Skocz do zawartości

Falujące wolne obroty, czyli znowu problem...


Godlik

Rekomendowane odpowiedzi

ja tez mam ten problem od momentu jak kiedys odpialem akumulator, obroty faluja dokladnie jak to opisal Godlik. Czesc mechanikow twierdzila, ze sie sam nauczy, ale sie juz bardzo dlugo nie nauczyl.

Ja sie nie znam ale wsrod mechanikow przewazaja 2 teorie - silniczek krokowy albo przeplywka. Jak to zwykle z mechanikami bywa zwolennicy jednej teorii twierdza, ze druga to absurd :-)

Mam teraz troche czasu, moze umowie sie z kims na podmianke i dam znac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak sobie się zastanawiam. Skoro obroty falują więc silnik krokowy coś tam się stara zdziałać, czyli pracuje. Gdy silnik krokowy padnie albo się zacina obroty nie powinny falować tylko zatrzymują się albo na za wysokiej prędkości obrotowej albo za niskiej (silnik gaśnie np. podczas dojeżdżania do świateł). Kiedyś wyjąłem silniczek krokowy i włączyłem zapłon by zobaczyć czy działa (wysunął się i cofnął grzybek zaworu). Po zainstalowałem go później przy odpaleniu miałem problem, a po odpaleniu obroty zaczęły pływać bardzo mocno ale tylko chwile dopóki silniczek nie "zorientował się w swoim położeniu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GeOrGe, potrafi być zepsuty po prostua le to się zdarza bardzo rzadko, jak jużnapisałem gdzie indziej Godlikowi, zacząłbym od wypięcia przepływki.

Wypiąłem i po wypięciu wywala check engine, ale obroty przestają falować i usterka znika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GeOrGe, potrafi być zepsuty po prostua le to się zdarza bardzo rzadko, jak jużnapisałem gdzie indziej Godlikowi, zacząłbym od wypięcia przepływki.

Wypiąłem i po wypięciu wywala check engine, ale obroty przestają falować i usterka znika.

No to musisz kupic czujnik przepływu powietrza...... :sad: (jeżeli to ten na dwie śrubki to 430 brutto)

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GeOrGe, potrafi być zepsuty po prostua le to się zdarza bardzo rzadko, jak jużnapisałem gdzie indziej Godlikowi, zacząłbym od wypięcia przepływki.

Wypiąłem i po wypięciu wywala check engine, ale obroty przestają falować i usterka znika.

 

 

No to masz odpowiedź. W GT99 to jest standardowa usterka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Godlik, a co z ciśnieniem doładowania?

Tak jak pisałem wcześniej, problem z doładowaniem ustąpił po wymianie sondy lambda.

Niektórzy pisali tu, że to nie może mieć związku, ale pomogło. Ja się nie znam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
TomBerry, to że Twoja padła to jednstkowy przypadek, generalnie to się nie zdarza.

W moim N/A też padła :razz: Pamiętam, że niewiele wcześniej na tym forum też ktoś zmieniał w kolejnym N/A. Czyli już mamy przynajmniej 3 przypadki :wink:

 

Az a co z przepływkami w GTkach ->96? Słyszałem, że są dość trwałe. Ale gdyby tfu tfu coś to drogie są?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godlik miałem to samo u siebie, na 100% jest to przepływka, chyba, że coś jeszcze.

Archeolog

Tylko pierwszy post przeczytałeś, prawda? :mrgreen:

 

nie, przeczytałem całą stronę ale tak na potwierdzenie napisałem :D żebyś nie miał wątpliwości :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...