RoniN_ Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Masz racje jest tam miejsce na bezpiecznik ale bezpiecznika nie ma, wiec auto pracuje teraz w jakim systemie (bez bezpiecznika) 4wd czy tylko na przod?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 4wd. Ale rozłączanie napędu jest w wolnossących. U Ciebie jest to chyba blokada napędu (50/50). Tak bynajmniej to rozumiem (lub nie) z napisu. W wolnych jest tam napisane FWD. Włóż bezp. i sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Masz racje jest tam miejsce na bezpiecznik ale bezpiecznika nie ma, wiec auto pracuje teraz w jakim systemie (bez bezpiecznika) 4wd czy tylko na przod?? EDIT: Tak zrobilem, wlozylem tam bezpiecznik, ale w sumie sam nie wiem czy cos to dalo bo, na wstecznym samochod zaczal stukac z okolicy dyferencjalu, a do przodu jakis taki slaby byl, albo mi sie wydaje. W kazdym razie na desce zapalila sie kontrolka (DYF. LOCK), a jak wyjalem bezpiecznik to wrocilo wszystko do normy EDIT 2: jesli jezdze po asfalcie, czyli w normalnych warunkach powinien byc wylaczony, czyli bez bezpiecznika. Natomiast gdy wjade gdzies na bloto, offroad to zaleca sie wlaczenie tego, aby przenosic naped tam gdzie w danej chwili jest najbardziej potrzebny i zapobiega to slizgowi kol na blocie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Czyli włożenie bezpiecznika blokuje centralny dyfer na sztywno. Nie ma możliwości uślizgu. Nie używaj tego na asfalcie w takim razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Dokladnie, dyfer bez bezpiecznika jest jakby elastyczny a na bezpieczniku jest na sztywno, No to mamy rozwiazanie nastepnego problemiku, dziekuje wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Wynika z tego, jak pisałem wcześniej, że masz rozdział napędu przód/tył poprzez sprzęgło wielopłytkowe. Jest elektro-hydrauliczne sprzęgło sterowane przez TCU. Nie najlepsze rozwiązanie. Tzn bywa awaryjne i uciążliwe do zdiagnozowania. Właśnie dzisiaj jedziemy do Marka z jednym chorym. Jak jeszcze miałem automat, to też jaja sie z tym działy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewap Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 teraz juz VIN powinien być poprawny, mógłby ktoś sprawdzić :?: :wink: foryś: JF1SG5LD33GO18560 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 teraz juz VIN powinien być poprawny, mógłby ktoś sprawdzić :?: :wink: foryś: JF1SG5LD33GO18560 Ten też nie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewap Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 To już nic nie wiem , jakieś pomysły :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 VIN CODE: JF1SG5LD33G018560 Выпуск: 04/04/2003 ('03MY) Автомобиль: Forester Код модели S11 Код кузова JF1 Цвет: 22W(RED M) Код отделки: C20(OFF BLACK) Комплектация: PR Двигатель: 205(2000CC DOHC TURBO) Привод: 4W Трансмиссия: MT(МКПП) Кузов: W(WAGON) Подвеска N/S(Обычная) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Hmmm - tak jakby ktos sie machanl i 2 razy wpisal w dowodzie 3 w miejscu 33G0, wydaje mi sie ze zamiast tej drugiej cyferki powinna byc litera, ale to takie domysly u mnie jest .. JF1SF5LD3XG035793 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewap Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 MSK Wielkie dzięki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Hmmm - tak jakby ktos sie machanl i 2 razy wpisal w dowodzie 3 w miejscu 33G0, wydaje mi sie ze zamiast tej drugiej cyferki powinna byc litera, ale to takie domysly u mnie jest .. JF1SF5LD3XG035793 Odświeżę troszkę, mianowicie ta niby pomylona cyfra to kod roku produkcji - może być litera i może być cyfra w/g schematu: J 1988, K 1989, L 1990, M 1991, N 1992, P 1993, R 1994, S 1995, T 1996, V 1997, W 1998, X 1999, Y 2000, 1 2001, 2 2002, 3 2003, 4 2004, 5 2005, 6 2006, 7 2007, 8 2008... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 cos nie chce mi sprawdzić... VIN - JF1SH5LW49G017976 Forek z Hiszpanii, kupione w DE, właściciel na platformie wiertniczej, samochód sprzedaje jakaś firma... dla mnie wałek ale znajomy znajomej sie uparł :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 chojny a orientujesz się chociaż który to powinien być rok i jaki model dokładnie, tzn. silnik i wersja?? bo rzeczywiście gdzieś jest błąd w tym VINie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 chojny a orientujesz się chociaż który to powinien być rok i jaki model dokładnie, tzn. silnik i wersja?? bo rzeczywiście gdzieś jest błąd w tym VINie narazie się nie orientuje ale postaram się czegoś więcej dowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 cos nie chce mi sprawdzić... VIN - JF1SH5LW49G017976 Forek z Hiszpanii, kupione w DE, właściciel na platformie wiertniczej, samochód sprzedaje jakaś firma... dla mnie wałek ale znajomy znajomej sie uparł :roll: Jako ciekawostka; wg Hiszpańskiego prawa wraz z samochodem nabywca przejmuje również wszystkie długi jeśli jakieś na nim ciążą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czmarcin Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 mam prośbę jestem od 2 tygodni nowym posiadaczem subaru forestera 2.5l automat pochodzenie USA rok 2010 mógł by mi ktoś sprawdzić numer VIN coś mi nie działa ta ruska strona do której link podajecie czy symbol modelu zależy od rocznika produkcji czy czegoś innego np: modelu silnika? VIN: JF2SH6AC3AH740398 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
braun Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 16 godzin temu, czmarcin napisał: mam prośbę jestem od 2 tygodni nowym posiadaczem subaru forestera 2.5l automat pochodzenie USA rok 2010 mógł by mi ktoś sprawdzić numer VIN coś mi nie działa ta ruska strona do której link podajecie czy symbol modelu zależy od rocznika produkcji czy czegoś innego np: modelu silnika? VIN: JF2SH6AC3AH740398 brand: SUBARU catalog: SUBARU201802 name: FORESTER market: USA date: 24.09.2009 modelyearfrom: 11.07.2007 modelyearto: 08.10.2010 main_option_code: LK body_model: SH9BY4L destination_code: U6 framecolor: C1F - SAGE GREEN METALLIC trimcolor: H10 - GRAY body: WAGON engine: 2500CC EMPI SOHC NA grade: X train: FULLTIME 4WD transmission: 4SP-AUTOMATICTRANSMISSION 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czmarcin Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 4 godziny temu, braun napisał: braun dziękuje bardzo za rozszyfrowanie vinu czyli jednak model SH jak mówił sprzedający cokolwiek by to miało znaczyć i raczej silnik wolnossący bez turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
braun Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 4 minuty temu, czmarcin napisał: Znajdziesz tu wszystko https://partsouq.com/catalog/genuine 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się