany przez Ciebie Blitz jaka ma przewage? Jest ładniejszy :D A na poważnie - ta wersja o której pisałem sprawdza ciśnienie doładowania - jakoś trochę bardziej mnie to przekonuje niż obroty (bo przecież różne turbinki zaczynają się wkręcać od różnych obrotów więc albo program musi być mocno zachowawczy [tzn. lepiej przyjąć, że np. od 2.5 tys. obr. już kręci się turbina na tyle, że należałoby ją schłodzić] albo przyjmuje jakieś średnie wartości i tyle) Dodatkowo - wpominany Blitz ma możliwość wskazania ciśnienia doładowania czyli odpada jeden zegar (ja akurat w bagażniku wożę taki wskaźnik - może uda mi się go zainstalować przy okazji montowania timera). No i co najważniejsze - wyświetlacz jest w osobnej obudowie niż cała elektronika więc łatwiej znaleźć miejsce na zamontowanie (to co musisz mieć gdzieś w miarę na widoku jest wielkości podłużnego termometru samochodowego - resztę możesz zamontować gdzieś pod deską). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IWAN Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 .....bo podstawa to zlokalizowanie kabelka od obrotów ... To musi być jakiś dinozauruzzzz :wink: BLITZ FATT mierzy obroty i pobiera to info z instalacji elektrycznej do której jest podłączony, żadnych rpm , i powiem że mam wskażnik obrotów i nie okłamuje...skubany. Ale przy montowaniu tego Piotrek sam się dziwił że tak fajnie i dokładnie bo inne wymuszają rpm. "BLITZ to jest firma" powiedział z dozą zachwytu. Poza tym pokzuje tem wew :wink: , napięcie w instalacji, ma stoper z pamięciu 5 czasów orqaz chyba 4 programy automatyczne i oczywiscie jeden całkiem manualny. Minimalny czas działa także na automatycznym trybie. Wogóle to jest super sprawa i bardziej w nią wierze niż w te termoobiegowe teorie o samoczynnym chłodzeniu turbo bo skor turbały się nei różnią niczym, ukłąd chłodzenia tez nie to niby jak to nagle po 2000r ma działac, a przed nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 no wlasnie gdzie to upchac w aucie zeby bylo wygodnie i estetycznie? macie jakies namiary na Blitza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IWAN Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 no wlasnie gdzie to upchac w aucie zeby bylo wygodnie i estetycznie? macie jakies namiary na Blitza? Tutaj zakupisz najtaniej i z gwarancją wg mnei oczywiście http://www.mtsrally.com.pl/ a dokładnie http://www.mtsrally.com.pl/sklep/indexshop.html Ceny do negocjacji oczywiście Blitz ma wyświetlacz (długi -7cm,szeroki-3cm,gruby-1,5cm) na kabelku, a pudełeczko myślące możesz schować wg życzenia (1m kabla). No i podświetlanie jest na zielono jak to cała deska w Imprezie, a jak odlicza mryga na przemiennie z czerowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 a wie ktos moze czy mi takie cos zaloza w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 no wlasnie gdzie to upchac w aucie zeby bylo wygodnie i estetycznie? macie jakies namiary na Blitza? Ja zamontowałem pod popielniczką. Jak chcesz to zdjęcie cykne :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 .....bo podstawa to zlokalizowanie kabelka od obrotów ... To musi być jakiś dinozauruzzzz :wink: a to mnie zagiąłeś - napisałem o kabelku od obrotów jako o czymś oczywistym (bo jak inaczej zmierzyć obroty) i aż sprawdzę w instrukcji jak to faktycznie wygląda przy montażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Jeszcze nie widizałem TT z kabelkiem do obrotów - owszem czujnik prędkosci samochodu ale nie obrotów.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Gtech Pro podlacza sie tylko do gniazda zapalniczki i pokazuje obroty silnika... