kuba_p Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 od pewnego czasu co jakiś czas mam problem z wrzuceniem jedynki i wstecznego, staje się to coraz bardziej uciążliwe zwłaszcza w korkach!!! Wie ktoś co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Sprzęgło?? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 czasem też jak jest zimny to przy przyspieszaniu lubi sobie lekko przerywać może to mieć coś wspólnego ze sprzęgłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr1 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 kuba_p, miałem podobne objawy (z wrzucaniem jedynki) jak poziom płynu w sprzęgle był bliski minimum. No i klasycznie - jak zimno na dworze to jedynka ciężej wchodzi, ale to chyba wykluczamy, bo piszesz o staniu w korkach, więc wszystko już jest ładnie wygrzane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 to już jest lepsza wiadomość niż całe sprzęgło do wymiany. w takim razie sprawdze plyn w sprzęgle i zobaczymy co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Tez mam problemy z wstecznym ale wydaje mi sie ze to raczej problem ze skrzynia.No i przy redukcji z 2 na 1 tez czasami odezwie sie synchronizator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 5MT w Subaru tak miewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 to raczej kiepsko jeżeli to jest ich przypadłość, bo jak ktoś widzi Impreze która nie może ruszyć z pod świateł to chętnie trąbią na mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Tez mam problemy z wstecznym ale wydaje mi sie ze to raczej problem ze skrzynia.No i przy redukcji z 2 na 1 tez czasami odezwie sie synchronizator. trzeba zrobic miedzy gaz wtedy wchodzi bez problemu (przynajmniej u mnie w GT tak bylo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Potwierdzam usterkę ( z 1 i wstecznym) potwierdzam między gazy jak w latach 50-tych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszG. Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 mam podobnie, więc jak widać przypadłość nietylko jednego auta :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 wsteczny bardzo rzadko ale jedynka się zdarza-nawet zazgrzytać potrafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Bauer Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Za to u mnie z 1 nie ma prawie nigdy problemow natomiast ze wstecznym zdarzają się często. Pomaga puszczenie i wciśnięcie sprzęgła, wtedy wchodzi bez problemow za każdym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Z wstecznym pomaga również lekkie podciągniecie na jedynce , a co do miedzy gazów to w ten sposób można redukować bez sprzęgła. Nie jestem do końca pewny ale wydaje mi sie tez ze może to być spowodowane zbyt duża prędkością przy redukcji. Subaru ma stosunkowo mały V.MAX na jedynce.bądź synchronizator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Aż się prosi pytanie, jaką oliwę macie zalaną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jak w książce napisali do skrzyni ja wlałem Mobil 80W90 spełnia sie przy naszych teperaturach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Ja miałem mobila i było w miarę ok, ze wstecznym normalka z przyzwyczajenia zapinam przez jedynkę, czasami trzeba ponownie wysprzęglić. Potem był valvoline, który na początku działał jak mobil, ale po ok 5000km sprawił, że chciałem wymieniać synchronizatory. Na szczęście dało mi do myślenia to, że na zimnym biegi wchodziły bez problemów i wymieniłem na shella. Od tego momentu moje problemy się skończyły. Pozostał tylko wsteczny, który po prostu taki jest. Pozdrawiam , jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Zielonk Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Chcesz przez to powiedzieć ze olej ma aż tak duży wpływ? W zasadzie u mnie zgrzyt pojawia sie tylko przy redukcji podczas jazdy i to tylko przy "większych prędkościach". i tylko z 2 na 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 W zasadzie u mnie zgrzyt pojawia sie tylko przy redukcji podczas jazdy i to tylko przy "większych prędkościach". i tylko z 2 na 1 No to chyba wszystko jasne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się