Skocz do zawartości

Regulamin


Jacky X

Rekomendowane odpowiedzi

Wyszło w rozmowie,że na patronackim forum niegrzecznie wymieniać rodzime firmy tuningowe.Może Scooby by uszło czy japanparts.

 

To co, w 42 mln. kraju nie ma prawa być Tunera przez duże T ???

 

I tak znowu patrzę na marketing Subaru . W przepiach UE zapisane są prawa wolnego rynku . Jak nic regulami prawa wolnego rynku łamie a jak dostanę bana to już na pewno do Strasburga się to kwalifikuje :lol:

 

Tylko gdybym był "PRIME" w Subaru to czy zawiązał bym koalicję z Tunerami w celu lepszej promocji marki czy walczył zajadle aby nie wymieniali oleju i klocków hamulcowych. Jakoś Mercedes nie tępi AMG, BMW Schnitzera a Audi ABT-a.

 

Przyznam,że nie rozumiem marketingu Subaru a grubaśne książki w tym temacie mam pod ręką.

 

Przecież moda na tuning Subaru leży w jasno pojętym interesie marki. Osobiście wspierał bym to i mało tego licencjonował,sprzedwał cześci , dbał go wysoką jakość , przeprowadzał okresowe kontrole. Udawanie ,że czegoś nie ma lub odżegnywanie się od tuningu własnej marki lub pozostawianie niewypełnionej niszy rynkowej oddając ją konkurencji lub wogóle niezagospodarując.

 

A Sabaru ma tu atuty marketingowe lepsze niż konkurencja. Chyba,że Leszk K. ma monopol.Ale jakoś nie zauważyłem w sieci naporu na promowanie tego zakładu.

 

Chyba warto zastanowić się nad tym,że się łączą interesy biznesowe a gdzie one kolidują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma prawa być Tunera przez duże T

ma. Ale masz w Polsce takiego, ktory homoluguje zmiany i przejmuje czesc odpowiedzialnosci gwaranta?

 

W przepiach UE zamisane są prawa wolnego rynku . Jak nic regulami prawa wolnego rynku łamie a jak dostanę bana to już na pewno do Strasburga się to kwalifikuje

j.w. - daj gwarancje i hulaj dusza. Jesli proponujesz rozwiazania skutkujace utrata gwarancji na samochod i dodatkowo nie informujesz klienta o tym to i Strasburg nie pomoze.

 

Jakoś Mercedes nie tępi AMG, BMW Schnitzera a Audi ABT-a.

Subaru tez Prodrive nie tepi :shock:

 

Przyznam,że nie rozumiem marketingu Subaru a grubaśne książki w tym temacie mam pod ręką.

w zyciu jest tak, ze konczysz studia, odkladasz ksiazki i zaczynasz prawdziwa nauke biznesu :wink:

 

Przecież moda na tuning Subaru leży w jasno pojętym interesie marki.

Moda modą, a za reflektor z brakiem znaczka homologacji odbieraja w Polsce dowod rejestracyjny - jak sa upierdliwi.

 

Osobiście wspierał bym to i mało tego licencjonował,sprzedwał cześci , dbał go wysoką jakość , przeprowadzał okresowe kontrole. Udawanie ,że czegoś nie ma lub odżegnywanie się od tuningu własnej marki lub pozostawianie niewypełnionej niszy rynkowej oddając ją konkurencji lub wogóle niezagospodarując.

Przejrzalem strony innych importerow Subaru w EU... jakos na stronach za duzo nie ma o tuningu :roll: Czyli musi byc jakas odgorna przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co, w 42 mln. kraju nie ma prawa być Tunera przez duże T ???

Ma, ale tyle ludzi w PL nie ma - przestrzeliłeś o 4mln :)

 

W przepiach UE zapisane są prawa wolnego rynku . Jak nic regulami prawa wolnego rynku łamie a jak dostanę bana to już na pewno do Strasburga się to kwalifikuje

Chyba Ci się coś pomyliło, i to zdrowo.

 

Jakoś Mercedes nie tępi AMG

Tak jak Subaru nie tępi STI i Prodrive.

 

Przyznam,że nie rozumiem marketingu Subaru a grubaśne książki w tym temacie mam pod ręką.

