Jump to content

MBC


Racer

Recommended Posts

Ty a ty spac nie mozesz! Ale cie ta zwezka zaciekawila! Hehe ja nie bede zakladal i ty tez nie zakladaj lepiej dozbieraj do remapu a bedziesz napewno bardziej zadowolony!

 

ale narazie mozna cos takiego zainstalowac tak aby sobie troche hunor poprawic hehe a pozniej kto wiec:D ....... wiec sie dopytuje czy napewno niczego nie spapram tym mbc??

Link to comment
Share on other sites

czy napewno niczego nie spapram tym mbc??

IMO w praktyce bedziesz mial problemy z jazda ze stala predkoscia na trasie. Ciezko jest utrzymac doladowanie na jednakowym poziomie.

Moje subiektywne wrazenia sa takie, ze doladowanie rosnie szybciej i auto jest przez to niby zwawsze z dolu.

Niestety jak sie nie opanujesz i pokrecisz srubką zbyt mocno, to zbieraj kase na nowy silnik.

 

Generalnie - zrob remap a MBC zostaw na polce.

Link to comment
Share on other sites

IMO w praktyce bedziesz mial problemy z jazda ze stala predkoscia na trasie.

Ja czegoś takiego nie miałem. Zegar mi nie pokazywał dziwnych skoków.

 

wiadomo ze z tym kreceniem to trzeba rozwaznie. ale co miałes na mysli o skokach cisznienia?? mam zamiar poniesc tylko minimalnie max do 1 bar teraz pompuje 0.8 wic chyba nie ma obaw o silnik:d podobno uklad paliwy i seryjny soft da rede ogarnac paliwo itp

 

x-bike a dlaczego juz go nie masz......... silnik sie skonczył:D??

Link to comment
Share on other sites

a dlaczego juz go nie masz......... silnik sie skonczył:D??

 

pierdola za 100 zl narobisz sobie zabawy na 10 Kpln :wink:[/quot

 

czyli co nikt nie zakladał i nikt tego nie testowal.......... wiem ze mozna duzo popsuc ale nawet zmieniajac zawieszenie na twardsze mozna inne rzeczy popsuc powiedzmy sobie .............kregosłup:D:D

Link to comment
Share on other sites

czyli co nikt nie zakladał i nikt tego nie testowal..........

 

testowal z roznymi efektami.Po prostu tak jak dla mnie i dla innych wypowiadajacych sie tu manualne zwiekszenie doladowania bez przeprogramowania sterownika po prostu nie ma sesu

Link to comment
Share on other sites

czyli co nikt nie zakladał i nikt tego nie testowal..........

 

testowal z roznymi efektami.Po prostu tak jak dla mnie i dla innych wypowiadajacych sie tu manualne zwiekszenie doladowania bez przeprogramowania sterownika po prostu nie ma sesu

 

 

masz moze i racje ale chcialbym sie pocieszyc troche lepszymi osiagami za 400zł powiedzmy dobru MBC Greedy niz 3400 z strojenie samochodu w Maprteku......... rozumiesz i dlatego pytam sie czy podniesienie o troche doladowania nie bedzie miało duzego wpływu na prace silnika.....

Link to comment
Share on other sites

czyli co nikt nie zakladał i nikt tego nie testowal..........

Ja testowalem w GT MY95 ale tylko dlatego ze moj boostsolenoid byl nie sprawny i ladowal mi czasem tylko 0,5. Do WRX-a ani GT99 nie mowiac juz o STI na pewno bym MBC nie zalozyl jak dla mnie to "drut tjunink" w starym aucie ujdzie w nowszysch nie. Ja mialem ustawione seryjne cisnienie, testowalem tez wyzsze az do 1,15 ale jak dla mnie nie bylo odczuwalej roznicy, wiec jezdzilem za serii 0,95 przez pol roku bez klopotow.

Link to comment
Share on other sites

Doladowanie mozesz sobie sam podniesc bez MBC i nie bedzie Cie to kosztowalo 3400 tylko 1/10 z tego. Kontroler doladowania masz juz w samochodzie, wystarczy zmienic mape doladowania w ECU. Ale zmiana tylko cisnienia, nadal jest zlym pomyslem, dasz wiecej powietrza, a co z paliwem i zaplonem?

