SUBORO Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Czy ktoś może wie jak BEZPIECZNIE zneutralizować (albo przynajmniej zredukować) ohydny, wstrętny pisk. Nie tracąc gwarancji. Oczywiście że trzeba jeździć w zapiętych pasach, ale są sytuacje (np. wolna jazda po polnej drodze) kiedy to nie ma sensu. Nadgorliwość (w sumie wszystkich producentów aut) jest gorsza od faszyzmu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrzegorzSa Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 osobiście neutralizuje wpinając pas pasażera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukiman Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 SUBORO, jest to kwestia wypięcia "czujki" przy fotelu. Nie wiem czy będziesz w stanie samodzielnie ją zlokalizować i wypiąć, ale możesz spróbować napisać do carfita ... Jeśli to będzie do opisania "słowami", to na pewno Ci pomoże. Przy przekładce foteli u niego, wypieli mi ten brzęczytk i to była bardzo dobra decyzja :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartekfi Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 A czy ktoś może mi powiedzieć, czy w S-Turbo 01 też powinienem mieć taki "bajer"?? Właściwie zawsze zapinam pasy i dlatego dopiero niedawno zwróciłem uwagę, że nie mam żadnej sygnalizacji "niezapięcia". Czy to znaczy, że poprzedni właściciel grzebał przy czujniczku, czy po prostu TTTM? :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUBORO Posted January 17, 2008 Author Share Posted January 17, 2008 osobiście neutralizuje wpinając pas pasażera ja też, ale podobno/ktoś gdzieś mówił/ że inna jest siła otwarcia poduszki przy zapiętym i otwartym ; nie wiem czy to prawda, ale jakoś nieswojo... :sad: Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_78 Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 A czy ktoś może mi powiedzieć, czy w S-Turbo 01 też powinienem mieć taki "bajer"?? Nie powinieneś. Ja w swoim XT też nie mam, to weszło chyba dopiero od modelu '06 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartekfi Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 Nie powinieneś. Ja w swoim XT też nie mam, to weszło chyba dopiero od modelu '06 Dzięki za informacje. Już się martwiłem, że przy fotelach też coś grzebane było :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart99 Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 W moim XT z 04 jest i strasznie w.... Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 pisałem już niejednokrotnie, wypiąć wtyczke pod fotelem kierowcy, sa tam dwie lub trzy w zaleznośći czy są poduszki boczne, jedna jest od sugnalizacji pasów, druga od napinacza pasa bezp. trzecia ( jezeli jest) od bocznej poduszki, trzeba sie schylić od tylnej cześci fotela i zobczyć po kablach który idzie do klamry pasa, wypiąć wtyczke i po kłopocie, a może byc jeszcze 4 wtyczka od podgrzewania fotela. Generalnie mozna odpiąć wszystkie i metodą prób i błedów eliminowac która jest od brzeczyka. Jak nawet odepniecie wtyczke od poduszki czy napinacza i zaswieci sie poduszka , to wpieciu z powrtotem kontrolka zgaśnie wiec stresu nie ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrzegorzSa Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 osobiście neutralizuje wpinając pas pasażera ja też, ale podobno/ktoś gdzieś mówił/ że inna jest siła otwarcia poduszki przy zapiętym i otwartym ; nie wiem czy to prawda, ale jakoś nieswojo... :sad: ZTCW to ładunek jest jeden i albo 100% albo 0% Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 osobiście neutralizuje wpinając pas pasażera ja też, ale podobno/ktoś gdzieś mówił/ że inna jest siła otwarcia poduszki przy zapiętym i otwartym ; nie wiem czy to prawda, ale jakoś nieswojo... :sad: bzdura, w Subaru oprócz podajże wersji USA (od MY06i chyba tylko w STI) jest poduszka jednofunkcyjna, a nawet jak by była dwufunkcyjna to i tak odpalenie zalezy od czujnika przeciązeniowego a nie od zapiecia klamerki od pasa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
levy Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 Odruchowo zapinam pasy nawet kiedy wprowadzam auto do garażu :!: bo tak zostałem "wychowany" :wink: Radzę wszystkim zapinać, nawet na "polnej drodze" i uczyć zapinania pasów dzieci od "malińkości". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninja Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 Odruchowo zapinam pasy nawet kiedy wprowadzam auto do garażu bo tak zostałem "wychowany" Ale po co? :shock: Radzę wszystkim zapinać, nawet na "polnej drodze" i uczyć zapinania pasów dzieci od "malińkości". tu sie zgodze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 Czy ktoś może wie jak BEZPIECZNIE zneutralizować (albo przynajmniej zredukować) ohydny, wstrętny pisk. Nie tracąc gwarancji. włącz zaplon i w ciągu chyba 30s. zapnij 20 razy klamre pasa.u mnie to pomogło w foresterze 06.piszczy tylko pre razy po uruchomieniu silnika.Ta operacja dziala do czasu odpięcia akumulatora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilL Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 A czy to piszczenie po jakimś czasie się wyłączy ? czy będzie piszczeć cały czas ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 A czy to piszczenie po jakimś czasie się wyłączy ? czy będzie piszczeć cały czas ?zapiszczy pare razy ,nie liczylem ile ,ok 5razy i jest cisza Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart99 Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 Piszczy dokładnie 2 minuty i przestaje... Ale te 2 minuty potrafią zabić! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 Piszczy dokładnie 2 minuty i przestaje... Ale te 2 minuty potrafią zabić! to u mnie piszczy max 5s. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 A czy ktoś może mi powiedzieć, czy w S-Turbo 01 też powinienem mieć taki "bajer"?? Ja też nie mam, to chyba weszło od modelu MY03. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_78 Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 A czy ktoś może mi powiedzieć, czy w S-Turbo 01 też powinienem mieć taki "bajer"?? Ja też nie mam, to chyba weszło od modelu MY03. '04. Ja mam '03 i nie piszczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 Może masz wypust koniec 2002? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 pisałem już niejednokrotnie, wypiąć wtyczke pod fotelem kierowcy, sa tam dwie lub trzy w zaleznośći czy są poduszki boczne, jedna jest od sugnalizacji pasów, druga od napinacza pasa bezp. trzecia ( jezeli jest) od bocznej poduszki, trzeba sie schylić od tylnej cześci fotela i zobczyć po kablach który idzie do klamry pasa, wypiąć wtyczke i po kłopocie, a może byc jeszcze 4 wtyczka od podgrzewania fotela.Generalnie mozna odpiąć wszystkie i metodą prób i błedów eliminowac która jest od brzeczyka. Jak nawet odepniecie wtyczke od poduszki czy napinacza i zaswieci sie poduszka , to wpieciu z powrtotem kontrolka zgaśnie wiec stresu nie ma U mnie tez nie piszczalo, wiec zajrzalem pod fotel i ... sa cztery wtyczki i trzy gniazda: zolta AFAIR poduszka, czarna podgrzewane siedzenia, oraz taka plaska, ktora byla u mnie rozlaczona - czujnik zapiecia pasow. Po podlaczaniu piszczy jak trzeba . Jest jeszcze czwarta wtyczka, tylko, ze gniazd brakuje , ale chyba to jest od elektrycznych siedzen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now