Jump to content

Dziura w N/A


adaś

Recommended Posts

Zrobiło mi się coś w rodzaju "turbo-dziury", oczywiście Suibaru mam bez turbiny, ale przez ostatnie kilka dni nie zawsze chce płynnie przyśpieszać jak to było dotychczas. Dopiero powyżej 3.5 tys obr. dostaje kopa. Nie występuje to cały czas, a jak już jest to jest to ledwo zauważalne, tragedii nie ma, mimo wszystko odnosząc się do poprzedniego stanu wiem że coś może być nie tak.

O co chodzi?

Link to comment
Share on other sites

Zrobiło mi się coś w rodzaju "turbo-dziury", oczywiście Suibaru mam bez turbiny, ale przez ostatnie kilka dni nie zawsze chce płynnie przyśpieszać jak to było dotychczas. Dopiero powyżej 3.5 tys obr. dostaje kopa. Nie występuje to cały czas, a jak już jest to jest to ledwo zauważalne, tragedii nie ma, mimo wszystko odnosząc się do poprzedniego stanu wiem że coś może być nie tak.

O co chodzi?

Check się nie świeci?

Zdejmij wężyk podciśnieniowy z regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy nie ma różnicy. Jeśli będzie lepiej to może być początek końca pompy paliwa. Jeśli nie będzie różnicy to i tak trzeba będzie manometrem sprawdzić ciśnienie paliwa.

I jeszcze jedno. W jakich sytuacjach auto nie ma mocy? Tylko do 3,5 tysiąca czy też w momencie gdy silnik jest wkręcony na np 4,5 tyś jedziesz chwilę płynnie i dajesz nagle gaz do końca - czy wtedy auto jedzie dobrze czy również zaczyna robić kangury?

Link to comment
Share on other sites

przyczyn może byc co najmniej kilkanascie i trudnoto poprawnie zdiagnozowac przez net, zanim zaczniesz kupowac na chybił trafił jakies graty, lepiej i taniej jest to sprawdzic u kogos kto sie na tym zna.

Link to comment
Share on other sites

dam.str, to po tym zaciągnięciu wody się tak zrobiło?

nie, pojawiło sie już wcześniej. Mogłem coś zapowietrzyć, bo wydaje mi się, że odczuwam to od momentu kiedy prawie do sucha wyjeździłem paliwo.

Check się nie świeci?

nie świeci sie

W jakich sytuacjach auto nie ma mocy?

najczęściej przy ruszaniu z jedynki, raz się zdarza że się dusi jakbym conajmniej z 2 ruszał, a czasami robi kangury. Ogólnie poniżej 3.5 tys to zachowuje się jakby było wbite z pół biegu wyżej. Na jedynce też sytuacja ta przypomina zasysanie powietrza przez pompkę podczas upalania, na ostrym zakręcie, przy kończącym sie paliwie

przyczyn może byc co najmniej kilkanascie i trudnoto poprawnie zdiagnozowac przez net, zanim zaczniesz kupowac na chybił trafił jakies graty, lepiej i taniej jest to sprawdzic u kogos kto sie na tym zna.

o to, to :) w poniedziałek gdzieś a tym pojadę, bo do Ciebie już sie wybieram i wybieram i coś dojechać nie mogę :neutral:

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...