kolbak Posted May 16, 2008 Share Posted May 16, 2008 Koledzy! Mam pytanie, czy wie Ktoś, czy tarcza przedstawiona na fotce to tarcza prawa, czy lewa. Proszę o pomoc. http://www.allegro.pl/item359876946_ebc ... uzuki.html Pytam dlatego ,że mam takie tarcze, lecz niestety nie ma na nich żadnych oznaczeń, która idzie ,na jaką stronę. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted May 16, 2008 Share Posted May 16, 2008 kolbak, powiedzialbym ze prawa ale ten kolorek razi :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolbak Posted May 16, 2008 Author Share Posted May 16, 2008 wielkie dzięki, ... :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo Posted May 16, 2008 Share Posted May 16, 2008 Czy rozróżnianie na tarczę L i P dotyczy tylko tarcz nacinanych ? Czy tyczy się to zarówno tarcz nawiercanych kierunkowo ? Jestem na 100% pewien, że zarówno L i P strona w tarczach Zimmerman nawiercanych są identyczne! co daje efekt innego chłodzenia tarczy L i P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted May 16, 2008 Share Posted May 16, 2008 Nawet może się tyczyć po prostu wentylowanych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slesz Posted May 16, 2008 Share Posted May 16, 2008 samych wentylowanych to raczej nie są symetryczne, co innego żłobione/wiercone Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo Posted May 16, 2008 Share Posted May 16, 2008 Hmm to dziwna sprawa , bo u mnie jest tak jak napisałem L i P są identyczne, a problem ciągle bijących tarcz powraca - po nagrzaniu i to mnie trapi.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Koledzy! Mam pytanie, czy wie Ktoś, czy tarcza przedstawiona na fotce to tarcza prawa, czy lewa. Proszę o pomoc. http://www.allegro.pl/item359876946_ebc ... uzuki.htmlPytam dlatego ,że mam takie tarcze, lecz niestety nie ma na nich żadnych oznaczeń, która idzie ,na jaką stronę. Pozdrawiam. Po pierwsze EBC ma na pudełku oznaczone która lewa , która prawa, i tego nalezy sie trzymac, jeżeli nie jest oznaczone to patrzymy na kierunek żeberek wentylacji tarczy, ma byc zawsze pod "włos" do kierunku obracania się ( oczywiście do przodu :roll: ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JED Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Po pierwsze EBC ma na pudełku oznaczone która lewa , która prawa, i tego nalezy sie trzymac, jeżeli nie jest oznaczone to patrzymy na kierunek żeberek wentylacji tarczy, ma byc zawsze pod "włos" do kierunku obracania się ( oczywiście do przodu ) http://www.allegro.pl/ite...aru_suzuki.html kolbak, powiedzialbym ze prawa No wlasnie, ja tez! Bo takie mialem i byla to prawa. Natomiast w wypadku Brembo mam odwrotnie, czyli jak pisze carfit. Wiec jest jakas okresona zasada, czy nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Po pierwsze EBC ma na pudełku oznaczone która lewa , która prawa, i tego nalezy sie trzymac, jeżeli nie jest oznaczone to patrzymy na kierunek żeberek wentylacji tarczy, ma byc zawsze pod "włos" do kierunku obracania się ( oczywiście do przodu ) http://www.allegro.pl/ite...aru_suzuki.html kolbak, powiedzialbym ze prawa No wlasnie, ja tez! Bo takie mialem i byla to prawa. Natomiast w wypadku Brembo mam odwrotnie, czyli jak pisze carfit. Wiec jest jakas okresona zasada, czy nie? Jest napisałem powyżej :cool: , patrzymy zawsze na kierunek wewnętrznych użebrowań tarczy P.S. W zestawie Big Brake AP racing jest błąd w instrukcji jeśli załozysz zgodnie z rysunkeim nacieć załozysz błędnie, jeżeli zgodnie z rysunkiem uzebrowań - prawidłowo :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolbak Posted May 18, 2008 Author Share Posted May 18, 2008 Dzięki, tarcze już zamontowane. :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted May 18, 2008 Share Posted May 18, 2008 P.S. W zestawie Big Brake AP racing jest błąd w instrukcji jeśli załozysz zgodnie z rysunkeim nacieć załozysz błędnie, jeżeli zgodnie z rysunkiem uzebrowań - prawidłowo Jesteś tego zupelnie pewien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted May 18, 2008 Share Posted May 18, 2008 P.S. W zestawie Big Brake AP racing jest błąd w instrukcji jeśli załozysz zgodnie z rysunkeim nacieć załozysz błędnie, jeżeli zgodnie z rysunkiem uzebrowań - prawidłowo Jesteś tego zupelnie pewien? Tak jestem pewien na 100% weż do ręki tarcze i instrukcję, jeśli patrzysz wg. instrukcji na kierunek nacięć oraz drugi obok obrazek kierunek użebrowań wentylacji, wychodzi sprzeczność z kierunkiem nacieć na tarczy :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted May 18, 2008 Share Posted May 18, 2008 Aż chyba wygrzebie i zeskanuję Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted May 18, 2008 Share Posted May 18, 2008 Aż chyba wygrzebie i zeskanuję wygrzeb :cool: kierunek nacięć niezgadza sie z kierunkiem nacieć na tarczy , wzgledem kierunku wentylacji. [ Dodano: Nie Maj 18, 2008 8:39 pm ] Patrz Kuba podam Ci przykład : patrząc na instruckje AP , jeżeli założysz jak rusunek pokazuje ( patrząc na kierunek nacieć ) założysz tak: http://www.350zfrenzy.com/gallery/data/ ... art_01.jpg jezli patrzysz na kierunek wewnetrznej wentylacji założysz tak: http://performanceafx.com/store/images/ ... ap_kit.jpg i to jest prawidłowe założenie :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 i to jest prawidłowe założenie Aż specjalnie sprawdziłem jak jest u mnie. I obie tarcze założone są tak, jak na tej drugiej fotce. Ufff... :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARKO RALLY Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 W końcu nie wiem, to była lewa czy prawa ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts