Than_Junior Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 haubi65, jestes pewien, ze bys chcial CVT? :shock: Mi tam skrzynia bezstopniowa nie pasuje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 marzy mi sie 2,5D H6 z nowym CVT automatem. nie sądze żeby CVT był w stanie przenieść moment obrotowy z takiego silnika z tego co wiem to te skrzynie nie nadają się do mocnych silników. nawet specjalnie utwardzane tarcze nie wytrzymują nacisku i powstają na nich bruzdy. Ja też byłem podjarany takim rozwiązaniem bo jest znacznie prostsze i lżejsze od DSG a w teori gwarantuje idelne wykorzystanie mocy silnika. W praktyce jednak okazuje się że silnik chodzi cały czas na tych samych obrotach i odczucia z jazdy nie są zbyt fajne. (efekt hybrydy) dlatego np nissan stosuje CVT z wymuszonymi przełożeniami. swoją drogą bardzo jestem ciekaw CVT w wykonaniu FHI 6MT spieprzyli koncertowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 swoją drogą bardzo jestem ciekaw CVT w wykonaniu FHI 6MT spieprzyli koncertowo... Nie czytałem całości ale o co chodzi z tą 6MT... :?: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 jechalem ostatnio audi multitronic i skrzynia byla dosc dobra. Przynajmniej ja mnialem takie odczucie (jechalem jako pasazer). W ciemno to ja nic nie kupie najpierw poczekam jakis rok moj ma dopieru 3 lata i 55 tkm. Mam czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Nie czytałem całości ale o co chodzi z tą 6MT... :?: biegi haczą, ze wstecznym trzeba się trochę pomęczyć zanim wskoczy. Przy szybszej zmianie biegów trzeba się mocno na tym skoncentrować. Plus jest taki że zestopniowywana jest świetnie i tu naprawdę szacun. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 biegi haczą, ze wstecznym trzeba się trochę pomęczyć zanim wskoczy. Przy szybszej zmianie biegów trzeba się mocno na tym skoncentrować. To klasyka , czyli wszystko co wymieniłes przeszkadza osobie która wczesniej jezdziła np. VW czy Renault . Rzeczywiście do tej czy poprzedniej skrzyni trzeba się przyzwyczaić. Wczoraj jedziłem 6MT w Imprezie D i uważam , że rewelacja i auto i skrzynia....no ale mozna powiedzieć , że od 91 roku rzadko jeżdze inna marką... AK ps.nie przypuszczałem , że to bedzie tak szybkie ...zawieszenie utwardzone w sam raz... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 o klasyka , czyli wszystko co wymieniłes przeszkadza osobie która wczesniej jezdziła np. VW czy Renault Hmm to racja jeździłem wcześniej Seatem i tam skrzynia VW chodziła jak po maśle... w BMW już niestety ciężko i twardo. Nigdy nie zastanawiałem się nad tym że taka specyfika pracy może wynikać z innego sposobu przeniesienia napędu... Ale może faktycznie tu jest przyczyna i technicznie nie da się jej uniknąć? Odnośnie imprezy w dieslu to jestem przekonany że rozwali na łopatki 99% kompaktowych diesli. Ciekaw jestem czy są jakieś różnice w napędzie względem forestera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Ja tam uwielniam sposob w jaki chodzi skrzynia w Subaru 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 ze wstecznym trzeba się trochę pomęczyć zanim wskoczy. klasyka subaru :wink: 6MT nie odbiega zatem w niczym od 5MT... ale mozna sie przyzwyczaic, a nawet... trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 a mi chodzi jak po masle. Tylko 1 trzeba mocno wciskac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Ja nie nazwalbym tego meczeniem sie. Po pierwsze wystepuje to bardzo zadko (podobnie jak w innych samochodach) i wystarczy puścić sprzegla, wlaczyc jeszcze raz i za drugim razem wsteczny wejdzie bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 klasyka subaru :wink: ano, nawet w moim starym Poldzie lepiej skrzynia chodzi. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 no tak teraz wyjdzie na to że w np VW skrzynki chodzą źle a w subaru idealnie... idzie z tym żyć i o ile na początku to mnie drażniło bardzo to z czasem się przyzwyczajam... z pewnością nie jest to jakiś wielki problem i nie powinien zaważyć nad decyzją przy zakupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Ja nie nazwalbym tego meczeniem sie. Po pierwsze wystepuje to bardzo zadko (podobnie jak w innych samochodach) i wystarczy puścić sprzegla, wlaczyc jeszcze raz i za drugim razem wsteczny wejdzie bez problemu. rzadko? w foresterze wystepuje to w jakis 80%-90% prob wrzucenia wstecznego, wtedy wysprzęglenie konieczne. nie narzekam, kwestia przyzwyczajenia, moze czasem czlowiek sie wkurzy jak akurat przyjedzie gdzies zawracac na szybko :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Hmm, powiem wam, że moja 6MT chodzi rewelacyjnie. Nawet chyba lepiej niż mi chodziła skrzynia w S2000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Ja nie nazwalbym tego meczeniem sie. Po pierwsze wystepuje to bardzo zadko (podobnie jak w innych samochodach) i wystarczy puścić sprzegla, wlaczyc jeszcze raz i za drugim razem wsteczny wejdzie bez problemu. rzadko? w foresterze wystepuje to w jakis 80%-90% prob wrzucenia wstecznego, wtedy wysprzęglenie konieczne. nie narzekam, kwestia przyzwyczajenia, moze czasem czlowiek sie wkurzy jak akurat przyjedzie gdzies zawracac na szybko :wink: U mnie w WRX wsteczny nie wchodzi za pierwszym razem w 10-20% przypadkow, tylko ze ja mam fabryczny short shifter STi, ktory podobno jeszcze pogarsza sytuacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 U mnie w WRX wsteczny nie wchodzi za pierwszym razem w 10-20% przypadkow, tylko ze ja mam fabryczny short shifter STi, ktory podobno jeszcze pogarsza sytuacje. no nie wiem, mam 2 forestery i w obu jest identycznie (tzn. wysprzęglenie prawie zawsze konieczne), jak pamietam rozne wypowiedzi na forum - podobnie, wiec cos jest na rzeczy :wink: ale jak pisalem, mozna z tym zyc, sa gorsze rzeczy na świecie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 We wcześniejszej hondzie i toyocie tak miałem, w Forestrze nie poczułem się tym zaskoczony, więc pokusiłbym się o teorię, że to uroda japońskich skrzyń biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Ja nie mam problemu ze wstecznym :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 bo ty jestes kapeluszem i masz automata [ Dodano: Pią Sty 30, 2009 10:32 am ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike-l Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 jutro go zobacze na własne oczy, pstrykne pare fotek i sie podziele opinią jak TOTO wygląda na żywo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bouler Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Na tym scanie z gazety, który wrzucił haubi65, to nawet fajnie to wygląda. I w końcu kombi widać. Podoba mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Jak dla mnie grill wygląda jakby wycięty z Audi :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 wg mnie wyglada jak obk widac evolucje nie rewoluje i tak jest ok. no i ma miec doppel dinradio co dla mnie jest oki bo ja to badziewie jako pierwsze wyrzucam a w moim obk bylo ciezko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike-l Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Zgodnie z objetnicą wrzucam kilka fotek, generalnie autko jest całkiem niezłe, a efekt potęguje jeszcze super lakier , (pewien człowiek stwierdził ze jest taki sam jak jego zlew ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się