Misiek Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Czy da się porównać te samochody, a jeżeli tak to co z tego wynika?(nie chodzi mi o wygląd zew.ilość drzwi i pojemność bagażnika). Czy pod względem parametrów jezdnych (kierowca amator) nissan stanowi alternatywę dla sti i evo x ? o ile są już dostępne testy tych aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 GT-R to jest konkurent dla 911, troche wyższa półka niż EVO czy STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Jezeli mozesz wydac conajmniej dwa razy wiecej kasy niz na STi/Evo to ja bym na twoim miejscu bral GT-R. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 nikt STI 08 nie jedzil, z EVO X tez nie za bardzo jest mozliwosc miec do czynienia, zbyt wczesnie zadajesz to pytanie, choc za chwile pewnie sie ladnie temat rozwinie jak tylko samochody te trafia pod strzechy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Pytanie dotyczy wersji 476 KM, której cena to podobno ok.60tys.$, więc zakres cenowy sti i evo. Inna sprawa, że w Polsce ta cena może być zupełnie inna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Pytanie dotyczy wersji 476 KM, której cena to podobno ok.60tys.$, więc zakres cenowy sti i evo. Inna sprawa, że w Polsce ta cena może być zupełnie inna. STi i Evo kosztuja 30tys.$ a nie 60tys.$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Wedlug mnie GT-R to troche inna liga, bardziej auto na tor jak Porsche albo drift machina ciekawie by wygladal taki GT-R na szutrze albo na jakims snieznym odcinku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Wedlug mnie GT-R to troche inna liga, bardziej auto na tor jak Porsche albo drift machina Drifty z ATRESĄ ETS PRO na pokładzie? Chyba tylko dlatego, że da się odłączyć przód, ale to marnacja tegoż napędu. To auto to bardzo fajne GT (a może wręcz supercar?). ciekawie by wygladal taki GT-R na szutrze albo na jakims snieznym odcinku Jakby dać mu odpowiednie zawieszenie, to pewnie dałby radę. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 ciekawie by wygladal taki GT-R na szutrze albo na jakims snieznym odcinku Tak : http://youtube.com/watch?v=5y6Otg0rPZQ ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Kuba, gdzie w Polsce można kupić nowe sti lub evo ( o wersjach 2008 i X nie wspomnę) za 30 tys.$? SIP imprezę wrx 08 wycenił na 36tyś. ale EURO . Jeśli więc aktualny kurs dolara = 2,522 PLN to 60 tys.$=151320 PLN. O ile mnie pamięć nie myli, to właśnie taka była ostatnia cena evo IX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Te 60k USD za Skaja to też nie będzie cena europejska przecież. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 W Auto GT określili cenę evo x na ok.235 tys.PLN, a to daje 93180 $, a za taką kasę to może nawet w Polsce uda się kupić nissana w wersji 476KM. Dla mnie ważniejsze jest jednak, który samochód będzie lepiej jeździł, mając na pokładzie kierowcę amatora (choć z 24 letnim bagażem doświadczeń za kierownicą). Interesują mnie Wasze opinie lub przypuszczenia oparte np. na testach porównawczych dotychczasowych wersji. Jeśli ktoś dysponuje aktualnym zestawieniem tych aut, to bardzo proszę o zamieszczenie na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Misiek, podales amerykanska cene GT-R to ja Ci podalem amerykanska cene Evo i STi (nowe modele maja byc minimalnie 1-2 tysiace drozsze). Gdybym mial zgadywac europejska cene GT-R to bym celowal w rejony nowego M3 i RS4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 looknijcie jak sobie radzi GT-R na Ringu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 nowy gt-r to maskarator Specyfikacja nowego skaja: Engine • VR-series twin-turbocharged 3.8-liter V6. • 480 hp @ 6,800 rpm. 430 lb-ft torque @ 3,200–5,200 rpm. • Dual overhead camshafts with variable intake-valve timing. • Cast aluminum cylinder block with high-endurance/low-friction plasma-sprayed bores. • IHI twin turbochargers, one per cylinder bank. • Pressurized lubrication system with thermostatically controlled cooling. Drivetrain • ATTESA ET-S All-Wheel Drive (AWD) with independent rear-mounted transaxle integrating