Skocz do zawartości

Wydech do Forestera


Hogi

Rekomendowane odpowiedzi

Przeczytałem wątek, faktycznie ciekawy, szczególnie doświadczenia samochodu Skwary po tych kilku latach od jego modyfikacji i znajomości dalszych losów jego auta potwierdzają, że nie specjalnie warto robić Forka powyżej 300 km :-)

Co do owijania na razie sobie odpuszczam, przy moich delikatnych modach i raczej spokojnej jeździe nie potrzebna rzecz. Zobaczymy jak będzie w praktyce.

 

no tak, tylko kwestia jest tego typu: że jak kupisz zrobiony samochód, to jest fajnie, ale się znudzi i braknie mocy... :o

a jak robimy etapowo, to wtedy jest dużo więcej frajdy, poznajesz niekiedy samochód od nowa :biglol::yahoo: ( oczywiście pomijam sprawę finansową-bo zawsze wtedy jesteśmy w plecy :toobad: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie lepiej kupić, samochód w standardzie i samemu się pobawić w jego upgrade. Poznajemy przy tym nasze cacko. Powstaje większa "więź" z samochodem i bardziej go cenimy wiedząc ile czasu, pieniędzy mu poświeciliśmy.

Nawet jak ktoś nie ma zajawek mechanicznych czy tuningowych, to dobrze jest wiedzieć co i jak w jego samochodzie działa...

 

PzDr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie lepiej kupić, samochód w standardzie i samemu się pobawić w jego upgrade. Poznajemy przy tym nasze cacko. Powstaje większa "więź" z samochodem i bardziej go cenimy wiedząc ile czasu, pieniędzy mu poświeciliśmy.

Nawet jak ktoś nie ma zajawek mechanicznych czy tuningowych, to dobrze jest wiedzieć co i jak w jego samochodzie działa...

 

PzDr

Własnie dokładnie !!!!!!

co do Carfita łączę sie z Kacpero_1 co do impresariatu....

i polecam Cobb a wiec łączę sie z Tarpanem ... btw ladnie tez wyglada po założeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie lepiej kupić, samochód w standardzie i samemu się pobawić w jego upgrade.

True :) sam zacząłem od backboxa.

A póżniej nagle wodospad:

- hamulzung od WRX na przodzie

- tarcze od Outbacka

- turbina od 2,5XT

- pompa Walbro

- wydech H&S przelot

- strojenie na 230KM i coś ze 370-380Nm.

Efekt? zaaaaaaacny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łooo to ładny moment masz - chętnie także w taki celuję. Ja dwa lata bez żadnych modów, kompletna seria. Zmieniłem bacbox, kupuję dp, turbo i remap. Potem hamulce. U kogo robiłeś remap?

Edytowane przez Herostrates
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie lepiej kupić, samochód w standardzie i samemu się pobawić w jego upgrade.

True :) sam zacząłem od backboxa.

A póżniej nagle wodospad:

- hamulzung od WRX na przodzie

- tarcze od Outbacka

- turbina od 2,5XT

- pompa Walbro

- wydech H&S przelot

- strojenie na 230KM i coś ze 370-380Nm.

Efekt? zaaaaaaacny ;)

 

idz tą drogą :bowdown:

 

Łooo to ładny moment masz - chętnie także w taki celuję. Ja dwa lata bez żadnych modów, kompletna seria. Zmieniłem bacbox, kupuję dp, turbo i remap. Potem hamulce. U kogo robiłeś remap?

 

chyba z miejscowości której pochodzi... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dla mnie absolutnym wzorcem dźwięku wydechu w Subaru jest Cobb :)

Tylko, że do Forestera już nie produkują catbacków. Zasmakujcie troszkę tego dzwięku :

 

A czy spotkał się ktoś z produktami Cobra Exhaust ? Mają duży wybór , przyzwoite ceny i są blisko bo w UK .

 

 

i się pojawiło :

http://allegro.pl/wydech-cobb-3-do-subaru-impreza-wrx-sti-i3012553838.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie ciagle boli brak bulgotu, ale cały czas się boje, ze po założeniu wydechu będę żałował, bo mnie/rodzine bedzie auto meczylo w trasie. Czy to niepotrzebna obawa?

 

Zależy co kupisz. Jeszcze fujitsubo jest cichy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie ciagle boli brak bulgotu, ale cały czas się boje, ze po założeniu wydechu będę żałował, bo mnie/rodzine bedzie auto meczylo w trasie. Czy to niepotrzebna obawa?

jak chcesz jeździć na trasie -dobra tylna puszka Ci wystarczy. Jak chcesz polatać w mieście - ładuj przelot ;)

Ale Cobb faktycznie cacy :) mam H&S i gada przecudownie, ale tutaj chylę czoła - zwłaszcza na wyższych obrotach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Tak aby pociągnąć dalej wątek. Wydechów, w związku z tym, że ostatecznie zakupiłem DP Perrina, a ma on 3 cale na wylocie, a mi zależy aby zamontować go do standardowego cat-back 2,5 cala musiałem kupić adapter 3 na 2,5 padło na Grimmspeed.

https://www.grimmspeed.com/catalog/product_info.php?cPath=22&products_id=224&osCsid=IXqqA56a9NBZLKN8hyAgH3

Dzisiaj przyszedł - polecam tą firmę, naprawdę szybko wysłali a i koszt całości zaniżyli abym nie miał dodatkowych kosztów na granicy :-)

Polecam. Termin remapu wyznaczony, szczegóły ustalone :)

Biję się z myślami odnośnie owinięcia uppipe i downpipe, aby były cichsze. Tam gdzie będę robić remap proponują tylko taśmę termiczną plus izolację farbą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...