orzech Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Dobra wiadomość dla fanów Forda, ale czy dobra dla fanów Subaru? Jedno jest pewne, mistrzostwa bedą wygladały ciekawie! Jak podano podczas konferencji prasowej w Brukseli, koncern Forda potwierdził udział marki w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Świata na kolejne cztery lata ... Prace nad nowym Fordem Focusem WRC na podstawie nowego modelu serujnego ruszą w przyszłym roku. Prace będą prowadzone równolegle do aktualnego projektu, oznacza to, że Ford nie wycofa się z mistrzostw aby koncetrować się na samym rozwoju nowego Focusa. Nowy Focus celowo ma debiutować w sezonie 2006. Pierwsze testy odbędą się najwcześniej w połowie przyszłego roku. Zarząd Forda dzisiaj zatwierdził udział w Rajdowych Samochodowych mistrzostwach na cztery lata, tzn. do roku 2008 włącznie. Marka z "Blue Oval" będzie nadal powierzać rajdowy projekt zespołowi M-Sport Malcolma Wilsona. Współpraca trwa już od 1997 roku. rallyonline.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 2 Listopada 2004 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Wiadomość jest bezsprzecznie dobra ! Przecież chodzi o to, aby MŚ były w pierwszej linii interesujące Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Dobra wiadomość dla fanów Forda, ale czy dobra dla fanów Subaru? Bardzo dobra. Teatr jednego aktora jest nudny. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 A jak będzie z kierowcami :?: Dalej po OES-ach będzie szalała obecna ekipa :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Ciekaw jestem, co z trzema nowymi koncernami, ktore FIA zapowiadala bodajze dwa lata temu? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_rallyfan_roman Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Bardzo dobra wiadomość. Focus jest szybki i spokojnie może wygrywać, co aktualnie udowadnia Marko Martin. Ciekaw jestem jaki wpływ na decyzję o pozostaniu Forda w MŚ miały ostatnie asfaltowe zwycięstwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 super wiadomosc! mam tylko nadzieje ze nie bedzie tak psujny jak pug 307 pozdrawiam HOLO GO !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Ciekaw jestem jaki wpływ na decyzję o pozostaniu Forda w MŚ miały ostatnie asfaltowe zwycięstwa Niestey asfalt popadł w niełąskę FIA w przyszłym roku tylko jeden rajd asfaltowy - poraaaażka :-((((((((( Mistrzostwa świata w jeździe po szutrach :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 ..... :arrow: ciekaw jestem czy taka sama decyzja by zapadla gdyby martin nie wygral dwoch ostatnich rajdow :roll: ....... ..... :arrow: ciut wiecej info m.in o składzie teamu.... (martin pa pa 8) ) mk.si Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IWAN Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Niestey asfalt popadł w niełąskę FIA w przyszłym roku tylko jeden rajd asfaltowy - poraaaażka :-((((((((( Mistrzostwa świata w jeździe po szutrach :-( Sorry Azraelu, nie zgadzam się z tym co piszesz. Po asfalcie to DTM jedzie czy inny NASCAR. Auta klasy WRC zaprojektowano do trochę innego rodzaju ścigania, do rajdów. Dlatego FIA robi bardzo dobrą rzecz wg mnie specyfikując WRC. Dla mnie Rajd Monte Carlo jest perfekcyjnym połączeniem tego do czego stworzono WRC dlatego jeden czysto asfaltowy rajd starczy na sezon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 Rajdy zawsze były rajdami - po różnych nawierzchniach. Teraz będzie tylko po luźnych. W dodatku zlikwidowano najbardizje klasyczne rajdy z najsłynniejszymi OSami, jak dla mnie porazka i nic tego nie zmieni. Asfaltowe ściganie rajdowe jednak zawsze było kompletnie inne niż wyścigi i tego bynic nie zmieniło. A auto w specyfikacji asfaltowej zawsze wygląda