HULK Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Witam. Mam pytanie odnosnie oznaczen silnika w MY98. EJ20GNW6ND model GC8FK8D option code EM transmision TY752VN6AA Moze mi ktos pomoc to rozszyfrowac, byl juz podobny watek na forum, ale jakos nie moge skumac. http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=104220 Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 A co konkretnie potrzebujesz sie dowiedziec? Jesli idzie o skrzynie, to gdzies widzialem tabele z informacja o przelozeniach jesli to jest jakas informacja dla Ciebie? Warto miec spisany numer VIN - w wielu przypadkach pomaga zidentyfikowac potrzebne czesci. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Dokladnie to chcialbym wiedziec co to jest za silnik. Z nr. VIN wychodzi ze to GT (tak zreszta pomogli mi na forum go rozszyfrowac). Jednak w tym watku do ktorego podalem linka pisza ze EJ20G byl montowany we wczesnych WRX. Szczerze mowiac to juz nie kumam co jest GT a co WRX. Chcialbym sobie to jakos do kupy poukladac i wiedziec czym jezdze Jeszcze znalazlem cos takiego. KLIK AMI. Jeszcze raz dzieki za katakt z KUBA, powiedzial ze silnik cyka jak mazenie Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 GT to oznaczenie na rynek europejski. Mniej wiecej to samo w Japonii nazywalo sie WRX. GT w UK z kolei, choc tez Europa - nazywalo sie Turbo 2000 o ile mnie pamiec nie myli. Ot i cala wielka tajemnica Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 To juz chyba zaczynam rozumiec Powiedz mi jeszcze czy wiesz jaki to bedzie silnik EJ20GNW6ND i w koncu na jaki rynek byla robiona ? VIN to JF1GC8KD3WG030337 Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 marek-irl, masz blok z oznaczeniem EJ20G? Zazdroszę Ci bo jest to blok zamknięty i można dzięki temu sporo jeszcze to auto dopompować :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Tak, ale dalej nie jestem pewien jaki mam samochod i ile to ma konikow. Gdzies wlasnie wyczytalem ze to jest zamkniety blok, ale dlaczego taki blok w GT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 ale dlaczego taki blok w GT ? dlatego że ktoś kumaty robił ten silnik i przygotował go pod wyższe osiągi. Jest to blok ze starszego GT sprzed 96 roku ale to bardzo dobry blok - pancerny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 marek-irl to sprawdzałeś http://www.detali.ru/cat/su/su.dll?SelV ... D3WG030337 http://www.cars101.com/subaru/vin.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 To znaczy ze niby mam przekladany silnik ? chyba nie bo to samo oznaczenie jest na bloku i na tabliczce znamionowej. [ Dodano: Nie Lip 20, 2008 12:11 am ] marek-irlto sprawdzałeś http://www.detali.ru/cat/su/su.dll?SelV ... D3WG030337 http://www.cars101.com/subaru/vin.html Ten pierwszy link nie dziala, a twn drogi to lekka zagwozdka, mnustwo tabelek- potrzebuje czasu aby to ogarnac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 marek-irl, jeśli to GT98 to nie możesz mieć fabrycznie EJ20G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 W pierwszym podałem Ci już z wpisanym Twoim Vinem VIN: JF1GC8KD3WG030337 Марка: IMPREZA (G10) Регион: Europe Руль: RHD Дата: 1998/02/24 Модельный год: F ('98MY) Код компл.: GC8FK8D Код назн.: EK Главн. опц.код.: EM Внешн цв.: REDDISH BLUE (65C) Внутр цв.: DARK GRAY (830) BODY: SEDAN (S) ENGINE: 2000CC DOHC NORMAL TURBO (EJ20G) TRAIN: F/T 4WD (F4WD) MISSION: MANUAL TRANSMISSION (MT) GRADE: GT(KA:WRX MT) (GT) SUS: NOMAL SUSPENSION (N/S) DESTINAT: AUST(FROM 95MY),GEN&EUR (G&E) Przy silniku jest że ma EJ20G, czyli od początku był tu blok zamknięty Tu masz linka żeby wpisać samemu http://www.detali.ru/cat/su/su.dll [ Dodano: Nie Lip 20, 2008 1:16 am ] marek-irl, jeśli to GT98 to nie możesz mieć fabrycznie EJ20G. Ale wychodzi na to że miał według tego co wyskoczyło wpisując ten Vin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Ale wychodzi na to że miał według tego co wyskoczyło wpisując ten Vin Hmm ciekawe. Jak dotąd zawsze czytałem i słyszałem że EJ20G był w starych Imprezach do 96 roku, a potem już weszły seryjnie otwarte - ale może się mylę...człowiek cały czas się czegoś uczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 No to super! Wedlug VIN i wszelkich oznaczen to jest EJ20G No dobra, ale ile to mialo fabrycznie mocy i ewentualnie ile moze wytrzymac ? Moge sobie przykleic na klapie znaczek WRX ? :roll: KRUK, mozesz zerknac do topiku o TT, tam mialem mala prosbe do Ciebie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 ewentualnie ile moze wytrzymac ? sporo. Na zamkniętym bloku i oczywiście odpowiednim przygotowaniu silnika dmuchają w te bloki po 2,5 bara i wyciągają ponad 700KM. [ Dodano: Nie Lip 20, 2008 1:28 am ] Moge sobie przykleic na klapie znaczek WRX ? Możesz sobie przykleić co chcesz ale WRX były w Japonii a Ty masz wersję europejską z tego co wynika z nr VIN czyli masz GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Jak dotąd zawsze czytałem i słyszałem że EJ20G był w starych Imprezach do 96 roku Też tak myślałem i trochę mnie to zdziwiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Moge sobie przykleic na klapie znaczek WRX ? Tak, ale tylko taki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 marek-irl, masz blok z oznaczeniem EJ20G? Zazdroszę Ci bo jest to blok zamknięty i można dzięki temu sporo jeszcze to auto dopompować :wink: No właśnie nie tak do końca. Azrael mnie ostatnio z błędu wyprowadził. EJ20G mogły być zarówno półzamknięte (w bardzo wczesnych GT - mój `94 jest) lub otwarte - ale nie wiem dokładnie w jakim MY może już być otwarty. Straszny burdel z tym jest Bez profi vin decodera niczego nie można być pewnym w 100% :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Pablonas a znasz jakiś profi VIN decoder? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Niestety nie To musi być jakiś dobry program serwisowy. Więc zapewne tylko ASO i świetnie wyposażone serwisy mają taki program. Wątpię czy ktoś poda dobrowolnie nazwę programu :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 gwoli scislosci dodam, ze ja tez mam EJ20G w GT MY'98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 gwoli scislosci dodam, ze ja tez mam EJ20G w GT MY'98 Czyli tak w sumie nie wiadomo jakie mamy bloki. Mam program Autodata 3.16, niestety nie widzialem tam zadnego Vin dekodera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Czyli tak w sumie nie wiadomo jakie mamy bloki. Sprawdzić w ASO, raczej oni powinni mieć pełne dane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 ale wy tu gdybacie :roll: Wszystkie GT do 99r mają EJ20G. EJ20G has been a lot of different things over the years and in a lot of different cars. There is no universal statement that covers what is an EJ20G... marek-irl, daj fotke z wnetrza samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Sie robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się