Musisz jeszcze dużo poczytać.

 

Przecież moda na tuning Subaru leży w jasno pojętym interesie marki.

Biorąc pod uwagę, że większość sprzedaży to auta wolnossące kupowane przez ludzi nie mających bladego pojęcia o rajdach, to gdzie ten interes?

 

Osobiście wspierał bym to i mało tego licencjonował,sprzedwał cześci , dbał go wysoką jakość , przeprowadzał okresowe kontrole. Udawanie ,że czegoś nie ma lub odżegnywanie się od tuningu własnej marki lub pozostawianie niewypełnionej niszy rynkowej oddając ją konkurencji lub wogóle niezagospodarując

Wszystko przed Tobą, zostań importerem, dogadaj się z FHI.

 

Chyba warto zastanowić się nad tym,że się łączą interesy biznesowe a gdzie one kolidują

To się zastanów i czym prędzej zacznij działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Gdzie jest oddział Prodrive Polska ? Tylko mi nie mów,ze Polska to zadupie i biznesowy krasnal w Europie bo to nieprawda.

 

2) Czy ASO instaluje czesci prodrive ?Tylko mi nie mów,że jak zadzwonię i położe 100 000E to mi wollnossaka uturbią bo to nie wyczeruje tematu :grin:

 

3) To,że głowna sprzedaż generuje się wokół wolnych ssaków to wtopa na maxa.Popatrz co zrobiła grupa vw z TDI a teraz TFSI .A jak się nazywa system turbo Subaru? Nie ma nazwy ?- NIE MA O CZY ROZMAWIAĆ!!!- drobny szczegół. Chętnie poznał bym statystyki europejskie.

 

4) Powiedzcie mi kto np. kupuje subaru justy ? i dlaczego ? IMPRA,OBK,Forester,Legacy owszem wszystko ale justy chyba tylko dlatego,ze ma plejadę i najmniej kosztuje,tylko to nie jest marketing a prąd wody w rzece.

 

5)Marzy mi się taki udział w Polskim rynku Subaru jak w UK.Tylko to samo się nie stanie.

 

6) Jak sądzicie dlaczego w UK Subaru jest takie popularne ??? Tylko mi nie mówcie,że tam czesto pada i jest ślisko :lol:

 

7) O ile wiem Scooby nie wzmacnia aut tylko upiększa i ma się dobrze .

 

8) Czy gdyby Subaru wyróżniło jedną firmę w Polsce i zaczęło z nią współpracować na własnych wysokich standardach czy nie wymogło by to na innych podwyższenia standardów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacky X, zmień dealera albo przestań palić to świństwo, bo bzdury takie piszesz, że aż żal czytać.

 

1) Gdzie jest oddział Prodrive Polska ? Tylko mi nie mów,ze Polska to zadupie i biznesowy krasnal w Europie bo to nieprawda.

A gdzie jest Oddział AMG Polska? A może jakiegoś tunera BMW albo nawet Audi? Co to ma wspólnego z regulaminem?

 

2) Czy ASO instaluje czesci prodrive ?

Tak.

 

3) To,że głowna sprzedaż generuje się wokół wolnych ssaków to wtopa na maxa.Popatrz co zrobiła grupa vw z TDI a teraz TFSI

Nie pomyliły Ci się fora? Na forum VAG też się udzielasz może? To ja tylko przypomnę, że Dyrekcja już Ci udzieliła odpowiedzi na temat ilości aut, i na nieco ponad 1,5 tys samochodów zaledwie 249 sztuk to auta z turbiną. Więc jak widzisz dla Subaru podstawą są auta wolnossące. Turbo diesla tu nie mieszaj, bo diesel bez turbo ma problemy by z miejsca ruszyć.

 

4) Powiedzcie mi kto np. kupuje subaru justy ? i dlaczego ? IMPRA,OBK,Forester,Legacy owszem wszystko ale justy chyba tylko dlatego,ze ma plejadę i najmniej kosztuje,tylko to nie jest marketing a prąd wody w rzece

Nie mam pojęcia i zupełnie mnie to nie obchodzi.

