JED Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Czy dane, ktore sa tutaj podane, sa prawdziwe? Pytam oczywiscie o STI, bo reszte ciezko zweryfikowac...Dlaczego Sti tak tragicznie wypada, nawet w porownaniu do Carismy (???) EVO? Auta sa po lekkich modyfikacjach, jak widac :wink: . Subaru Impreza STI von Digit-Power mit 305ps / 425nm: 60-100km/h (4.gang) 8.4s 80-120km/h (5.gang) 13.1s 100-200 km/h 14.4s Mitsubishi Carisma GT Evo VII von Eibach mit 320ps / 410nm: 60-100km/h (4.gang) 5.3s 80-120km/h (5.gang) 9.2s 100-200km/h 15.9s Mini Cooper S von Digi-Tec mit 219ps: 60-100km/h (4.gang) 6.1s 80-120km/h (5.gang) 7.8s 100-200km/h 22.8s V70 D5 von MR Sweden mit 194ps / 400nm: 60-100km/h (4.gang) 7.1s 80-120km/h (5.gang) 10.9s S60 D5 Optimum Digital Tuning mit 198PS / 415nm: 60-100 km/h (4. Gang) 4,9 s 80-120 km/h (5. Gang) 7,1 s 0-100 km/h 8,7 s 0-130 km/h 12,7 0-200 km/h 29,5 s Audi a6 2.5 tdi von alpin mit 180ps / 370nm: 60-100km/h (4.gang) 6.3s 80-120km/h (5.gang) 9.0s 80-120km/h (6.gang) 11.9s 0-100km/h 8.6s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Ale od 100 do 200 jest najszybsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Ale od 100 do 200 jest najszybsza Bo w ostatnich 3 pozycjach tego nie podali... A biorac pod uwage, co wyprawia ten S60, to... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 To dlatego ze STi jest samochodem sportowym do szybkiej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 80-120km/h (5.gang) Co to za dziwny eksperyment? Znacie kogoś, kto tak jeździ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 V70 D5 Wczoraj za takim jechałem, w zakrętach do 40 zwalniał, a na prostej robił papa. Dziwny gość :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 80-120km/h (5.gang) Co to za dziwny eksperyment? Znacie kogoś, kto tak jeździ? noooo.... mi sie tak zdarza na trasie jak sie nie spiesze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrx33 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 80-120km/h (5.gang) Co to za dziwny eksperyment? Znacie kogoś, kto tak jeździ? noooo.... mi sie tak zdarza na trasie jak sie nie spiesze Mi też, ale tylko kiedy jadę na oparach, a do stacji mam jeszcze kawałek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 A zna ktos odpowiedz na moje pytanie, czy tylko OT, jak zwykle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 No jak mnie się nie spieszy, to turboantyk do setki ma 15s. Ale jak się pokazuje osiągi, to nie są to warunki niespieszenia się. Ktoś, kto chce sprawdzić osiągi, 80-120 jedzie na trójce. Ciekawe jak w takich warunkach wypadają pozostałe samochody. Na przykład jakieś tdi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 A zna ktos odpowiedz na moje pytanie, czy tylko OT, jak zwykle? Ja mogę tylko podać dane mojego GTka Pomiary z RaceLogic: 0-100 km/h : 4,9 / 4,8 s 100-160 km/h (4 bieg) : 7 / 6,8 s 100-180 km/h (4 bieg) : 11,4 / 10,9 s 100-160 km/h (5 bieg) : 8,6 / 8,1 s 100-180 km/h (5 bieg) : 12,6 / 12,0 s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 A zna ktos odpowiedz na moje pytanie, czy tylko OT, jak zwykle? Odpowiedz na twoje pytanie podał Kuba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Ja znam odpowiedź. Po pierwsze - ta carisma to jest po prostu lancer evo vii tylko pod inna nazwa (kiedys je tak sprowadzali do europy). Po drugie - wyniki takich testow zaleza przede wszystkim od zestopniowania skrzyni - jak widac STi przy tych konkretnych pomiarach jedzie dobrze ponizej poziomu doladowania. Po trzecie - gdyby dla tych dizli dopisali wyniki 100-200 to STi i tak byloby szybsze. W ramach OT: moje dragowe subaru mialo (ma) od 100 do 200 okolo 5 sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 wypada tak slabo ze wzgledu na zestopniowanie skrzyni biegow. jesli zrobisz kazdy z pomiarow na biegu o jeden nizyszym wyjda duzo lepsze wyniki (poza 100-200) bo ten raczej nie byl przeprowadzony na jednym biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Odpowiedz na twoje pytanie podał Kuba. Nie podal. Ja znam odpowiedź. W ramach OT: moje dragowe subaru mialo (ma) od 100 do 200 okolo 5 sekund. Dzieki wszystkim za sensowne odpowiedzi, a to, jak jedzie Twoje drugowe subaru to...WCALE nie jest OT! