Skocz do zawartości

Elastycznosc Sti


JED

Rekomendowane odpowiedzi

Czy dane, ktore sa tutaj podane, sa prawdziwe? Pytam oczywiscie o STI, bo reszte ciezko zweryfikowac...Dlaczego Sti tak tragicznie wypada, nawet w porownaniu do Carismy (???) EVO?

Auta sa po lekkich modyfikacjach, jak widac :wink: .

 

Subaru Impreza STI von Digit-Power mit 305ps / 425nm:

60-100km/h (4.gang) 8.4s

80-120km/h (5.gang) 13.1s

100-200 km/h 14.4s

Mitsubishi Carisma GT Evo VII von Eibach mit 320ps / 410nm:

60-100km/h (4.gang) 5.3s

80-120km/h (5.gang) 9.2s

100-200km/h 15.9s

Mini Cooper S von Digi-Tec mit 219ps:

60-100km/h (4.gang) 6.1s

80-120km/h (5.gang) 7.8s

100-200km/h 22.8s

V70 D5 von MR Sweden mit 194ps / 400nm:

60-100km/h (4.gang) 7.1s

80-120km/h (5.gang) 10.9s

S60 D5 Optimum Digital Tuning mit 198PS / 415nm:

60-100 km/h (4. Gang) 4,9 s

80-120 km/h (5. Gang) 7,1 s

0-100 km/h 8,7 s

0-130 km/h 12,7

0-200 km/h 29,5 s

Audi a6 2.5 tdi von alpin mit 180ps / 370nm:

60-100km/h (4.gang) 6.3s

80-120km/h (5.gang) 9.0s

80-120km/h (6.gang) 11.9s

0-100km/h 8.6s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No jak mnie się nie spieszy, to turboantyk do setki ma 15s. Ale jak się pokazuje osiągi, to nie są to warunki niespieszenia się. Ktoś, kto chce sprawdzić osiągi, 80-120 jedzie na trójce. Ciekawe jak w takich warunkach wypadają pozostałe samochody. Na przykład jakieś tdi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zna ktos odpowiedz na moje pytanie, czy tylko OT, jak zwykle?

Ja mogę tylko podać dane mojego GTka

Pomiary z RaceLogic:

0-100 km/h : 4,9 / 4,8 s

 

100-160 km/h (4 bieg) : 7 / 6,8 s

100-180 km/h (4 bieg) : 11,4 / 10,9 s

 

100-160 km/h (5 bieg) : 8,6 / 8,1 s

100-180 km/h (5 bieg) : 12,6 / 12,0 s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znam odpowiedź.

 

Po pierwsze - ta carisma to jest po prostu lancer evo vii tylko pod inna nazwa (kiedys je tak sprowadzali do europy).

Po drugie - wyniki takich testow zaleza przede wszystkim od zestopniowania skrzyni - jak widac STi przy tych konkretnych pomiarach jedzie dobrze ponizej poziomu doladowania.

Po trzecie - gdyby dla tych dizli dopisali wyniki 100-200 to STi i tak byloby szybsze.

 

W ramach OT: moje dragowe subaru mialo (ma) od 100 do 200 okolo 5 sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz na twoje pytanie podał Kuba.

Nie podal.

 

Widzisz JED, czasem trzeba ruszyć szarymi komórkami. Kuba napisał że STi to sportowy samochód, i jako taki ma krótką skrzynie biegów, reszta tych dupowozów ma dłuższe skrzynie. STi od 60 do 100kmh jedzie się na 2 biegu nie na 4, a 80 - 120 na trzecim a nie piątym.

 

Każdy test można przeprowadzić tak żeby jeden samochód wypadł lepiej a inny gorzej, należy zadać sobie pytanie kto robił ten test i w jakim celu.

 

BTW drugowe subaru, to takie które łyka dużo drugów :?:

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz JED, czasem trzeba ruszyć szarymi komórkami. Kuba napisał że STi to sportowy samochód, i jako taki ma krótką skrzynie biegów, reszta tych dupowozów ma dłuższe skrzynie. STi od 60 do 100kmh jedzie się na 2 biegu nie na 4, a 80 - 120 na trzecim a nie piątym.

Czy przypadkiem nie jest tak, że jak reszta tych dupowozów ma dłuższe skrzynie to tym bardziej powinna jechać na niższym biegu :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz JED, czasem trzeba ruszyć szarymi komórkami.

Wole ruszac czyms innym :mrgreen: .

 

STi to sportowy samochód, i jako taki ma krótką skrzynie biegów

Sportowy? Mocno powiedziane, ale to duzo wyjasnia!

 

BTW drugowe subaru, to takie które łyka dużo drugów

Nie, to takie, ktore juz lyknelo duzo drugow, ma lepsze osiagi i jako takie, jest "nasterydowane", czyt. drugowe :twisted: !

 

Czy przypadkiem nie jest tak, że jak reszta tych dupowozów ma dłuższe skrzynie to tym bardziej powinna jechać na niższym biegu

Tez bym tak rozumowal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW drugowe subaru, to takie które łyka dużo drugów :?:

Albo dróg, ale to powinno być drogowe :wink:

 

Jed

Chciałbym zobaczyć jak ciągniesz Imprezą (najlepiej z podniesionym ciśnieniem doładowania) na V biegu od 80 km/h - ciekawe kiedy przywitałby cię deszcz tłoków :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jed

Chciałbym zobaczyć jak ciągniesz Imprezą (najlepiej z podniesionym ciśnieniem doładowania) na V biegu od 80 km/h - ciekawe kiedy przywitałby cię deszcz tłoków

 

 

Tloków to raczej nie, to panewki wtedy najbaridzje cierpią, no chyba ze auto ma jakieś probelmy ze zbiciem doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przypadkiem nie jest tak, że jak reszta tych dupowozów ma dłuższe skrzynie to tym bardziej powinna jechać na niższym biegu :roll:

 

Szczerze mówiąć So What!, nie jestem do końca pewien. Ale wiem że od kiedy zamontowałem do mojego GT'ka krótszą skrzynie to zdecydowanie stracił na elastyczności, ale zdecydowanie zyskał na przyspieszeniu. Zapewne ma to związek z ciśnieniem ładowania przy niższych obrotach, ale myśle że Az albo marcin są w stanie to dokładnie wytłumaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...