Skocz do zawartości

MBC


Racer

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Tylko remap ma sens.

 

to w jakim celu chciałeś kupic?

 

Po to żeby obniżać doładowanie podniesione w czasie remapu np. do jazdy na trasę, lub na zimę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam., to bez znaczenia jak przeładujesz, a o tym tu mowa. Tylko remap ma sens.

 

czymkolwiek bys nie sterowal doladowania to jak przeladujesz jest taki sam skutek.

 

No właśnie o tym mówię. Na remapie raczej nikt Ci nie przeładuje - chyba że się nie zna na tym co robi.

 

[ Dodano: Pon Mar 24, 2008 5:44 pm ]

Kruk, nie lepiej cisnąć mniej gazu? :)
Czasem gaz do dechy to odruch bezwarunkowy :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

darek1223 - ogolnie to wszystko juz masz jak na tacy.

Generalnie jesli juz, to proponowalbym raczej zdecydowanie ebc.

 

Nawiazujac jeszcze do tego co te pare miesiecy temu napisal Kruk - przed przeladowaniem mozna sie w sumie zabezpieczyc w porzadnym (kazdym?) ebc - ustawiasz sobie wartosc doladowania, przy ktorej ebc zmniejsza doladowanie do zaprogramowanej wartosci, wlasnie

dla bezpieczenstwa.

 

mbc - taki tani z pokretelkiem tego nie zapewni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jak nie wiesz co to daje i gdzie sie wpina, to lepiej sobie odpusc, zanim narobisz sobie kosztow.

Przepraszam za nieco szorstkie byc moze przedstawienie sprawy, ale po co masz sobie kuku zrobic.

Jak chcesz dlubac w aucie, to najpierw sie zastanow co chcesz zrobic i po co, a potem szukaj rozwiazan, a nie na odwrot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za nieco szorstkie byc moze przedstawienie sprawy, .

 

 

 

ah ta męska szorstka przyjaźń*

 

 

 

primo, musisz usunąć restryktor w rurek podcisnieia.

Secundo, musisz ominac zawor sterujacy doladowaniem.

primo ultimo- nie wysadz silnika.... ja wiem ze na 1.4 bara przy 2500obr jest fajnie ale nie tedy droga :)

 

 

 

*nawiazując do Leszka Millera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem ze na 1.4 bara przy 2500obr jest fajnie

 

Ta chwila radosci przed tygodniami zlosci ;)

 

-- czwartek, 6 paź 2011, 08:30 --

 

No i pamietac, zeby jednak zostawic solenoid podpiety, tylko pozaslepiac rurki, bo odpiecie solenoidu skonczy sie chyba raczej CELem na desce.

 

I w praktyce dla testu bym sobie ustawil z 1 bar, moze 1.1-korzystajac z tego, ze subaru dosc bogato polewa na fabrycznej mapie - ale i tak bym zabral auto do kogos, zeby sprawdzic, czy nie robi sie zbyt ubogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMI, Wiem co to daje ale dla pewnosci wole zapytac o sposob montazu.Chce potestowac na max 1.1 bara jaka bedzie roznica.

the.wolf primo rozumie,secundo nie bardzo,mozesz rozwinac mysl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...