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 TT działa na tej samej zasadzie. Zlicza szpilki w instalacji elektrycznej samochodu. W Gtechu działało to poprawnie, w TT tyż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Tutaj zakupisz najtaniej i z gwarancją wg mnei oczywiście http://www.mtsrally.com.pl/ a dokładnie http://www.mtsrally.com.pl/sklep/indexshop.html Ceny do negocjacji oczywiście Najtaniej :shock: :shock: ? Przecież to jest niezłe zdzierstwo :roll: http://www.overboost.com/obs/browse_sub ... rbo+Timers DTT: MTS 1190zł <-> Overboost ok. 380zł FATT: MTS 790zł <-> Overboost ok. 280 zł Oczywiście, że trzeba dodać koszty przesyłki (nie więcej niż 100zł). A często jest tak, że ktoś może przywieźć. Blitz ma wyświetlacz (długi -7cm,szeroki-3cm,gruby-1,5cm) na kabelku, a pudełeczko myślące możesz schować wg życzenia (1m kabla). No i podświetlanie jest na zielono jak to cała deska w Imprezie, a jak odlicza mryga na przemiennie z czerowym. Właśnie o takim myślę, tylko trochę zniechęca mnie myśl o rozbebeszaniu samochodu podczas instalacji :? pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Łukasz, z tym rozbebeszaniem nie jest tak strasznie. U mnie Blitz wygląda tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Łukasz, z tym rozbebeszaniem nie jest tak strasznie. U mnie Blitz wygląda tak Ooo, bardzo fajnie wyszło, nie myślałem o tym miejscu montażu Planowałem kupić w srebrej obudowie i przykleić go na tym srebrnym pasku obok podstawki na kubek - wiesz, przy kierownicy. Mówiąc o rezbebeszaniu miałem na myśli sam montaż - jak to wyglądało w twoim przypadku? pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 DTT: MTS 1190zł <-> Overboost ok. 380zł FATT: MTS 790zł <-> Overboost ok. 280 zł :shock: :shock: :shock: nie chce nikogo obrazic, ale chyba bija nawet sip na glowe... kurcze, szkoda ze posta nie napisales tydzien temu. byla okazja przywiezc kilka sztuk . pzdr, abt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Jeszcze nie widizałem TT z kabelkiem do obrotów - owszem czujnik prędkosci samochodu ale nie obrotów.... ok, ok - faktycznie zamieszałem :-) Co do obrotów to zgadza się, że nie ma osobnego kabelka - jest za to kabelek do prędkościomierza :-) Jeśli chodzi o tego Greddyego to posiada takie funkcje: - 4 tryby studzenia turbinki (2 czasy predefiniowane lub zliczanie czasu dla obrotów > 3k lub zliczanie czasu dla obrotów > 2k - w trybach zliczania czasu mozna na stale dodatkowo do czasu wyliczonego przez TT dodac od 0 do 1.5 minuty) - woltomierz z alarmem w przypadku za małego/dużego napięcia - stoper z możliwością liczenia czasu przejazdu okrążeń (szkoda, że nie ma możliwości podpięcia jakiegoś czujnika :D tylko trzeba ręcznie określać start/stop okrążenia) - pomiar 0-200m, 0-400m, 200-400m, 0-100km/h, 0-200km/h, 50-100km/h (tu w instrukcji się rąbnęli i w paru miejscach jest ok - ale są też miejsca gdzie napisali 0-1000km/h :shock: - chyba popracuję nad jakimś większym turrrrbo coby sprawdzić tą funkcję ) - prędkościomierz (z pamięcią max. prędkości + alarmem przy przekroczeniu zaprogramowanej wartości) i to chyba tyle - masa bajerków i pewnie na początku fajne gadżety a później i tak się będzie korzystało wyłącznie z funkcji chłodzenia turbinki :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
countdown Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Mam w wrx alarm ktory ma funkcje opoznionego gaszenia silnika i zdalnego odpalenia. Tych funkcji nie podlaczylem ale nosze sie z zamiarem i rodzi sie pytanie. Jak immobilaizer ominac? Moze ktos ma jakies sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Mam w wrx alarm ktory ma funkcje opoznionego gaszenia silnika i zdalnego odpalenia. Tych funkcji nie podlaczylem ale nosze sie z zamiarem i rodzi sie pytanie. Jak immobilaizer ominac? Moze ktos ma jakies sugestie Z tego co wiem fabryczny immobiliser sprawdza kwestie zgodnosci kodu tylko raz przy odpalaniu (cos mi swita, ze w przeciagu pierwszych 5-10 sek.) Pozniej mozna wyjac kluczyk ze stacyjki (o ile nie wylaczysz zaplonu) i silnik bedzie dzialal dalej (co zreszta w przypadku pewnego GT widzialem na wlasne oczy ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Nie wiem czy GT MY97 mają immobiliser. W każdym razie 2 dni temu widziałem taką Imprezę, która miała zainstalowany taki alarm. Paliła na pilota (pilot alarmu firmy Silicon). Niestety działanie alarmu widziałem u mechanika,który nie umiał stwierdzić,czy jest to również możliwe w WRX. Jeśli ma ktoś informacje,czy w WRX też można, piszcie!!!Fajny bajer!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Odpalasz z pilota będąc w domu, schodzisz a tu auto wsiąkło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się