najpiękniej. Jasne że wielu kierowców lubi błoto, szuter czy cokolwiek innego, Ty jak wiem też, ale dlaczego się faworyzuje kierowców np. ze Skandynawii a kompletnie robi pod górke np. Francuzom czy Polakom. Ja np. zawsze byłem fanem Panizziego i tego jak śmigał po asfalcie i uważam że to porażka co robią. Powiny być rajdy w przeróżnych warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 I tu ja się kompletnie nie zgodzę. DTM czy inne NASCARy wymyślono do jazdy po torze, na idealnej nawierzchni, po idealnie wyprofilowanych zakrętach, słowem w idealnych i na pamięć znanych wszystkim uczestnikom, warunkach. Rajdy zaś rozgrywane są na zwykłych drogach, z łatami na asfalcie o innej przyczepności, z głębokimi cięciami i masą syfu, z dzikimi spadaniami i ostrymi podjazdami, z zakrętami tak zamaskowanymi, że jedynie pilotowi trzeba wierzyć, że w ogóle będą i w to że w tą, a nie przeciwną, stronę itp. Kiedyś wolałem rajdy szutrowe, ale od momentu jak zobaczyłem na żywo, co najlepsi tego świata potrafią zrobić na asfaltach, zmieniłem zdanie. Teraz szutry i asfalty stawiam na jednym miejscu i bardzo żałuję, że tych ostatnich już prawie nie ma. A już z pewnością rajd asfaltowy nie ma nic wspólnego z jakimikolwiek wyścigami na torze. A tym bardziej z dramatycznie nudnym kręceniem się w kółko w NASCARze. EDIT nie zgadzam się oczywiście z IWANem, Azrael mnie ubiegł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 2 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2004 A tak wracając do tematu, to baaaaaaaaaaaaaaaardzo się cieszę z decyzji kierownictwa Forda. Tak zasłużona marka nie może zniknąć z mistrzostw!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrx33 Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 Im więcej WRC ,tym lepiej i ciekawiej. Ford jest dobrym samochodem i na pewno jego obecność sprawi że rajdy będą atrakcyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 Ciekaw jestem jaki wpływ na decyzję o pozostaniu Forda w MŚ miały ostatnie asfaltowe zwycięstwa Niestey asfalt popadł w niełąskę FIA w przyszłym roku tylko jeden rajd asfaltowy - poraaaażka :-((((((((( Mistrzostwa świata w jeździe po szutrach :-( o ile dobrze sie orientuje nie bedzie tylko 1 jeden rajd asfaltowy. dobrze, ze nacisk kladziony jest na rajdy o luznej nawierzchni, jest co ogladac! ale calkowicie z asfaltu nie powinno sie rezygnowac!! HOLO GO!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 o ile dobrze sie orientuje nie bedzie tylko 1 jeden rajd asfaltowy. dobrze, ze nacisk kladziony jest na rajdy o luznej nawierzchni, jest co ogladac! ale calkowicie z asfaltu nie powinno sie rezygnowac!! HOLO GO!!! W kalendarzu na przyszły rtok jest tylko Korsyka i Monte Carlo. Rajd San Remo zamordowano, Katalonia ma być po szutrach, ne wiem co z Niemcami może jeszcze tam będzie, na ile na kilkanaście rajdów..... Super że są nowe Rajdy ale np. w Japonii sa takie mordercze kręte drogi którymi się zawsze zachwycamy a zrobili same proste po szutrach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IWAN Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 Powiny być rajdy w przeróżnych warunkach. Z tego co piszesz to przeróżne znaczy ASFALTY, ASFALTY szuter śnieg ASFALTY, ASFALTY? Cieszę się, że do takiej porażki FIA nie dopuści i pozostawi robić i robi rajdy wq różnych warunkach z przewaga tych bardziej widowiskowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 bylem na rajdzie niemiec i jako widowisko w ogole nie istnieje. za to rajd monte carlo to zupelnie inna bajka-godny polecenia. a auta przygotowane na asfalt wygladaja kozacko! