eddie_gt4 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Można usunąć CEL (...) ponoc w GT CEL nie wyskakuje po wymianie DP... ale i tak najbardziej sie obawiam overboost'u :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Nie wystepuje - zapewne ze wzgledu tylko na jedna sonde lambda, przed katalizatorem. Moze jakis tani boost kontroler sobie strzel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Druga część mojej wypowiedzi dotyczyła właśnie overboostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 A ASO to zrobi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Trzeba zadzwonić i się spytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Można usunąć CEL (...) ponoc w GT CEL nie wyskakuje po wymianie DP... ale i tak najbardziej sie obawiam overboost'u :roll: ja mam 2,75 i nie mam żadnego overboostu. Aa zapomniałem mam EBC :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Chociaz jeszcze lepszym byloby podobno oddzielenie wyjscia klapki WG od glownego nurtu spalin, dla unikniecia zawirowan. Podłącze się do dyskusji- Czy piszesz o takim rozwiązaniu jak to widoczne na fotce poniżej? Jakie są plusy ( oprócz niwelowania zawirowań ) i ew. minusy DP z takim rozwiązaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 nomad - jest to jedna z opcji. Niektore downpipe maja po prostu wspawana przegrode w "morde" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 minusy DP z takim rozwiązaniem. wydaje mi sie że brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 DP widoczny na fotce został zamontowany przez poprzedniego właściciela mojego samochodu. W końcu wiem dlaczego ujście DP jest dwukanałowe. Dzięki za wyjasnienia :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się