JOY Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 Proszę o radę Szanownych Grupowiczów, bo mam sprzeczne opinie. Obiekt: Renault Megane 1,6 Kombi 110 KM 2000 r. Obiekt2: Oponki oryginalne: 15' 185/60 lub 65 ( też pasują ) Problem: ZMIANA OPON na 15' 195/60 GoodYear Eagle F1 Pytanie1: Czy to będzie się mieścić i nie trzeć ? Pytanie2: Czy ktoś uzywał Eagle F1 ? Pytanie3: Czy to prawda, że zeszłoroczna seria Eagle F1 16' - dostawała bąbli ? Zafrapowany Joy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 jesli chodzi o te opony to uzywałem ich jakies 2 lata temu, jak do tej pory najlepsze opony na jakich jezdzilem , rewelacyjne szczegolnie na mokra nawierzchnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ickx Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 Jak chcesz zakosztowac zimy w srodku lata kup Dębice Vivo .W życiu nie widziałem tak ślizgających się opon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 Na lato polecam MICHELIN PILOT EXALTO, naprawde dobre gumy. Mają niesamowitą przyczepność i ładnie wyglądaja. jedyne co mnie w nich wku%^&$#@ - są dosyć głośne :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 Ja jestem zwolennikiem opon Pirelli (do normalnej eksploatacji, bo troche bardziej wyczynowo - Yokohama i inne japońce), ale F1 zbiera świetne recenzje i chyba jest jedną z lepszych opon na rynku. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 8 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 Dzieki wszystkim za wypowiedzi, ale niestety mam "zime" na 99% dowiedzialem się właśnie, że taki rozmiar nie wejdzie do mojego Meganka, bo 15 to i tak ponad średnią dla niego i 195 będzie trzeć o wewnątrz przy skręcaniu A Eagle F1 nie robią na 185 A teraz jestem w fazie rozmyślania nad Kleber VIAXER AS - wiem, wiem żadne porównanie, no ale co robić, pocieszam się tylko że wydam prawie połowe tej kasy co na F1. No w sumie na rok - może wystarczą, a wtedy to już będę myślał nad Forysiem 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 8 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 Pilot Exalto - wiem super oponki, wszyscy chwalą za właściwości jezdne, ale właśni ten hałas mnie dobija, a do tego znowu nie ma mojego rozmiaru, najbliżej to 15' 185/55 - czyli koniec luksusu, ale tylko 50 zł droszsze od Klebera. Sam nie wiem. Rozerwany jak opona Dębicy JOY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 Ciekaw gdzie mozna zalatwic opony do B11S. On ma kola 21' :!: :shock: Pozdrawiam, ThanJu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 np: Michelin DIAMARIS rozmiar 325/30R21 3734 zł :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 3734 zł - rozumiem, ze to za jedna? :wink: Pozdrawiam, ThanJu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 Za cos takiego sie płaci. A wyobraź sobie jazde jak Bóg przykazał takim autem, i co sezon nowe gumy. Nie licząc zapasowego koła bagatelka: 14.936 zł to nie dla mnie :roll: ............a gdzie zimówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 Za cos takiego sie płaci. A wyobraź sobie jazde jak Bóg przykazał takim autem, i co sezon nowe gumy. Nie licząc zapasowego koła bagatelka: 14.936 zł to nie dla mnie :roll: ............a gdzie zimówki. Z zimówkami w 21'' to może być problem, ale panowie zapominacie że mówimy o modelu studyjnym a nie aucie produkcyjnym. To że auta na salonach są postawione na takich felgach nie oznacza przecież że na takich bedą jeździły. Zakłada się takie bo wyglądają efektownie. Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 A czy ten model studyjny (mowa o B11S) bedzie kiedys autem produkcyjnym? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 A czy ten model studyjny (mowa o B11S) bedzie kiedys autem produkcyjnym? :wink: A cholera wie. Z Audi TT tak wyszło ale zdaje się że model studyjny tez się bardzo różni. B11S to nawet nie wiadomo jak jeździ bo silnik jest w opracowaniu. Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ickx Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 Musza bo jak nie to ... Poza tym jezeli zrobili cos takiego jak Baja to B11S tym bardziej wyprodukuja . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 Musza bo jak nie to ... Poza tym jezeli zrobili cos takiego jak Baja to B11S tym bardziej wyprodukuja . Paradoksalnie Baja może być produktem zdecydowanie mniej niszowym niż B11S. POjazdy takie jak Baja robią w niektórych krajach karierę. Mitsu też miało robic jakieś Coupe/Pickupa na bazie EVO. Natomiast B11S to produkt z niszy takiej jak Porsche czy Jaguar a tam trudno coś powalczyć, jak ktoś chce takie drogwie sportowe auto to kupi Porsche dla samej nazwy. Poza tymi którzy rzeczywiście interesują się sportem samochodowym ale to nie wielka część nabywców. Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 Cos Azraelu, tak jak wiekszosc Polakow, strasznie pesymitywny jestes ThanJu optymista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 Cos Azraelu, tak jak wiekszosc Polakow, strasznie pesymitywny jestes To raczej próba spojrzenia racjonalnego na sprawę. Samochód koncepcyjnych tworzy się masę ale produkuję sie później bardzo niewiele z nich. Tutaj mam wrażenie chodzi raczej o pokazanie nowych trendów. Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 9 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2003 Właśnie. Pytanie, czy Subaru opłaca się inwestować w zupełnie nowy, niszowy model, który sprzedałby się w kilku tys egzemplarzy tylko dla poprawienia wizerunku firmy? Chyba nie, przecież wizerunek ten dzięki sukcesom rajdowym jest wyraźny i nie ma co go "rozmydlać". Ale to tylko takie moje dywagacje. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flipper Opublikowano 9 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2003 Osmiele sie zauwarzyc temat wiodacy: opony, a brac Forumowiczow juz do Genewy zajechala 8) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt Opublikowano 9 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2003 A teraz jestem w fazie rozmyślania nad Kleber VIAXER AS ja wlasnie chcialbym powrocic do tematu glownego, otoz moj ojciec posiada w swoim aucie wspomniane Viaxery Klebera, i wcale nie jest z nich zadowolony, przede wszystkim slabo trzymaja po deszczu :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 10 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2003 Dzieki MK.si - to był właśnie potrzebny gwóźdź do trumny Klebera Klamka zapadła. Jeszcze dziś zamawiam Michelinki Pilot Exalto na www.opona.pl. Dzięki wszystkim. Wstępnie zadowolniony, zakręcony Joy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 10 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2003 Czy mogę jeszcze pomęczyć o tarcze hamulcowe i klocki ? Czas byłby zmienić kpl. Czy jest jakaś rozsądna akternatywa ( lepiej hamująca ) Może być ciut droższa ( ale ciut ) No i niechciałbym żeby zniknęły za 50% czasu oryginalnych. Wiem, wiem - muszą szybciej , ale coby nie aż tak bardzo. Megane 1.6 110 KM 2000 r. 15' 185/55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2003 Czy mogę jeszcze pomęczyć o tarcze hamulcowe i klocki ? Megane 1.6 110 KM 2000 r. 15' 185/55 Polecam serwis www.hamulce.net zadzwoń dowiedz się jakie zestawy są dostępne do Twojego auta. Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 10 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2003 Jeszcze dziś zamawiam Michelinki Pilot Exalto na www.opona.pl. Dzięki wszystkim. Gratuluje swietnego wyboru 8) Naprawde dobre opony.......tylko głośne :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się