Skocz do zawartości

Impreza z USA o so chodzi ?


Brzoza-RageRace

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam pytanie odnośnie subaru impreza wrx z USA ( rocznik 2005 )

Przymierzam sie do zakupu takiego pojazdu ... generalnie samochód jest z usa lecz już na polskich blachach .... i pytanie jest następujące , na co zwracać uwagę przy przerejestrowaniu , ubezpieczeniu. A na co zwracać uwagę przy samym kupnie ( oczywiście samochód trafi do ASO )

Co po kupnie będzie mnie drażniło z powodu , ze to nie zeuropeizowany model.

 

Szczególnie mile widziane wypowiedzi użytkowników samochodów z usa.... ale oczywiście wszystkie przeczytam i za wszystkie serdecznie dziękuje :]

 

AHA i zapewne już było coś na ten temat ale niestety wyszukiwarka nie chciała współpracować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co po kupnie będzie mnie drażniło z powodu , ze to nie zeuropeizowany model.

 

Licznik w milach, radio wyskalowane co 200KHz i bez RDS, termometr w wyskalowany w Fahrenheitach, małe hamulce...

 

Jest tego trochę, ale takich drażniących różnic nie ma dużo.

http://forum.nie-ASO.pl/viewtopic.php?t=73

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle czym to jest spowodowane , ze tam pakują takie hamulce a u nas inne...

 

Pakowali. Od MY'06 hamulce są takie same w EU i US. A wcześniej czemu ? - hmm...inny profil potencjalnego użytkownika ?

 

Proste pytanie - Hamują ?

 

Nie użytkowałem osobiście, ale z wypowiedzi innych wynika, że nie hamują tylko spowalniają, co z resztą jest logiczne jak weźmie się pod uwagę, że te hamulce pochodzą GT <99 czyli auta dużo lżejszego, a już tam nie sprawowały się zbyt dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te mniejsze hamulce ? Proste pytanie - Hamują ?? Zrobione pod autostradowe hamowanie ? bo oni pewnie hamują na takich dystansach jak u nas są proste między rondami .

 

W ogóle czym to jest spowodowane , ze tam pakują takie hamulce a u nas inne...

 

Napisze krótko: jeśli do użytku drogowego - to wystarczą, jeśli do pojeżdżawek o zabarwieniu sportowym, to pasuje wymienic na mocniejsze. Uprzedzam, że dla niektórych w każdej sytuacji muszą być hamulce rajdowe, na asfalt z wtryskiem wody....Ale WRXa z założenia nie należy porównywac do rajdówki ani wyscigówki, to nie ta klasa i nie to przeznaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam WRX-a z USA rok 2004 i na hamulce nie narzekam. 2 razy na miesiąc upalam we Wrocku na Niskich i na Rakietowej i póki co dają radę. Co prawda dopiero 2 miesiąc nim jeżdżę wiec zobaczymy jak będzie dalej.

 

Co do małych kilometrów to ja nie miałem problemu z przyzwyczajeniem się (wcześniej 4 lata jeździłem amerykańcem z takim samym licznikiem :cool: ) Wydaje mi sie że to po prostu kwestia czasu.

 

Jeśli auto jest na polskich blachach to przerejestrowanie nie będzie sie niczym różnić od każdego innego samochodu wiec nie powinno być problemów.

 

Z drażniących rzeczy które do tej pory zauważyłem:

 

1. Przy prędkości np około 30 km/h ciężko wbić pierwszy bieg, skrzynia "zgrzyta", widoczne jest to szczególnie w jeździe na czas gdy np. wchodzisz w bardzo ciasny zakręt a na dwójce nie ma odejścia bo obroty za małe i turbinka nie chce sie szybko kręcić jeszcze. Być może mają tak wszystkie WRX-y nie tylko USA w każdym bądź razie mój tak ma.

 

Więcej rzeczy nie przychodzi mi do głowy (i niech tak zostanie :mrgreen: )

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rallymen, WRX US hamuje najgorzej ze wszystkich samochodów jakimi dotychczas jezdziłem. :P Przy 225km powinne być pio prostu lepsze hamulce - nawet jak na zwykłą drogę

 

Od fiata 126P też? A jak takim egzemplarzem nigdy nie jeździłeś, to co Ty wiesz o jeżdżeniu :razz: :mrgreen:

 

[ Dodano: Sob Kwi 19, 2008 1:55 pm ]

1. Przy prędkości np około 30 km/h ciężko wbić pierwszy bieg, skrzynia "zgrzyta", widoczne jest to szczególnie w jeździe na czas gdy np. wchodzisz w bardzo ciasny zakręt a na dwójce nie ma odejścia bo obroty za małe i turbinka nie chce sie szybko kręcić jeszcze. Być może mają tak wszystkie WRX-y nie tylko USA w każdym bądź razie mój tak ma.

 

 

Pozdrawiam

 

TTTM :!: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od fiata 126P też? A jak takim egzemplarzem nigdy nie jeździłeś, to co Ty wiesz o jeżdżeniu :razz: :mrgreen:

 

Rozmawiasz z osobą, który posiadał kilka zacnych 126p i nawet jednego Bambino z datą 1 rejestracji: 01.01.1970 (zawsze się śmieję, kto w dzień wolny od pracy tego maluszka zarejestrował :twisted: )

 

WRX US naprawdę nie hamuje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Rozmawiasz z osobą, który posiadał kilka zacnych 126p i nawet jednego Bambino z datą 1 rejestracji: 01.01.1970

 

Fiat 126 – samochód osobowy skonstruowany w zakładach Fiat, produkowany we Włoszech od 1972 do 1980, a w Polsce od 1973 do 27 września 2000 roku (Polski Fiat 126p).

 

Daj namiar na tego magika, który rejestruje samochody 2-3 lata przed datą produkcji :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzoza-RageRace napisał/a:

a licznik da sie zmienić ? Czy gra nie warta świeczki.....

 

licznik w milach to zaleta, przynajmniej cie tesciowa nie opieprzy ze za szybko jedziesz :mrgreen:

Nie każda teściowa jest tak głupia niestety i nie które zauważają że im "się szybko przed oczami przesuwa" :evil:

 

Apropo podmianki, to WRX STi jakim jeździłem po torze miał wymienione fabryczne zegary i te były wyskalowane do 200 km/h akurat tak żeby na końcu prostej startowej zamknąć. Wieć się da :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...