kashmere Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Tylko remap ma sens. to w jakim celu chciałeś kupic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Adam., to bez znaczenia jak przeładujesz, a o tym tu mowa. Tylko remap ma sens. czymkolwiek bys nie sterowal doladowania to jak przeladujesz jest taki sam skutek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 Adam., to bez znaczenia jak przeładujesz, a o tym tu mowa. Tylko remap ma sens. czymkolwiek bys nie sterowal doladowania to jak przeladujesz jest taki sam skutek. bedzie małe BOOM i po motorze:D:D sam nie wiem czy sie za to zabierac?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xbike Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 gdyby co, mam MBC firmy GFB. Kupilem je za 100 PLN i za tyle samo chetnie oddam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIKKI Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Norbert, przepłaciłeś... w sklepach akwarystycznych można dostać taniej :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xbike Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Norbert, przepłaciłeś... Mati - ty zdzierco Wiem dlaczego, jak go kupowalem to byl p. Mateusz i p. Norbert. Teraz bym go dostal po znajomosci za 99 PLN :cool: . Ok - modyfikacja oferty - 98PLN. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 ja moge sprzedac EBC HKS EVC IV za jakies 550 PLN duzo lepsza opcja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 Tylko remap ma sens. to w jakim celu chciałeś kupic? Po to żeby obniżać doładowanie podniesione w czasie remapu np. do jazdy na trasę, lub na zimę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 Kruk, nie lepiej cisnąć mniej gazu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 Adam., to bez znaczenia jak przeładujesz, a o tym tu mowa. Tylko remap ma sens. czymkolwiek bys nie sterowal doladowania to jak przeladujesz jest taki sam skutek. No właśnie o tym mówię. Na remapie raczej nikt Ci nie przeładuje - chyba że się nie zna na tym co robi. [ Dodano: Pon Mar 24, 2008 5:44 pm ] Kruk, nie lepiej cisnąć mniej gazu? Czasem gaz do dechy to odruch bezwarunkowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
darek1223 Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 reasumując kto poleca a kto jest przeciw? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 darek1223 - ogolnie to wszystko juz masz jak na tacy. Generalnie jesli juz, to proponowalbym raczej zdecydowanie ebc. Nawiazujac jeszcze do tego co te pare miesiecy temu napisal Kruk - przed przeladowaniem mozna sie w sumie zabezpieczyc w porzadnym (kazdym?) ebc - ustawiasz sobie wartosc doladowania, przy ktorej ebc zmniejsza doladowanie do zaprogramowanej wartosci, wlasnie dla bezpieczenstwa. mbc - taki tani z pokretelkiem tego nie zapewni... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 ja mialem MBC w GTeku ustawilem seryjne doladowanie i jezdzilem pol roku nic sie nie dzialo, potem chyba GTX tak przelatal ponad rok Link to comment Share on other sites More sharing options...
blasterpl Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 To ja odswieze nieco watek,abstrachujac od tego warto czy nie moje pytanie brzmi gdzie konkretnie sie wpina (miedzy jakie uzadzenia) MBC.Mam takie MBC i chce zobaczyc co to daje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Jak nie wiesz co to daje i gdzie sie wpina, to lepiej sobie odpusc, zanim narobisz sobie kosztow. Przepraszam za nieco szorstkie byc moze przedstawienie sprawy, ale po co masz sobie kuku zrobic. Jak chcesz dlubac w aucie, to najpierw sie zastanow co chcesz zrobic i po co, a potem szukaj rozwiazan, a nie na odwrot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Przepraszam za nieco szorstkie byc moze przedstawienie sprawy, . ah ta męska szorstka przyjaźń* primo, musisz usunąć restryktor w rurek podcisnieia. Secundo, musisz ominac zawor sterujacy doladowaniem. primo ultimo- nie wysadz silnika.... ja wiem ze na 1.4 bara przy 2500obr jest fajnie ale nie tedy droga *nawiazując do Leszka Millera Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 ja wiem ze na 1.4 bara przy 2500obr jest fajnie Ta chwila radosci przed tygodniami zlosci -- czwartek, 6 paź 2011, 08:30 -- No i pamietac, zeby jednak zostawic solenoid podpiety, tylko pozaslepiac rurki, bo odpiecie solenoidu skonczy sie chyba raczej CELem na desce. I w praktyce dla testu bym sobie ustawil z 1 bar, moze 1.1-korzystajac z tego, ze subaru dosc bogato polewa na fabrycznej mapie - ale i tak bym zabral auto do kogos, zeby sprawdzic, czy nie robi sie zbyt ubogo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blasterpl Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 AMI, Wiem co to daje ale dla pewnosci wole zapytac o sposob montazu.Chce potestowac na max 1.1 bara jaka bedzie roznica. the.wolf primo rozumie,secundo nie bardzo,mozesz rozwinac mysl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 blasterpl - musisz wypiac solenoid spomiedzy turbo i aktuatora i w to miejsce wpiac swoj mbc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.