Skocz do zawartości

Zawieszenie STi'04


raison

Rekomendowane odpowiedzi

Znane wszystkim stukające amorki zaczynają mnie już denerwować i przymierzam się do wymiany zawieszenia. Co byście mi polecali do jazdy codziennej (aczkolwiek nie może być bardziej miekko niż seria, może być ciut twardziej :mrgreen: ). Zastanawiam się nad Tein SS tylko o co chodzi z tymi górnymi mocowaniami bo jest wersja z i bez :razz: Dodatkowo trochę w zakrętach się przechyla buda i chciałbym temu jakoś zapobiec, wymiana samego zawiasu temu zaradzi czy dokupić jeszcze jakieś inne graty?? :mrgreen: Za wszelkie porady z góry dziękuję!! :wink:

 

Pozdrawiam,

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tein Super Street to nie jest fajny zawias na ulicę - jest dość twardy chociaż podobno mniej niż D2 ale i tak jest za twardy na polskie drogi. Z górnymi mocowaniami lub bez tu chodzi o to czy ma być na uniballu czy na seryjne poduszczce - uniball dodatkowo utwardza zawias ale poprawia precyzję prowadzenia i się rozwali tak szybko jak poduszka bo nie ma gumy tylko metalowy przegub kulowy. Jeśli chcesz mieć tylko troszę twardszy zawias od serii to zostawiłbym seryjne sprężyny i wymienił tylko amorki na KYB AGX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki, zastanowię się, nie wiem czemu ale AGX jakoś mnie nie przekonuje, cenowo atrakcyjnie stoi :mrgreen: Może jeszcze ktoś podsunie jakiś pomysł?? Czy oprócz tego sławetnego Teina coś jeszcze godnego uwagi istnieje?? :razz: :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki, zastanowię się, nie wiem czemu ale AGX jakoś mnie nie przekonuje, cenowo atrakcyjnie stoi :mrgreen: Może jeszcze ktoś podsunie jakiś pomysł?? Czy oprócz tego sławetnego Teina coś jeszcze godnego uwagi istnieje?? :razz: :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Karol

 

Istnieje ale to już droższa impreza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki, zastanowię się, nie wiem czemu ale AGX jakoś mnie nie przekonuje, cenowo atrakcyjnie stoi :mrgreen: Może jeszcze ktoś podsunie jakiś pomysł?? Czy oprócz tego sławetnego Teina coś jeszcze godnego uwagi istnieje?? :razz: :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Karol

 

AGX ma napewno gorszą charakterystykę działania jak seryjny, i nie ma sie co oszukiwac, może Kayba Ultra SR ? lub zmówić z Japoni od S203 ? są naprawde bardzo dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhm, a co z tymi przechłami budy? Jakieś rozpórki, alty czy inne cuda wianki dorzucić?? :mrgreen:

 

carfit :arrow: PW

 

 

Pozdrawiam,

Karol

 

Grubsze stabilizatory, poliuretany zamiast gumy, uniballe zamiast poduszek, dobre opony o niskim profilu i grubych ściankach bocznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, w miarę niski profil już mam, teraz jeszcze reszta :mrgreen: Sprzęt Cusco ktoś może testował??

 

Pozdrawiam,

Karol

 

Cusco nie testowałem ale to bardzo dobra firma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tein Super Street to nie jest fajny zawias na ulicę - jest dość twardy chociaż podobno mniej niż D2 ale i tak jest za twardy na polskie drogi. Z górnymi mocowaniami lub bez tu chodzi o to czy ma być na uniballu czy na seryjne poduszczce - uniball dodatkowo utwardza zawias ale poprawia precyzję prowadzenia i się rozwali tak szybko jak poduszka bo nie ma gumy tylko metalowy przegub kulowy. Jeśli chcesz mieć tylko troszę twardszy zawias od serii to zostawiłbym seryjne sprężyny i wymienił tylko amorki na KYB AGX.

 

Miales/masz, uzywales/uzywasz, ze sie tak zapytam?

 

ATB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mac_, kilka dni jeździłem autem na zawiasie TeinSS po mieście - twarde jest. Obecnie u siebie w aucie mam D2 Racing i jest jeszcze twardsze ale nie używam go na codzień. Na zestawie KYB AGX + Eibach Prokit jeździłem w swoim poprzednim aucie i jest zdecydowanie mniej twarde niż 2 powyższe. Zestaw KYB AGX + seryjna sprężyna jest tylko nieco sztywniejsze od serii ale zależy wiele od ustawienia twardości amorka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raison, a ile chcesz wydac na ten zbożny cel?

 

Szczerze mówiąc to się nad tym nie zastanawiałem :mrgreen: Auta nie upalam, ale zachowanie właściwości serii to wielkie minimum!! Nie wiem po prostu jaka kwota jest sensowna na zawieszenie do mojego "turlania się" :twisted: Specjalnych ograniczeń nie ma :razz: :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po prostu jaka kwota jest sensowna na zawieszenie do mojego "turlania się"
Myślę że zakres od 5 do 8tyś.zł powinien wystarczyć (mowa o amorkach ze sprężynami) bo jak chcesz jeszcze poliuretany, stabilizatory to wyjdzie więcej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raison, a ile chcesz wydac na ten zbożny cel?

 

Szczerze mówiąc to się nad tym nie zastanawiałem :mrgreen: Auta nie upalam, ale zachowanie właściwości serii to wielkie minimum!! Nie wiem po prostu jaka kwota jest sensowna na zawieszenie do mojego "turlania się" :twisted: Specjalnych ograniczeń nie ma :razz: :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Karol

 

Jak bys chcial tego Teina SS to chyba herrkam ma go jeszcze do sprzedania, w dobrej cenie.

BTW STi nigdy nie jezdzilem i nie wiem jak jest twardy ale TeinSS nie jast jakos tragicznie twardy (nawet zonka nie marudzi...... az tak bardzo :mrgreen:) Moim zdaniem lepsze to niz AGX+Eibach.

 

ATB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW STi nigdy nie jezdzilem i nie wiem jak jest twardy ale TeinSS nie jast jakos tragicznie twardy (nawet zonka nie marudzi...... az tak bardzo :mrgreen: )

 

to musi być mięciutki, chociaż to zależy jak bardzo hardcore'ową żonkę masz :mrgreen:

 

Za ok.8tyś.zł masz Tein Monoflex, który jest o niebo lepszy od Tein Super Street.

 

może i jest, nie jeździłem z ani jednym ani drugim, ale o monoflexie słyszałem parę negatywnych opinii, zresztą na ulicę nadaje się pewnie jeszcze mniej niż SS :wink:

 

 

Pozdrawiam,

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ok.8tyś.zł masz Tein Monoflex, który jest o niebo lepszy od Tein Super Street.

 

Monoflex moim zdaniem nie nadaje sie do niczego, chyba że na równy tor, i mamy czas aby co pare tysięcy go reklamowac :roll:

O D2 racing , to nawet nie chce wspominac :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, tak naprawdę każdy tani gwint jest w zasadzie tylko na tor.

 

W sumie tak, ale Raison chciał co bardzej na co dzień, więc zdecydowanie odradzam takie wynalazki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...