 

5)Marzy mi się taki udział w Polskim rynku Subaru jak w UK.Tylko to samo się nie stanie.

Nie jestem przekonany czy wiesz o czym piszesz.

 

6) Jak sądzicie dlaczego w UK Subaru jest takie popularne ??? Tylko mi nie mówcie,że tam czesto pada i jest ślisko

A jest? Byłem kilka razy w UK i Irlandii - przyznam, że w godzinę w Krakowie widuję więcej Subaru niż przez cały mój pobyt tam. A jeżeli już widziałem to... było to WRX na małopolskich blachach, jeden dres w rozpadającym się GT oraz stary poobijany zapuszczony forester.

 

Czy gdyby Subaru wyróżniło jedną firmę w Polsce i zaczęło z nią współpracować na własnych wysokich standardach czy nie wymogło by to na innych podwyższenia standardów ?

Napisz do FHI - może będziesz miał możliwość się wykazać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacky X

1) Gdzie jest oddział Prodrive Polska ? Tylko mi nie mów,ze Polska to zadupie i biznesowy krasnal w Europie bo to nieprawda.

zapytaj firmy Prodrive. Zloz im oficjalny prostest, ze omijaja Polske i nie widza poteznego potencjalu. Aaa... i nie zapomnij podliczyc Imprez w Polsce, zeby wiedzieli ile jaki maja potencjal :wink:

 

2) Czy ASO instaluje czesci prodrive ?Tylko mi nie mów,że jak zadzwonię i położe 100 000E to mi wollnossaka uturbią bo to nie wyczeruje tematu :grin:

pakiet PPP byl oferowany do wybranych pojazdow.

 

3) To,że głowna sprzedaż generuje się wokół wolnych ssaków to wtopa na maxa.Chętnie poznał bym statystyki europejskie.

Tu masz Polske:

Liczby faktyczne za 2007 to:

1. Wszystkie samochody w sumie : 1534 szt.

2. Forester - 821 N/A

2.a Forester XT - 192

3. Legacy - 264

3.a Legacy H6/SpecB - 19 (pod koniec roku brakowało :???: ) N/A

4. Impreza - 244 N/A

4.a Impreza STI - 12 (Brakowało już od czerwca)

4.b Impreza WRX sedan - 16

4.c Impreza WRX 5D - 29

5. Outback - 101 N/A

5.a Outback H6 - 44 N/A

6. Tribeca - 94 (M/C niestety mocno opóźnione :???: ) N/A

7. Justy - 10 N/A

7.a Daihatsu Sirion 1.0 (Nick: "Justy") - 7 N/A

Czyli masz ok. 16% sprzedazy samochodow z turbo vs 84% N/A. Z czego STi to niecale 0,8%. Jesli spodziewasz sie, ze w Niemczech, Austrii, Francji, itp kupuja wylacznie STi to zyjesz w swiecie marzen. Twoich marzen. Ale nie przejmuj sie - wchodza turbo diesle - zmieni sie statystyka :wink: no i chiptuning bedzie mial co robic :lol:

 

4) Powiedzcie mi kto np. kupuje subaru justy ? i dlaczego ? IMPRA,OBK,Forester,Legacy owszem wszystko ale justy chyba tylko dlatego,ze ma plejadę i najmniej kosztuje,tylko to nie jest marketing a prąd wody w rzece.

Jest klient - jest samochod. Jeden musi miec 300KM, inny Outbacka z duzym bagaznikiem, a jeszcze inny miejskiego malucha na zakupy. Mowisz o marketingu, a nie kojarzysz, ze masz roznych klientow i zroznicowane potrzeby. To, ze Ty z czegos nie korzystasz nie oznacza, ze ktos obok tego nie potrzebuje. Oj blado widze twoja potencjalna firme... :roll:

 

5)Marzy mi się taki udział w Polskim rynku Subaru jak w UK.Tylko to samo się nie stanie.

