Adam. Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 nie kupowwać kata, kupić downpipe bez kata i dołożyć pompę. następnie udać się na strojenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 czyli niewiele, oprócz ponoć jeszcze głębszego dźwięku, uzyska się przez sportowego kata? co mi da sportowy kat? a bez kata nie będzie problemu przeładowania, czy czegoś takiego :???: yyy Adam jaką pompę? gdzie? czego pompę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 bedzie problem przeladowania ale usuniesz go strojeniem. ps pompe paliwa - na taka o wiekszej wydajnosci np walbro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 bedzie problem przeladowania ale usuniesz go strojeniem. ps pompe paliwa - na taka o wiekszej wydajnosci np walbro Dotyczy to rowniez niebieskich GT? ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 tak dotyczy. ps choc dla mnie takie przeladowania jak wystepuja po wywaleniu katalizatorow to zaden problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draupnir88 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witam mam zapytanko. Co można zrobic w zwykłym 2.0l bez turbo zeby polepszyc dzwięk?? Z góry dzieki za odpowiedz Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witam mam zapytanko. Co można zrobic w zwykłym 2.0l bez turbo zeby polepszyc dzwięk?? Z góry dzieki za odpowiedz Pozdrawiam zamontować kolektor różnoodległosciowy. tutaj temat: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=638606#638606 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Witam mam zapytanko. Co można zrobic w zwykłym 2.0l bez turbo zeby polepszyc dzwięk?? Z góry dzieki za odpowiedz Pozdrawiam zamontować kolektor różnoodległosciowy. tutaj temat: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=638606#638606 Z tym że na różnoodległościowym kolektorze auto nieco osłabnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draupnir88 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 oj to niemiła sprawa :sad: a niema jakiej innej opcji ?? nieosłabiajacej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 oj to niemiła sprawa :sad: a niema jakiej innej opcji ?? nieosłabiajacej?? prawdziwy boxerowy bulgot bierze się z różnoodległościowego kolektora wydechowego - inaczej go nie uzyskasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Z tym że na różnoodległościowym kolektorze auto nieco osłabnie. Ale z czego ma osłabnąć? Przecież nawet jeśli auto straci przykładowo 5km to i tak sie tego nie odczuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Ale z czego ma osłabnąć? Z zasad fizyki układu wydechowego.Przecież nawet jeśli auto straci przykładowo 5km to i tak sie tego nie odczuje. Ale ja nie mówię o ile KM osłabnie i czy to się odczuje czy nie - mówię tylko o tym że auto osłabnie - fakt jest faktem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 kashmere napisał/a: Ale z czego ma osłabnąć? Z zasad fizyki układu wydechowego. nie pytam dlaczego tylko z czego :wink: To ze równoodległościowy jest gorszy to wiem. Ale ja nie mówię o ile KM osłabnie i czy to się odczuje czy nie - mówię tylko o tym że auto osłabnie - fakt jest faktem. ja tam bym i tak wymieniał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 ja tam bym i tak wymieniał no wybór należy do Draupnir88, tylko warto żeby przedtem znał wszystkie plusy i minusy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Witam, jestem w trakcie zakupu STI 07(płynie) i potrzebuję pomocy. Jaki wydech zastosować aby ładnie gadał? Czy konieczny będzie remap? Na ile mogą poprawić się osiągi(wzrost mocy, elastyczność) i czy wiąże się to z jakimś ryzykiem dla silnika? Przejżałem ten wątek ale jasności jeszcze nie mam w tym temacie. Czy Blitz to dobry wybór, a może HKS(kolega w Anglii może kupić taki za niecałe 600GBP-exhaust system). Poradźcie coś, to nie będę musiał na własnych błędach się uczyć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Jaki wydech zastosować aby ładnie gadał? Czy konieczny będzie remap? Na ile mogą poprawić się osiągi(wzrost mocy, elastyczność) i czy wiąże się to z jakimś ryzykiem dla silnika? Już tyle o tym było że głowa pęka - użyj wyszukiwarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wookie76 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 a w forku 2,5 t jest różnoodległościowy kolektor? Bo bulgotu w serii tyle co w tłustym brzuszysku amerykańca siedzącego w Mac`u - aha weźcie pod uwage ze słabo znam sie generalnie na silnikach i inzynierii samochodowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 wookie76, nie, jest równoodległościowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wookie76 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 cholera - co zatem radzicie aby w miarę prosto miec trochę bulgotu? To co wyżej koledze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Odwieczny problem czyli jak mieć bulgot GT-ka bez GT-ka albo jak mieć psyt blow-offa bez turbo :roll: Jak chcecie mieć bulgot to kupcie GT. Nie da się pewnych rzeczy zastąpić innymi i tyle. Prawie robi różnicę :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draupnir88 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 ja tam bym i tak wymieniał no wybór należy do Draupnir88, tylko warto żeby przedtem znał wszystkie plusy i minusy. Dzieki za informacje Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 zeby nie zakladac nowego tematu, zapytam tu, skoro o down pipe'ach mowa :smile: GT MY'00, aktualnie zalozony jest cat back OMP (60mm) od jakiegos czasu mysle i o wymianie oryginalnego down pipe'a z kat'em na jakis aftermarketo'wy DP (lepszy dzwiek + kilka dodatkowych koni ) co sadzicie o takim DP? przede wszystkim o: - Large Bell Mouthed Opening for Maximum Gas Flow - 3” (76mm) Bore All the way Through With 12mm Thick Flanges Narrowing Down to a 2 1/2" (63mm) Bore at the Outlet :arrow: http://www.temple-tuning.co.uk/japspeed ... -818-p.asp czy w takiej konfiguracji (taki DP + aktualny cat back) remap is a must :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Rura jak rura Otwarta paszcza pewnie jest dobrym rozwiazaniem, jak powiadaja. Chociaz jeszcze lepszym byloby podobno oddzielenie wyjscia klapki WG od glownego nurtu spalin, dla unikniecia zawirowan. Remap moze byc wskazany ze wzgledu na mozliwosc przeladowywania czasem? Chyba, ze masz jakis boost controler, ktory moze Cie przed tym zabezpieczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Rura jak rura Otwarta paszcza pewnie jest dobrym rozwiazaniem, jak powiadaja. Chociaz jeszcze lepszym byloby podobno oddzielenie wyjscia klapki WG od glownego nurtu spalin, dla unikniecia zawirowan. otoz wlasnie... bo chyba sa dwie rozne szkoly co do tej przegrody w DP :roll: Remap moze byc wskazany ze wzgledu na mozliwosc przeladowywania czasem? Chyba, ze masz jakis boost controler, ktory moze Cie przed tym zabezpieczyc. nie, nie mam zadnego BC'a (ani MBC, ani tym bardziej EBC) remap'u chcialbym uniknac, ale... chcialbym byc pewien, ze bedzie bezpiecznie dla silnika i skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Można usunąć CEL i wgrać korektę mapy doładowania. Ponoć kilkaset plnów :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się