Link to comment
Share on other sites

osiagami za 400zł powiedzmy dobru MBC Greedy niz 3400 z strojenie samochodu w Maprteku

 

na grupie chlopaki robia narawde fajne ceny znacznie nizsze od tej podanej przez ciebie a tak poza to podniesienie cisnienia to nie wszystko masz lepsza reakcje na gaz i duzo duzo innych waznych rzeczy

Link to comment
Share on other sites

osiagami za 400zł powiedzmy dobru MBC Greedy niz 3400 z strojenie samochodu w Maprteku

 

na grupie chlopaki robia narawde fajne ceny znacznie nizsze od tej podanej przez ciebie a tak poza to podniesienie cisnienia to nie wszystko masz lepsza reakcje na gaz i duzo duzo innych waznych rzeczy

 

nie no jasne ze jest takze wygładzony i poniesiony moment odb zaplon itp a co to znaczy fajne ceny??

Link to comment
Share on other sites

x-bike a dlaczego juz go nie masz......... silnik sie skonczył:D??

mbc byl zalozony z powodu wachan cisnienia doladowania w zakresie 0,5-1,1 bara i braku pomyslu co jest tego przyczyna. Po ogarnieciu tego problemu sterowaniem ponownie zajal sie solenoid.

Natomiast tak jak pisalem - w WRX-ie 05 + VF 39, mialem wrazenie, ze przy mbc zaczyna pompowac szybciej,

Link to comment
Share on other sites

x-bike a dlaczego juz go nie masz......... silnik sie skonczył:D??

mbc byl zalozony z powodu wachan cisnienia doladowania w zakresie 0,5-1,1 bara i braku pomyslu co jest tego przyczyna. Po ogarnieciu tego problemu sterowaniem ponownie zajal sie solenoid.

Natomiast tak jak pisalem - w WRX-ie 05 + VF 39, mialem wrazenie, ze przy mbc zaczyna pompowac szybciej,

 

ale w WRX nie miałes zadnych objawow nieporzadanych?? czy cos jednak sie działo?? moze ni było zadnych objawow poniewaz było wieksze turbo??

Link to comment
Share on other sites

Możliwe, że 98 reaguje lepiej, miałem jeszcze Fuel Cut Defencer auto wykazało się mocą 265 KM 335 Nm na seryjnym turbo i wydechem z dwoma katami. :razz: Ja jeździłem przez rok z doładowaniem 1,25 bara i nic - farta miałem. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

To może niech się odezwą Ci, którym MBC naprawdę zaszkodziło. Jakoś chyba ich nie jest wielu. Ja uzywam MBC od ponad roku, ustawione jest na "bezpieczne" 1,1 bara i nie widzę problemów... Rozebrałem ostatnio silnik (bardziej w celach poznawczych, nic nie wybuchło) i nie stwierdziłem, żeby używanie MBC jakoś niekożystnie wpłynęło na wnętrze. Zużyte panewki to raczej wynik dużego przebiegu (ponad 200 kkm), innych uszkodzeń nie stwierdziłem.

Link to comment
Share on other sites

To może niech się odezwą Ci, którym MBC naprawdę zaszkodziło. Jakoś chyba ich nie jest wielu. Ja uzywam MBC od ponad roku, ustawione jest na "bezpieczne" 1,1 bara i nie widzę problemów... Rozebrałem ostatnio silnik (bardziej w celach poznawczych, nic nie wybuchło) i nie stwierdziłem, żeby używanie MBC jakoś niekożystnie wpłynęło na wnętrze. Zużyte panewki to raczej wynik dużego przebiegu (ponad 200 kkm), innych uszkodzeń nie stwierdziłem.

 

 

a czy duzo rozni sie silnik gt od wrx?? z tego co widziałem to raczej nie oprocz osprzetu ic itp

Link to comment
Share on other sites

jeżeli już własnoręcznie podnosić doładowanie to chyba lepiej EBC.
EBC też nie podniesie nic poza doładowaniem czyli efekt dla silnika taki jak MBC tyle że ma wyświetlacz i ładniej wygląda :razz:
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...