No... tak jak leciwe BMW albo Golf II diesel na kazdej wiosce... :roll:

Bo akurat na wyspach Subaru ma taki dosc... malo elitarny status... :roll:

 

6) Jak sądzicie dlaczego w UK Subaru jest takie popularne ??? Tylko mi nie mówcie,że tam czesto pada i jest ślisko :lol:

jw. samochod dla farmera (Outback), rodzinne kombi w normalnej cenie, popularny SUV, czy tez szybki scigant za niewielkie pieniadze. Jak to mawia moj kolega z UK: samochod dla dresiarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na nieco ponad 1,5 tys samochodów zaledwie 249 sztuk to auta z turbiną. Więc jak widzisz dla Subaru podstawą są auta wolnossące.

 

Żeby coś się sprzedawało zazwyczaj musi być reklamowane.Jest nie jest musi być w głowach klientów. To coś to jest coś wyróżniającego. Powiedzenie : to samo tylko tańsze sukcesu nie zwiastuje lub ewentualnie tnacym na maksa chińczykom na produkty no name.

 

Stąd biorą się nazwy systemów , które nazw mieć nie muszą np. trynitron,proszki z kryształkami itp. itd . Jest też pojęcie wartości dodanej . Czyli to samo ale jeszcze dodatkowo coś. Np. środek umyje samochód a jednocześnie nabłyszczy.

 

Subaru :

- jeden z niewielu silników bokser.Na dziś kojarzę porsche i w/w . A chyba justy ma rzędowe maleństwo

- symetryczny napęd na cztery koła, coś mało spotykanego jak się to nazywa ? wiem,że nie powinienem przytaczać jaszczurki Q....o .

- turbo w benzynie . Kto uturbiał do niedawna benzynę ??? Porsche,Mitsu i Subaru !!! Epizodycznie BMW

- gigantyczne dokonania w rajdach

 

Co z tego zostało,w reklamie a jeszcze bardziej ważne w świadomości?

 

Naprawdę pasjonuje mnie taki produkt jak SUBARU i z wielkim zainteresowaniem przyglądam się różnym aspektom marketingowym. Tyle tylko,ze dwóch moich kumpli sprzedało w zeszłym roku 2 STI co stanowi odpowiednik 17% sprzedaży krajowej w porównaniu ilościowym i pewnie z 5% w porównaniu kwotowym tego modelu. :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pumex1

PostWysłany: Wczoraj 22:32

 

aflinta

PostWysłany: Wczoraj 22:32

 

aflinta

PostWysłany: Dzisiaj 0:50

 

pumex1

PostWysłany: Dzisiaj 0:55

 

:shock: Normalnie jak bliźniaki jednojajeczne. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacky X, ogólnie mam wrażenie, że piszesz nieco nie na temat, który dałeś tylko tak dla niepoznaki. 90% Twojej twórczości sprowadza się do otwarcia jakiegoś tematu i sprowadzenia go do dywagacji nad marketingiem. Jak już ktoś tu wcześniej słusznie napisał, cieszymy się, że studiujesz to co studiujesz na jakiejś tam uczelni (nie chce mi się szukać), nikomu to naprawdę tu nie imponuje. W wielu tematach autorytatywnie głosisz jakieś farmazony najzwyczajniej się ośmieszając. Starasz się pouczać innych jak mają prowadzić swoją działalność, sam nie mając zielonego pojęcia o tym - nawet nie znasz podstawowych nazw marketingowych w Subaru takich jak S-AWD czy Boxer Diesel. Turbo w benzynie jest dużo starsze niż Ci się wydaje http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger

Ta wstawka o kolegach bardzo mnie rozczuliła, ale nie do końca rozumiem co chciałeś tym przekazać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby coś się sprzedawało zazwyczaj musi być reklamowane.Jest nie jest musi być w głowach klientów. To coś to jest coś wyróżniającego. Powiedzenie : to samo tylko tańsze sukcesu nie zwiastuje lub ewentualnie tnacym na maksa chińczykom na produkty no name.

No i jest reklamowane. Tyle, ze nie w Superexpresie. Wiec o co chodzi? Chcesz produktu elitarnego czy masowego? Chesz Subaru dla mas? no to walnie sie jedna plyte podlogowa z Fordem, silnik TDCi 130KM i sprzeda flotowo. Subaru ako Skoda... Diesel dla mas. Z kratka.

 

Jest też pojęcie wartości dodanej .