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrx33 Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 bylem na rajdzie niemiec i jako widowisko w ogole nie istnieje. za to rajd monte carlo to zupelnie inna bajka-godny polecenia. a auta przygotowane na asfalt wygladaja kozacko! A nawet przekozacka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 Powiny być rajdy w przeróżnych warunkach. Z tego co piszesz to przeróżne znaczy ASFALTY, ASFALTY szuter śnieg ASFALTY, ASFALTY? Jak dla mnie zeszłoroczna formuła i sprzed dwóch lat była dość ciekawa. W zasadzie było pół sezonu asfaltowego i pół szutrowego. Idealnie luźne nawierzchnie występowałyby naprzemiań z utwardzonymi ale to oczywiście ze względu na koszty raczej niemożliwe. Fajny byłby jeszcze jeden rajd po śniegu, ale np. mógłby być po drogach które są w lecie asfaltowe - trochę inny charakter trasy niż to co w rajdzie Szwecji - coś w stylu naszego zimowego. Ale to już oczywiście marzenia. Cieszę się, że do takiej porażki FIA nie dopuści i pozostawi robić i robi rajdy wq różnych warunkach z przewaga tych bardziej widowiskowych. Dla Ciebie coś jest widowiskowe dla mnie coś innego. Rajdy to nie tylko boooooki, to nie konkurs driftu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 No to jak sie nic nie zmieni to od przyszlego roku moze byc naprawde ciekawie...Citroen, Peugeot, Ford, Subaru, Mitsubishi, Skoda a od 2006 jeszcze Hyundai, a moze Suzuki czy Renault Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 Asfalty powinny byc tak samo jak szutry. Przez to cale mistrzostwa staja sie ciekawsze, bo jedni sa lepsi na twardym, drudzy na luznym. Poza tym dobry kierowca w szybkiej S1600ce moglby na asfaltach jeszcze cos powalczyc (oczywiscie w MS nie ma to az tak duzego znaczenia, bo jest oddzielna klasyfikacja, WRCe sa duzo szybsze, a PCWRC jest na zmiane z S1600). Niedobrze, oj niedobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IWAN Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 Dla Ciebie coś jest widowiskowe dla mnie coś innego. Rajdy to nie tylko boooooki, to nie konkurs driftu. Azraelu, jeśli Ci się nie podoba to przecież nie musisz oglądać i się złościć i sprzeczać apropos FIA albo wystosować do nich petycyjkę. PS: Drift? Chyba na asfalcie jest z tego co się orientuje. Chyba myślałeś o SLIDE zgodnie z słynnym Olsztyńskim przebojem 2003r: "Czekam na ten Rajd, ooooo o oo gdzie na każdym łuku jest slide" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loki Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 Zgodzę się z Azraelem, że powinno być więcej asfaltu. Możej mniej widowiskowy ale... Auta, którymi się ścigają, na początku swojej kariery przewidziane były na asfalt. Dzięki rajdom doszło do ich rozwoju do obecnej postaci. Gdyby całkowicie wyeliminować asfalt obawiam się, że postęp w rozwoju np: zawieszenia mógłby się zatrzymać. Brak postępu to regresja i z czasem najlepsze zawieszenia do cywilnych samochodów miały by autka scigające się po torach. A niechciałbym jeżdzić autostradami foresterem z zawieszeniem imprezy na szuter. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2004 Może z tym postepem to lekka przesada, ale chodzi mi o taką jedną prostą rzecz że w rajdach podoba mi się to że ściagją się zawodnicy po takich drogach po jakich jeździmy wolniej lub szybciej. I w znacznej części krajów Europejskich są to drogi utwardzone, rajdy po drogach nieutwardzonych są trochę na siłę. Swoją drogą to nie jest tak że jestem maniakiem asfaltowym i szutrów nie lubię. W tym roku akurat tak się złożyło że byłem tylko na dóch szutrowych eliminacjach RSMP, co więcej tak jak jestem wrogiem tego co FIA robi z MŚ tak samo nie podoba mi się że ME są już prawie w 100% afaltowe. A szkoda bo mogłaby być fajna walka w genealce między N-kami i S1600. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się