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Odpowiedz na twoje pytanie podał Kuba. Nie podal. Widzisz JED, czasem trzeba ruszyć szarymi komórkami. Kuba napisał że STi to sportowy samochód, i jako taki ma krótką skrzynie biegów, reszta tych dupowozów ma dłuższe skrzynie. STi od 60 do 100kmh jedzie się na 2 biegu nie na 4, a 80 - 120 na trzecim a nie piątym. Każdy test można przeprowadzić tak żeby jeden samochód wypadł lepiej a inny gorzej, należy zadać sobie pytanie kto robił ten test i w jakim celu. BTW drugowe subaru, to takie które łyka dużo drugów :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Widzisz JED, czasem trzeba ruszyć szarymi komórkami. Kuba napisał że STi to sportowy samochód, i jako taki ma krótką skrzynie biegów, reszta tych dupowozów ma dłuższe skrzynie. STi od 60 do 100kmh jedzie się na 2 biegu nie na 4, a 80 - 120 na trzecim a nie piątym. Czy przypadkiem nie jest tak, że jak reszta tych dupowozów ma dłuższe skrzynie to tym bardziej powinna jechać na niższym biegu :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Widzisz JED, czasem trzeba ruszyć szarymi komórkami. Wole ruszac czyms innym . STi to sportowy samochód, i jako taki ma krótką skrzynie biegów Sportowy? Mocno powiedziane, ale to duzo wyjasnia! BTW drugowe subaru, to takie które łyka dużo drugów Nie, to takie, ktore juz lyknelo duzo drugow, ma lepsze osiagi i jako takie, jest "nasterydowane", czyt. drugowe ! Czy przypadkiem nie jest tak, że jak reszta tych dupowozów ma dłuższe skrzynie to tym bardziej powinna jechać na niższym biegu Tez bym tak rozumowal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 BTW drugowe subaru, to takie które łyka dużo drugów :?: Albo dróg, ale to powinno być drogowe :wink: Jed Chciałbym zobaczyć jak ciągniesz Imprezą (najlepiej z podniesionym ciśnieniem doładowania) na V biegu od 80 km/h - ciekawe kiedy przywitałby cię deszcz tłoków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Chciałbym zobaczyć jak ciągniesz Imprezą (najlepiej z podniesionym ciśnieniem doładowania) na V biegu od 80 km/h - ciekawe kiedy przywitałby cię deszcz tłoków Moglbys rozwinac mysl, bo ja sie slabo znam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Jed Chciałbym zobaczyć jak ciągniesz Imprezą (najlepiej z podniesionym ciśnieniem doładowania) na V biegu od 80 km/h - ciekawe kiedy przywitałby cię deszcz tłoków Tloków to raczej nie, to panewki wtedy najbaridzje cierpią, no chyba ze auto ma jakieś probelmy ze zbiciem doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Czy przypadkiem nie jest tak, że jak reszta tych dupowozów ma dłuższe skrzynie to tym bardziej powinna jechać na niższym biegu :roll: Szczerze mówiąć So What!, nie jestem do końca pewien. Ale wiem że od kiedy zamontowałem do mojego GT'ka krótszą skrzynie to zdecydowanie stracił na elastyczności, ale zdecydowanie zyskał na przyspieszeniu. Zapewne ma to związek z ciśnieniem ładowania przy niższych obrotach, ale myśle że Az albo marcin są w stanie to dokładnie wytłumaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 mati. JED raczej miał na myśli "gazetowe" rozumienie pojęcia "elastyczność", a więc jak samochód przyspiesza w określonym przedziale prędkości, na określonym biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 mati, ja kompletnie nie rozumiem o czym mówisz :-/ Na pewno dupowozy mają ogólnie krótsze skrzyniebo osiagają mniejze prędkości - STi ma skrzynię do 270 czy 280km/h i przy testach elastyczności na jakichś wysokich biegach po prostu nie ma doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Tloków to raczej nie, to panewki wtedy najbaridzje cierpią, no chyba ze auto ma jakieś probelmy ze zbiciem doładowania. Ogólnie mi chodziło o szkody dla silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się