transmission, differential and AWD transfer case. • Rigid, lightweight carbon-composite driveshaft between engine and transaxle. • Electronic traction control plus 1.5-way mechanically locking rear differential. • Vehicle Dynamics Control (VDC-R) with three driver-selectable settings: Normal (for daily driving, controls brakes and engine output), R-Mode (for ultimate performance, utilizes AWD torque distribution for additional vehicle stability) and Off (driver does not want the help of the system). • Hill Start Assist prevents rollback when starting on an incline. DisclaimerVDC-R cannot prevent accidents due to abrupt steering, carelessness, or dangerous driving techniques. Always drive safely. Transmission • 6-speed Dual Clutch Transmission with three driver-selectable modes: Normal (for maximum smoothness and efficiency), Snow (for gentler starting and shifting on slippery surfaces), and R mode (for maximum performance with fastest shifts). • Fully automatic shifting or full sequential manual control via gearshift or steering wheel-mounted paddle shifters. :neutral: • Dual clutch design changes gears in less than 0.5 second (0.2 second in R mode). • Downshift Rev Matching (DRM). • Predictive pre-shift control (in R mode) based on throttle position, vehicle speed, braking and other information. Wheels and Tires • 20 x 9.5" (front) and 20 x 10.5" (rear) super-lightweight forged-aluminum wheels with Gunmetal Gray finish. • Exclusively developed nitrogen-filled Bridgestone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Nie-sa-mo-wi-ty. Natomiast dobra wiadomość jest taka, że w serii silnik jest skonfigurowany na 620 KM i wyłącznie przytkany elektroniką na 480 - więc dodatkowe 140 KM nie powinno być kwestią niczego innego jak prostego reflasha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Nie-sa-mo-wi-ty. Natomiast dobra wiadomość jest taka, że w serii silnik jest skonfigurowany na 620 KM i wyłącznie przytkany elektroniką na 480 - więc dodatkowe 140 KM nie powinno być kwestią niczego innego jak prostego reflasha. Dokładnie niesamowity - dalsze dywagacje o wyższości Evo X nad STI MY 08 lub odwrotnie należy zakończyć- The winner is: Nissan GT-R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 ciekawe jak połączyli układ transaxle z napedem AWD, auto ma chyba 2 waly napedowe, jeden od silnika do skrzyni biegów ktora jest z tylu samochodu a drugi od skrzyni do przedniego dyfra :shock: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Specyfikacja nowego skaja: To już nie Skaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 No chyba, że dwie skrzynie będą. ;-) Najbardziej podoba się fragment dla Amerykanów: VDC-R cannot prevent accidents due to abrupt steering, carelessness, or dangerous driving techniques. Always drive safely. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 ciekawe jak połączyli układ transaxle z napedem AWD Wyścigowa Impreza Cusco też działa w takim układzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Specyfikacja nowego skaja: To już nie Skaj Wiesz może dlaczego pozbyli się tej nazwy? Szkoda, że ze słowem Impreza nie zrobili tak samu w przypadku 08... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Wiesz może dlaczego pozbyli się tej nazwy? Nie wiem, ale może po to, żeby podnieść prestiż modelu. W końcu słabsze Skyline'y to zwykłe auta klasy średniej (średniej-wyższej ?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Wiesz może dlaczego pozbyli się tej nazwy? Może dlatego, że to już jest zupełnie inny samochód... To już nie jest Skyline na sterydach, napakowany brat sedana. Zmienił się silnik, diametralnie zmienił się napęd, skorupka też słabawo przypomina cywilnego V35 czy V36. Nawet nie wiem, czy płyta podłogowa jest ta sama... Szkoda, że ze słowem Impreza nie zrobili tak samu w przypadku 08... Szkoda, to jest jak Twója krowa pójdzie na łąkę sąsiada. ;> Przenieśli silnik do tyłu? Wsadzili V6? Włożyli Haldex? r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Kazushito Yakitaki, wielki Cornholio - nie kracz, bo jeszcze dostaniemy AWHaldexD za rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się