Jump to content

MBC


Racer

Recommended Posts

Adam., to bez znaczenia jak przeładujesz, a o tym tu mowa. Tylko remap ma sens.

 

czymkolwiek bys nie sterowal doladowania to jak przeladujesz jest taki sam skutek.

 

bedzie małe BOOM i po motorze:D:D sam nie wiem czy sie za to zabierac??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Tylko remap ma sens.

 

to w jakim celu chciałeś kupic?

 

Po to żeby obniżać doładowanie podniesione w czasie remapu np. do jazdy na trasę, lub na zimę.

Link to comment
Share on other sites

Adam., to bez znaczenia jak przeładujesz, a o tym tu mowa. Tylko remap ma sens.

 

czymkolwiek bys nie sterowal doladowania to jak przeladujesz jest taki sam skutek.

 

No właśnie o tym mówię. Na remapie raczej nikt Ci nie przeładuje - chyba że się nie zna na tym co robi.

 

[ Dodano: Pon Mar 24, 2008 5:44 pm ]

Kruk, nie lepiej cisnąć mniej gazu? :)
Czasem gaz do dechy to odruch bezwarunkowy :twisted:
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

darek1223 - ogolnie to wszystko juz masz jak na tacy.

Generalnie jesli juz, to proponowalbym raczej zdecydowanie ebc.

 

Nawiazujac jeszcze do tego co te pare miesiecy temu napisal Kruk - przed przeladowaniem mozna sie w sumie zabezpieczyc w porzadnym (kazdym?) ebc - ustawiasz sobie wartosc doladowania, przy ktorej ebc zmniejsza doladowanie do zaprogramowanej wartosci, wlasnie

dla bezpieczenstwa.

 

mbc - taki tani z pokretelkiem tego nie zapewni...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

To ja odswieze nieco watek,abstrachujac od tego warto czy nie moje pytanie brzmi gdzie konkretnie sie wpina (miedzy jakie uzadzenia) MBC.Mam takie MBC i chce zobaczyc co to daje.

Link to comment
Share on other sites

Jak nie wiesz co to daje i gdzie sie wpina, to lepiej sobie odpusc, zanim narobisz sobie kosztow.

Przepraszam za nieco szorstkie byc moze przedstawienie sprawy, ale po co masz sobie kuku zrobic.

Jak chcesz dlubac w aucie, to najpierw sie zastanow co chcesz zrobic i po co, a potem szukaj rozwiazan, a nie na odwrot.

Link to comment
Share on other sites

Przepraszam za nieco szorstkie byc moze przedstawienie sprawy, .

 

 

 

ah ta męska szorstka przyjaźń*

 

 

 

primo, musisz usunąć restryktor w rurek podcisnieia.

Secundo, musisz ominac zawor sterujacy doladowaniem.

primo ultimo- nie wysadz silnika.... ja wiem ze na 1.4 bara przy 2500obr jest fajnie ale nie tedy droga :)

 

 

 

*nawiazując do Leszka Millera :)

Link to comment
Share on other sites

ja wiem ze na 1.4 bara przy 2500obr jest fajnie

 

Ta chwila radosci przed tygodniami zlosci ;)

 

-- czwartek, 6 paź 2011, 08:30 --

 

No i pamietac, zeby jednak zostawic solenoid podpiety, tylko pozaslepiac rurki, bo odpiecie solenoidu skonczy sie chyba raczej CELem na desce.

 

I w praktyce dla testu bym sobie ustawil z 1 bar, moze 1.1-korzystajac z tego, ze subaru dosc bogato polewa na fabrycznej mapie - ale i tak bym zabral auto do kogos, zeby sprawdzic, czy nie robi sie zbyt ubogo.

Link to comment
Share on other sites

AMI, Wiem co to daje ale dla pewnosci wole zapytac o sposob montazu.Chce potestowac na max 1.1 bara jaka bedzie roznica.

the.wolf primo rozumie,secundo nie bardzo,mozesz rozwinac mysl?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...