Racer Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 czy ktos to przerabiał temat Manual Boost Controlera w WRX?? czy warto to załozyc i czy bedzie to w miare bezpieczne ( oczywiscie w granicach rozsadku:D ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castrol Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Ty a ty spac nie mozesz! Ale cie ta zwezka zaciekawila! Hehe ja nie bede zakladal i ty tez nie zakladaj lepiej dozbieraj do remapu a bedziesz napewno bardziej zadowolony! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Ty a ty spac nie mozesz! Ale cie ta zwezka zaciekawila! Hehe ja nie bede zakladal i ty tez nie zakladaj lepiej dozbieraj do remapu a bedziesz napewno bardziej zadowolony! ale narazie mozna cos takiego zainstalowac tak aby sobie troche hunor poprawic hehe a pozniej kto wiec:D ....... wiec sie dopytuje czy napewno niczego nie spapram tym mbc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 czy napewno niczego nie spapram tym mbc?? IMO w praktyce bedziesz mial problemy z jazda ze stala predkoscia na trasie. Ciezko jest utrzymac doladowanie na jednakowym poziomie. Moje subiektywne wrazenia sa takie, ze doladowanie rosnie szybciej i auto jest przez to niby zwawsze z dolu. Niestety jak sie nie opanujesz i pokrecisz srubką zbyt mocno, to zbieraj kase na nowy silnik. Generalnie - zrob remap a MBC zostaw na polce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 IMO w praktyce bedziesz mial problemy z jazda ze stala predkoscia na trasie. Ja czegoś takiego nie miałem. Zegar mi nie pokazywał dziwnych skoków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 IMO w praktyce bedziesz mial problemy z jazda ze stala predkoscia na trasie. Ja czegoś takiego nie miałem. Zegar mi nie pokazywał dziwnych skoków. wiadomo ze z tym kreceniem to trzeba rozwaznie. ale co miałes na mysli o skokach cisznienia?? mam zamiar poniesc tylko minimalnie max do 1 bar teraz pompuje 0.8 wic chyba nie ma obaw o silnik:d podobno uklad paliwy i seryjny soft da rede ogarnac paliwo itp x-bike a dlaczego juz go nie masz......... silnik sie skonczył?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 a dlaczego juz go nie masz......... silnik sie skonczył?? pierdola za 100 zl narobisz sobie zabawy na 10 Kpln :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 a dlaczego juz go nie masz......... silnik sie skonczył?? pierdola za 100 zl narobisz sobie zabawy na 10 Kpln :wink:[/quot czyli co nikt nie zakladał i nikt tego nie testowal.......... wiem ze mozna duzo popsuc ale nawet zmieniajac zawieszenie na twardsze mozna inne rzeczy popsuc powiedzmy sobie .............kregosłup:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 czyli co nikt nie zakladał i nikt tego nie testowal.......... testowal z roznymi efektami.Po prostu tak jak dla mnie i dla innych wypowiadajacych sie tu manualne zwiekszenie doladowania bez przeprogramowania sterownika po prostu nie ma sesu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 jeżeli już własnoręcznie podnosić doładowanie to chyba lepiej EBC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 czyli co nikt nie zakladał i nikt tego nie testowal.......... testowal z roznymi efektami.Po prostu tak jak dla mnie i dla innych wypowiadajacych sie tu manualne zwiekszenie doladowania bez przeprogramowania sterownika po prostu nie ma sesu masz moze i racje ale chcialbym sie pocieszyc troche lepszymi osiagami za 400zł powiedzmy dobru MBC Greedy niz 3400 z strojenie samochodu w Maprteku......... rozumiesz i dlatego pytam sie czy podniesienie o troche doladowania nie bedzie miało duzego wpływu na prace silnika..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 czyli co nikt nie zakladał i nikt tego nie testowal.......... Ja testowalem w GT MY95 ale tylko dlatego ze moj boostsolenoid byl nie sprawny i ladowal mi czasem tylko 0,5. Do WRX-a ani GT99 nie mowiac juz o STI na pewno bym MBC nie zalozyl jak dla mnie to "drut tjunink" w starym aucie ujdzie w nowszysch nie. Ja mialem ustawione seryjne cisnienie, testowalem tez wyzsze az do 1,15 ale jak dla mnie nie bylo odczuwalej roznicy, wiec jezdzilem za serii 0,95 przez pol roku bez klopotow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Doladowanie mozesz sobie sam podniesc bez MBC i nie bedzie Cie to kosztowalo 3400 tylko 1/10 z tego. Kontroler