Azrael Opublikowano 10 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2003 Gratuluje swietnego wyboru 8) Naprawde dobre opony.......tylko głośne :? Po krótkim czasie jeżdżenia na Potenzach S-02PP stwierdzam że hałas opony jest ostatnim czynnikiem jaki mnie by interesował. Może nie jestem wyjątkiem? BTW: opony firmy Hankook są dopiero super - głosne ;-) Azrael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt Opublikowano 10 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2003 Dzieki MK.si - to był właśnie potrzebny gwóźdź do trumny Klebera poczulem sie zupelnie jak grabarz ale ja nie chce nim byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 10 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2003 Azrael - dzieki właśnie się dokształcam :wink: A co do oponek w czwartek powinienem mieć już na kołach, obiecuje recenzje uradowany JOY PS Grabarz to też niezła fucha :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 11 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2003 Oto co dostałem: * Mam zla wiadomosc, bowiem nie ma do 16V meganki zadnych tarcz rowkowanych. W ofercie mamy jedynie niemodyfikowane tarcze Brembo z wysokoweglowego odlewu. Natomiast nie ma problemu z klockami. Sa w wersji Racing DS2000 i kosztuja 310,- Tarcze High-Carbon kosztuja 350,- komplet. * Wiadomo coś, Komuś czego moge się spodziewac po tych tarczach ? Na ile starczą, na ile lepsze, jakieś dodatkowe efekty dźwiękowe ? Joy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evo Opublikowano 11 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2003 Ujme to tak: jak Leszek Wojcik z hamulce.net poleca, to to jest to co trzeba zalozyc od auta i bedzie dobrze dzialalo. Od siebie dodam, ze DS2000 moga troche popiskiwac, kiedy sa zagrzane i sie lagodnie hamuje. Tarcze Hi-Carbon sa zywotniejsze i bardziej odporne na odksztalcanie i pekanie od "zwyklych tarcz". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 17 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2003 Witajcie znowu Szanowni Doradzacze 8) Od 4 dni jeżdże na Pilot Exalto 185/55 Pamiętnik uzytkowika Exalto: 1 dzień zimno: Boże! szumi, huczy po co sie pchałem w te opony! 2 dzień zimno: No hałasuje, ale do tego jest jeszcze twardszy, czuje każde pęknięcie na asfalcie. Załamałem się. A tam to nie rak - najwyżej sprzedam na alegro i stracę z 500 zł. 3 dzień cieplej: jakby mniej huczało, ale mówili że zaczną mocno hałasować dopiero po jakimś czasie. Jakaś ciapka leży na asfalcie, zobaczymy jak sobie poradzą. O fajnie. Zobaczę po pracy, będzie z 7 st C. 3,5 dnia-godz. 15:00: Ten zakręt na obwodnicy co zawsze (90 km/h max w lecie, ścinając ) przejechałem tak o, po prostu 80 i to po jednym pasie. Ale fajnie, jadę jeszcze raz. Hm przejechałem, wysiadam. Patrze na opony: nie widzę przyssawek ;-) A się trzymają. Ciekawe. Jeżdże po mieście. Szumi, ale czy to mi aż tak przeszkadza ? 4 dzień: Jade do Gliwic spokojniutko, wcale aż tak nie szumi. Wracam :-) JADĘ SOBIE POJEŹDZIĆ po obwodnicy. Ale czad! Cieszę się jak dziecko! ścinam "mój" zakręt - 90 km/h , a jest tylko 6 st. Jadę do Fiata na przejażdżkę Stilo Kombi - na salonie kółka 17' 215/45 na jeździe 195/65 mam wrażenie, że jeżdżę na zimówkach, pan z fiata twierdzi że auto jeździ normalnie, ale czemu tak się gibie, może nie ma powietrza. Wsiadam do mojej Renówki i mknę. Ale rewelacyjne autko, jest super, a hałas ? A co ? coś mi przeszkadzało, nie pamiętam. Ale zaraz przecież ja zbieram na forestera, forestera? Może ja chce IMPREZE ? No i się porobiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korsarz Opublikowano 17 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2003 Niezbędna pilna informacja gdzie jest Twój zakręt :!: - a nóż się zdarzy, że niezorientowany w prawie własności forumowicz zechce przejechać ten sam zakręt w przeciwnym kierunku :| :!: I cóż wtedy :?: ET :?: Zaniepokojony Korsarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 17 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2003 Spiokojnie. Zakręt to dwa pasma w jedną stronę, oddzielone barierą od przeciwnego pasa. Ja juz stary jestem i śmierci się boje :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korsarz Opublikowano 17 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2003 Uffffffff....... dzięki wielkie za wyjaśnienie Uspokojony Korsarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się