Jump to content

Poradźcie jakie opony


JOY
 Share

Recommended Posts

Proszę o radę Szanownych Grupowiczów, bo mam sprzeczne opinie.

 

Obiekt: Renault Megane 1,6 Kombi 110 KM 2000 r.

 

Obiekt2: Oponki oryginalne: 15' 185/60 lub 65 ( też pasują )

 

Problem: ZMIANA OPON na 15' 195/60 GoodYear Eagle F1

 

Pytanie1: Czy to będzie się mieścić i nie trzeć ?

Pytanie2: Czy ktoś uzywał Eagle F1 ?

Pytanie3: Czy to prawda, że zeszłoroczna seria Eagle F1 16' - dostawała bąbli ?

 

Zafrapowany Joy

Link to comment
Share on other sites

Ja jestem zwolennikiem opon Pirelli (do normalnej eksploatacji, bo troche bardziej wyczynowo - Yokohama i inne japońce), ale F1 zbiera świetne recenzje i chyba jest jedną z lepszych opon na rynku.

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Dzieki wszystkim za wypowiedzi, ale niestety mam "zime" na 99% dowiedzialem się właśnie, że taki rozmiar nie wejdzie do mojego Meganka, bo 15 to i tak ponad średnią dla niego i 195 będzie trzeć o wewnątrz przy skręcaniu :cry: A Eagle F1 nie robią na 185 :cry:

A teraz jestem w fazie rozmyślania nad Kleber VIAXER AS - wiem, wiem żadne porównanie, no ale co robić, pocieszam się tylko że wydam prawie połowe tej kasy co na F1.

 

No w sumie na rok - może wystarczą, a wtedy to już będę myślał nad Forysiem 8)

Link to comment
Share on other sites

Pilot Exalto - wiem super oponki, wszyscy chwalą za właściwości jezdne, ale właśni ten hałas mnie dobija, a do tego znowu nie ma mojego rozmiaru, najbliżej to 15' 185/55 - czyli koniec luksusu, ale tylko 50 zł droszsze od Klebera. Sam nie wiem.

 

Rozerwany jak opona Dębicy JOY

Link to comment
Share on other sites

Za cos takiego sie płaci. A wyobraź sobie jazde jak Bóg przykazał takim autem, i co sezon nowe gumy. Nie licząc zapasowego koła bagatelka: 14.936 zł to nie dla mnie :roll: ............a gdzie zimówki.

Link to comment
Share on other sites

Za cos takiego sie płaci. A wyobraź sobie jazde jak Bóg przykazał takim autem, i co sezon nowe gumy. Nie licząc zapasowego koła bagatelka: 14.936 zł to nie dla mnie :roll: ............a gdzie zimówki.

 

 

Z zimówkami w 21'' to może być problem, ale panowie zapominacie że mówimy o modelu studyjnym a nie aucie produkcyjnym. To że auta na salonach są postawione na takich felgach nie oznacza przecież że na takich bedą jeździły. Zakłada się takie bo wyglądają efektownie.

 

Azrael

Link to comment
Share on other sites

A czy ten model studyjny (mowa o B11S) bedzie kiedys autem produkcyjnym? :wink:

 

 

A cholera wie. Z Audi TT tak wyszło ale zdaje się że model studyjny tez się bardzo różni. B11S to nawet nie wiadomo jak jeździ bo silnik jest w opracowaniu.

 

 

Azrael

Link to comment
Share on other sites

Musza bo jak nie to ... :evil::twisted:

Poza tym jezeli zrobili cos takiego jak Baja to B11S tym bardziej wyprodukuja .

 

 

Paradoksalnie Baja może być produktem zdecydowanie mniej niszowym niż B11S. POjazdy takie jak Baja robią w niektórych krajach karierę. Mitsu też miało robic jakieś Coupe/Pickupa na bazie EVO. Natomiast B11S to produkt z niszy takiej jak Porsche czy Jaguar a tam trudno coś powalczyć, jak ktoś chce takie drogwie sportowe auto to kupi Porsche dla samej nazwy. Poza tymi którzy rzeczywiście interesują się sportem samochodowym ale to nie wielka część nabywców.

 

Azrael

Link to comment
Share on other sites

Cos Azraelu, tak jak wiekszosc Polakow, strasznie pesymitywny jestes

 

To raczej próba spojrzenia racjonalnego na sprawę. Samochód koncepcyjnych tworzy się masę ale produkuję sie później bardzo niewiele z nich. Tutaj mam wrażenie chodzi raczej o pokazanie nowych trendów.

 

 

Azrael

Link to comment
Share on other sites

Właśnie. Pytanie, czy Subaru opłaca się inwestować w zupełnie nowy, niszowy model, który sprzedałby się w kilku tys egzemplarzy tylko dla poprawienia wizerunku firmy? Chyba nie, przecież wizerunek ten dzięki sukcesom rajdowym jest wyraźny i nie ma co go "rozmydlać". Ale to tylko takie moje dywagacje.

pozdr

Link to comment
Share on other sites

A teraz jestem w fazie rozmyślania nad Kleber VIAXER AS

 

ja wlasnie chcialbym powrocic do tematu glownego, otoz moj ojciec posiada w swoim aucie wspomniane Viaxery Klebera, i wcale nie jest z nich zadowolony, przede wszystkim slabo trzymaja po deszczu :?

Link to comment
Share on other sites

Czy mogę jeszcze pomęczyć o tarcze hamulcowe i klocki ?

Czas byłby zmienić kpl. Czy jest jakaś rozsądna akternatywa ( lepiej hamująca ) Może być ciut droższa ( ale ciut :) ) No i niechciałbym żeby zniknęły za 50% czasu oryginalnych. Wiem, wiem - muszą szybciej , ale coby nie aż tak bardzo.

 

Megane 1.6 110 KM 2000 r. 15' 185/55

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...