doladowania masz juz w samochodzie, wystarczy zmienic mape doladowania w ECU. Ale zmiana tylko cisnienia, nadal jest zlym pomyslem, dasz wiecej powietrza, a co z paliwem i zaplonem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 osiagami za 400zł powiedzmy dobru MBC Greedy niz 3400 z strojenie samochodu w Maprteku na grupie chlopaki robia narawde fajne ceny znacznie nizsze od tej podanej przez ciebie a tak poza to podniesienie cisnienia to nie wszystko masz lepsza reakcje na gaz i duzo duzo innych waznych rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 osiagami za 400zł powiedzmy dobru MBC Greedy niz 3400 z strojenie samochodu w Maprteku na grupie chlopaki robia narawde fajne ceny znacznie nizsze od tej podanej przez ciebie a tak poza to podniesienie cisnienia to nie wszystko masz lepsza reakcje na gaz i duzo duzo innych waznych rzeczy nie no jasne ze jest takze wygładzony i poniesiony moment odb zaplon itp a co to znaczy fajne ceny?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 x-bike a dlaczego juz go nie masz......... silnik sie skonczył?? mbc byl zalozony z powodu wachan cisnienia doladowania w zakresie 0,5-1,1 bara i braku pomyslu co jest tego przyczyna. Po ogarnieciu tego problemu sterowaniem ponownie zajal sie solenoid. Natomiast tak jak pisalem - w WRX-ie 05 + VF 39, mialem wrazenie, ze przy mbc zaczyna pompowac szybciej, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 a co to znaczy fajne ceny?? ja palcilem 15 % mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 x-bike a dlaczego juz go nie masz......... silnik sie skonczył?? mbc byl zalozony z powodu wachan cisnienia doladowania w zakresie 0,5-1,1 bara i braku pomyslu co jest tego przyczyna. Po ogarnieciu tego problemu sterowaniem ponownie zajal sie solenoid. Natomiast tak jak pisalem - w WRX-ie 05 + VF 39, mialem wrazenie, ze przy mbc zaczyna pompowac szybciej, ale w WRX nie miałes zadnych objawow nieporzadanych?? czy cos jednak sie działo?? moze ni było zadnych objawow poniewaz było wieksze turbo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Możliwe, że 98 reaguje lepiej, miałem jeszcze Fuel Cut Defencer auto wykazało się mocą 265 KM 335 Nm na seryjnym turbo i wydechem z dwoma katami. :razz: Ja jeździłem przez rok z doładowaniem 1,25 bara i nic - farta miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 ale w WRX nie miałes zadnych objawow nieporzadanych?? juz Ci wyzej napisalem jakie byly problemy. Jezeli pytasz czy wysadzilem motor w powietrze, to udalo mi sie go nie zepsuc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomS Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 To może niech się odezwą Ci, którym MBC naprawdę zaszkodziło. Jakoś chyba ich nie jest wielu. Ja uzywam MBC od ponad roku, ustawione jest na "bezpieczne" 1,1 bara i nie widzę problemów... Rozebrałem ostatnio silnik (bardziej w celach poznawczych, nic nie wybuchło) i nie stwierdziłem, żeby używanie MBC jakoś niekożystnie wpłynęło na wnętrze. Zużyte panewki to raczej wynik dużego przebiegu (ponad 200 kkm), innych uszkodzeń nie stwierdziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 To może niech się odezwą Ci, którym MBC naprawdę zaszkodziło. Jakoś chyba ich nie jest wielu. Ja uzywam MBC od ponad roku, ustawione jest na "bezpieczne" 1,1 bara i nie widzę problemów... Rozebrałem ostatnio silnik (bardziej w celach poznawczych, nic nie wybuchło) i nie stwierdziłem, żeby używanie MBC jakoś niekożystnie wpłynęło na wnętrze. Zużyte panewki to raczej wynik dużego przebiegu (ponad 200 kkm), innych uszkodzeń nie stwierdziłem. a czy duzo rozni sie silnik gt od wrx?? z tego co widziałem to raczej nie oprocz osprzetu ic itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 jeżeli już własnoręcznie podnosić doładowanie to chyba lepiej EBC. EBC też nie podniesie nic poza doładowaniem czyli efekt dla silnika taki jak MBC tyle że ma wyświetlacz i ładniej wygląda :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 EBC też nie podniesie nic poza doładowaniem czyli efekt dla silnika taki jak MBC tyle że ma wyświetlacz i ładniej wygląda :razz: i steruje doladowaniem lepiej niz seryjny solenoid... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Adam., to bez znaczenia jak przeładujesz, a o tym tu mowa. Tylko remap ma sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.