Zastanawiam sie jak Ci na to odpowiedziec.... bo to belkot korporacyjny. "Sprzedajemy nie telefon, ale styl zycia i poczucie wolnosci..." uslyszalem kiedys od pijanych przedstawicieli "Ery"... Cos tez po pijaku bredzili o wartosci dodanej - ale chyba chodzilo im o ładowarke w komplecie :roll:

 

a na reszte juz mi sie nie chce odpisywac... pasjonowanie sie jedno, ale zdrowe spojrzenie na sytuacje to drugie. Na razie sugerujesz, ze Dyrekcja sprzedaje po omacku nie wiedzac co i dlaczego. Polecam lekture statystyk sprzedazy. Jedna z nieliczych marek notujaca wzrost ostatnio... i to o 100% R/R.

 

podpisano:

magister Zarzadzania i Marketingu MY 95 - Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- gigantyczne dokonania w rajdach

 

Co z tego zostało,w reklamie a jeszcze bardziej ważne w świadomości?

 

Myślisz, że faktycznie to interesuje przeciętnego klienta SIP ? Jak ktoś jest fanem rajdów to nie potrzebuje reklamy, bo niebieskie Subaru siedzi mu we łbie już od dawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wspominalem nie tylko Subaru mi się podoba jako Auto ale także jako produkt.

 

Wiesz jak reklamowano nowe Subaru na wyspach ? Jeżdził TIR z lawetą, na nim chyba 6 Subaryn do góry kołami co miało dać do zrozumienia,że mają taką przyczepność ,że to możliwe.

 

Nie przypominam sobie żadej reklamy Subaru nie w polskiej TV ani w gazecie.Ale jest ich tak mało albo nawet jak były to słabe bo ich nie zapamiętałem. A przecież interesuję się motoryzacją a na Subaru to już jestem uwrażliwiony.

 

Pytanie dodatkowe. Super auto Matiego trafiło do gazety. W jaki sposób ??? Dlaczego nie wcześniej ? Dlaczego inne ciekawe Subaryny nie trafiły do tych czy innych gazet ? Dlaczego tekst był taki krótki . I czy SIP miał z tym coś wspólnego .

 

Nie miał - sorry . Chyba tak jak mówisz , ćwierć etatu sobie chyba w FHI nie wynegocjuję a jest co robić !!! Ale dobra . Czasami jak ktoś o czymś duzo myśli to łatwo poznać po wypowiedziach i postach.Nawet się zastanawiałem czy z Subaru nie pisac magisterki . Wracam myślami do swojego swapa.

 

Skąd ten wątek.Po prostu mam takie wrażenie,że SIP mógłby sprzedawać więcej aut...

 

[ Dodano: Pon Mar 31, 2008 2:04 am ]

Na razie sugerujesz, ze Dyrekcja sprzedaje po omacku nie wiedzac co i dlaczego. Polecam lekture statystyk sprzedazy. Jedna z nieliczych marek notujaca wzrost ostatnio... i to o 100% R/R.

podpisano:

magister Zarzadzania i Marketingu MY 95 - Szymon

 

Co to to nie! Tylko próbuję odgadnąć : jak to robi . Jak szuka klientów docelowych,bo to bardzo ciekawe.

 

R/R to miłe . Ale jak to powiedziała moja P.Profesor od Analizy Rynku i koniunktury "Statystyka jest dziwką wszystkich nauk " :grin: . Co znaczy,że statystyką można manipulować wybierając niektóre wygodne dane .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz jak reklamowano nowe Subaru na wyspach ? Jeżdził TIR z lawetą, na nim chyba 6 Subaryn do góry kołami co miało dać do zrozumienia,że mają taką przyczepność ,że to możliwe.

Coś niesamowitego :shock:

 

Pisali o tym na interii kilka miesięcy temu. :mrgreen:

 

Nie przypominam sobie żadej reklamy Sibaru nie w polskiej TV ani w gazecie.Ale jest ich tak mało albo nawet jak były to słabe bo ich nie zapamiętałem. A przecież interesuję się motoryzacją a na Subaru to już jestem uwrażliwiony.

