KACPERO_1 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Przeczytałem wątek, faktycznie ciekawy, szczególnie doświadczenia samochodu Skwary po tych kilku latach od jego modyfikacji i znajomości dalszych losów jego auta potwierdzają, że nie specjalnie warto robić Forka powyżej 300 km :-) Co do owijania na razie sobie odpuszczam, przy moich delikatnych modach i raczej spokojnej jeździe nie potrzebna rzecz. Zobaczymy jak będzie w praktyce. no tak, tylko kwestia jest tego typu: że jak kupisz zrobiony samochód, to jest fajnie, ale się znudzi i braknie mocy... a jak robimy etapowo, to wtedy jest dużo więcej frajdy, poznajesz niekiedy samochód od nowa ( oczywiście pomijam sprawę finansową-bo zawsze wtedy jesteśmy w plecy ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Zdecydowanie lepiej kupić, samochód w standardzie i samemu się pobawić w jego upgrade. Poznajemy przy tym nasze cacko. Powstaje większa "więź" z samochodem i bardziej go cenimy wiedząc ile czasu, pieniędzy mu poświeciliśmy. Nawet jak ktoś nie ma zajawek mechanicznych czy tuningowych, to dobrze jest wiedzieć co i jak w jego samochodzie działa... PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieba7 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Zdecydowanie lepiej kupić, samochód w standardzie i samemu się pobawić w jego upgrade. Poznajemy przy tym nasze cacko. Powstaje większa "więź" z samochodem i bardziej go cenimy wiedząc ile czasu, pieniędzy mu poświeciliśmy. Nawet jak ktoś nie ma zajawek mechanicznych czy tuningowych, to dobrze jest wiedzieć co i jak w jego samochodzie działa... PzDr Własnie dokładnie !!!!!! co do Carfita łączę sie z Kacpero_1 co do impresariatu.... i polecam Cobb a wiec łączę sie z Tarpanem ... btw ladnie tez wyglada po założeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Zdecydowanie lepiej kupić, samochód w standardzie i samemu się pobawić w jego upgrade. True sam zacząłem od backboxa. A póżniej nagle wodospad: - hamulzung od WRX na przodzie - tarcze od Outbacka - turbina od 2,5XT - pompa Walbro - wydech H&S przelot - strojenie na 230KM i coś ze 370-380Nm. Efekt? zaaaaaaacny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Łooo to ładny moment masz - chętnie także w taki celuję. Ja dwa lata bez żadnych modów, kompletna seria. Zmieniłem bacbox, kupuję dp, turbo i remap. Potem hamulce. U kogo robiłeś remap? Edytowane 15 Stycznia 2013 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 faktycznie ładne niutki. mi przy 250+ KM wyszło "jedynie" 350+ NM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Moc była początkowo też w okolicach 250KM, ale ostatecznie decyzja była, żeby zejść na bezpieczniejsze 230. A moment faktycznie czuć Ale to do nielegala a nie tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zdecydowanie lepiej kupić, samochód w standardzie i samemu się pobawić w jego upgrade. True sam zacząłem od backboxa. A póżniej nagle wodospad: - hamulzung od WRX na przodzie - tarcze od Outbacka - turbina od 2,5XT - pompa Walbro - wydech H&S przelot - strojenie na 230KM i coś ze 370-380Nm. Efekt? zaaaaaaacny idz tą drogą Łooo to ładny moment masz - chętnie także w taki celuję. Ja dwa lata bez żadnych modów, kompletna seria. Zmieniłem bacbox, kupuję dp, turbo i remap. Potem hamulce. U kogo robiłeś remap? chyba z miejscowości której pochodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 No właśnie okazuje się, że niekoniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 To skąd jeśli można spytac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieba7 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 (edytowane) U kogo robiłeś remap? pewnie tam gdzie ja albo nie Edytowane 16 Stycznia 2013 przez cieba7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Katowice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieba7 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Katowice Czyli obaj bladzilismy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Dla mnie absolutnym wzorcem dźwięku wydechu w Subaru jest Cobb Tylko, że do Forestera już nie produkują catbacków. Zasmakujcie troszkę tego dzwięku : A czy spotkał się ktoś z produktami Cobra Exhaust ? Mają duży wybór , przyzwoite ceny i są blisko bo w UK . i się pojawiło : http://allegro.pl/wydech-cobb-3-do-subaru-impreza-wrx-sti-i3012553838.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Ostatecznie w związku z tym, że DP Cobb nie przyszły kupiłem takiego Perrina. Jest już u mnie i wygląda pięknie http://allegro.pl/downpipe-perrin-subaru-impreza-wrx-sti-i2995342383.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Mnie ciagle boli brak bulgotu, ale cały czas się boje, ze po założeniu wydechu będę żałował, bo mnie/rodzine bedzie auto meczylo w trasie. Czy to niepotrzebna obawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 (edytowane) Dla Ciebie idealny byłby Supersprint lub Prodrive Polecam - moją małżonka się nie zorientowała Edytowane 7 Lutego 2013 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Mnie ciagle boli brak bulgotu, ale cały czas się boje, ze po założeniu wydechu będę żałował, bo mnie/rodzine bedzie auto meczylo w trasie. Czy to niepotrzebna obawa? Zależy co kupisz. Jeszcze fujitsubo jest cichy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 (edytowane) ładny, ładny ten Perrin tylko to jest do twinscrolla ? Edytowane 8 Lutego 2013 przez KACPERO_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 tylko to jest do twinscrolla ? nie , tylko perrin ma tak rozwiazany kanał na wastegate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 acha, tak mnie właśnie zmyliły ten 2jne kanały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 ale cały czas się boje, ze po założeniu wydechu będę żałował, bo mnie/rodzine bedzie auto meczylo w trasie. Czy to niepotrzebna obawa? zdecydowanie niepotrzebna, przecież nie musisz zakładać od razu przelotu, który urywa łeb... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Ja odkąd mnie Pan Carfit oświecił zachorowałem na ten wynalazek (Kompletny wydech Cobb 3) ... jak mi forek będzie brzmiał jak ta impreza z filmiku to jak skończę flaszkę to złożę zamówienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Mnie ciagle boli brak bulgotu, ale cały czas się boje, ze po założeniu wydechu będę żałował, bo mnie/rodzine bedzie auto meczylo w trasie. Czy to niepotrzebna obawa? jak chcesz jeździć na trasie -dobra tylna puszka Ci wystarczy. Jak chcesz polatać w mieście - ładuj przelot Ale Cobb faktycznie cacy mam H&S i gada przecudownie, ale tutaj chylę czoła - zwłaszcza na wyższych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Tak aby pociągnąć dalej wątek. Wydechów, w związku z tym, że ostatecznie zakupiłem DP Perrina, a ma on 3 cale na wylocie, a mi zależy aby zamontować go do standardowego cat-back 2,5 cala musiałem kupić adapter 3 na 2,5 padło na Grimmspeed. https://www.grimmspeed.com/catalog/product_info.php?cPath=22&products_id=224&osCsid=IXqqA56a9NBZLKN8hyAgH3 Dzisiaj przyszedł - polecam tą firmę, naprawdę szybko wysłali a i koszt całości zaniżyli abym nie miał dodatkowych kosztów na granicy :-) Polecam. Termin remapu wyznaczony, szczegóły ustalone Biję się z myślami odnośnie owinięcia uppipe i downpipe, aby były cichsze. Tam gdzie będę robić remap proponują tylko taśmę termiczną plus izolację farbą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się