Widocznie nie znajdujesz się w grupie docelowej. To nie są tanie auta, które sprzedaje się jak skody czy fiaty. Skoro interesujesz się motoryzacją to pewnie wiesz co to Subaru i reklamy nie potrzebujesz. Z reklamą zazwyczaj dociera się tam gdzie chce się pozyskać klienta - jeżeli zobaczysz jaka jest cena przeciętnego auta z pod znaku plejad a przeciętnej skodziny, opla czy forda - to będziesz wiedział czemu nie są w reklamowane w tym samym miejscu. Subaru ciągle ma u nas status auta elitarnego a nie popularnego... więc zarabia się na tym w sposób elitarny a nie masowy. Jak sprzedaż wzrośnie a ceny spadną to pewnie strategia będzie inna.

 

Skąd ten wątek.Po prostu mam takie wrażenie,że SIP mógłby sprzedawać więcej aut...

Pozwól, że sami się zatroszczą o własny interes - to jest jakby nie było ich być albo nie być :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Skąd ten wątek.Po prostu mam takie wrażenie,że SIP mógłby sprzedawać więcej aut...

 

.

 

Niestety ni może. SIP cierpi na tako nadwyżkie kasy że derekcja upycha jo w szafkach narzendziowych na warstacie co niemożebnie wkurwia mechaników bo nie majo dzie narzendzi czymać. Derektor banku odmawia przyjencia gotówki bo potem muszo ze sekretarkom dopychać dźwi do skarbca, od czego sekretarce porobili sie żylaki na podudziach. SIP przestało już organizować DŹWI OTWARTE bo ludzie sie musieli przeciska miendzy paletami dwusetek i nie beło dzie auta postawić. Derekcja SIP przestała korzystać z Bańkomatów bo te na sam zapach jego karty kredytowy wymiotujo piniendzmi gumkowanemi po 100 szt. Pracownicy na przerwach śniadaniowych grajo w "zośke" paczkami po 200 tys. a stówki podajo gościom do kawy jako serwtki do wycierania gemby. Derekcja co niedziela dawa po 3 milony na msze w intencji co by duch świenty straszył klientów. W źwionsku z tem wszyskim derekcja dorobiła sie na czole nerwicy wegetatywny z dendencjo do przerzutów ponieważ ponoć idzie ku lepszemu.

 

mamusia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacky X napisał/a:

 

 

Skąd ten wątek.Po prostu mam takie wrażenie,że SIP mógłby sprzedawać więcej aut...

 

 

No chyba ktoś nie zapoznał sie z ulotką lub nie skonsultował się z lekarzem lub farmaceutą, a połknął świństwo i się na głowę rzuciło :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak już Sz. Koledzy Modowie tak aktywnie tu się udzielali, zrobię to i ja: pomijając całą intencję tego wątku, kompletnie nie mogę zrozumieć logiki wypowiedzi go otwierającej :twisted:. Co ma piernik do wiatraka? Czyli co ma statystyka dotycząca liczby obywateli, do tego czy ma tu być tuner - przez duże "T" oczywiście - subaru (biedne Monaco, statystycznie powinni mieć iluśtam bezdomnych, a nie mają pewnie żadnego... :roll:), co mają prawa wolnego rynku do tego, że gospodarz forum może sobie nie życzyć reklamowania u siebie jego konkurencji (czy w Tesco leżą ulotki Carrefoura?).

 

Rozumiem, że Jacky X chciałby widzieć u nas to, co jest np. w Japonii - grubaśne katalogi gratów tuningowych dostępnych w ASO i tuning na całego. Japonią jednak nie jesteśmy. A jako ciekawostkę dotyczącą "mody na tuning subaru" i to w dużo większych i statystycznie bogatszych krajach dodam, że Prodrive US w ubiegłym roku zostało zamknięte głównie z powodu braku odpowiedniego zainteresowania. To tyle w kwestii "mody na tuning" :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przypominam sobie żadej reklamy Subaru nie w polskiej TV ani w gazecie.Ale jest ich tak mało albo nawet jak były to słabe bo ich nie zapamiętałem. A przecież interesuję się motoryzacją a na Subaru to już jestem uwrażliwiony.

 

No ja niedawno zauważyłem, w poznańskiej GW, na całą stronę, reklamowali Diesla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...