TRIST Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Ciekawostka się pojawiła w moim aucie. Mianowicie, wywaliło mi płyn chłodniczy ze zbiornika wyrównawczego, temperatura silnika idealna cały czas, wentylatory działają i nie wiem o co chodzi. Wylałem wodę z obiegu, zalałem nową i wszystko ok. Potem znowu auto postało znowu próba i znowu wywaliło wodę. Powiedzcie co to może być??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Brzmi jak uszczelka pod głowicą albo inna tego typu awaria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Zapowietrzony układ? Od uszczelki chyba by się temperatura podnosiła jednak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 No właśnie uszczelki się najbardziej obawiam, tylko ciekawe jest to że temperatura silnika się utrzymuje na normalnym poziomie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 mialem to samo powodem byl termostat temperwatura byla w normie ale plym wywyalalo moze nie az tak duzo ale wyciekal i czasem mi sie przegrzewal temperatura szla powyzej normalnej ale po przegazowaniu zaraz spadala. Zmien termostat i przeplucz system woda podlacz normalny waz od ogrodka pod chlodnice i daj mu 5 minut rzeby sie przeplukalo oczywiscie za nim to zrobisz wyjmij temostat zeby woda miala gdzie leciec he he Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 a bym zapomnial czasem moze byc to problem z korkiem od chlodnicy bo nie wytrzymuje cisnienia i wywala plyn jak masz wrx to masz je dwa jedne na silniku w zbiorniczku a drugi na chlodnicy niektore 2001 i 2002 maja tylko jedne na gorze to moze byc tez problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Korek STi do 1.3 bara rozwiązuje problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 mati, korek Raliart tez pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Ale STi jest różowy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 No to ja chce różowy Może wiecie kto ma?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Ciekawostka się pojawiła w moim aucie. Mianowicie, wywaliło mi płyn chłodniczy ze zbiornika wyrównawczego, temperatura silnika idealna cały czas, wentylatory działają i nie wiem o co chodzi. Wylałem wodę z obiegu, zalałem nową i wszystko ok. Potem znowu auto postało znowu próba i znowu wywaliło wodę. Powiedzcie co to może być??? Powodem najprawdopodobniej jest wadliwie działający termostat lub nieszczelność w układzie chłodzenia powodująca zapowietrzenie układu (korek, pekniety delikatnie przewod, nie daj boze uszczelka pod glowica). Suponuję podjechać na warszat na sprawdzanie szczelnosci ukladu i sprawdnosci termostatu. U mnie objawy byly podobne, potem zaczely sie jaja z temperatura, zeby skonczylo sie na wymianie uszczelki (czego absolutnie nie zycze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 No oby to był korek lub jak piszecie termostat, bo uszczelka to mnie chyba dobije. JAkie mogą być koszty przeprowadzenia całej operacji wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sammar Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Miałem kiedyś podobny problem w skodzie. Temperatura silnika OK. Ale w środku auta jak na syberii. Miom zdaniem to uszczelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Miałem do wczoraj to samo. Przegniły i zaczęły cieknąć spoiny w miejscach, gdzie z przykrywki zbiornika wychodzą króćce na korek i wężyki. Udaj się do czterech turbosprężarek, raz dwa wymianiają zbiorniczki! :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 No już się umówiłem na poniedziałek rano, mam nadzieję że chłopaki dają radę i że to nie uszczelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 TRIST, No to ja chce różowy Może wiecie kto ma?? Byłem ostatni w Poznaniu - KOCAR ma G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 kurde nerwowy weekend mam przed diagnozą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 A do GT MY99 można sobie tak po prostu wstawić korek 1,3 bara od STi - co to da przy seryjnym układzie chłodzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Kruk, moze CI najpierw wybuchnąć wąż zanim korek puści Tylko nie weź korka z chłodnicy od nowego STi bo on ma chyba 1.8 bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 1.8 bar. :shock: - niezłe tam muszą być węże...A jak mam dobre węże i chłodnicę całą metalową to co mi da taki korek (od jakiego STi podejdzie?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 moze CI najpierw wybuchnąć wąż zanim korek puści a jesli ja mam silikonowe przewody to bedzie ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 kashmere, tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Azrael, co zyskam na tych dodatkowych 0,2bara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Późniejsze gotwanie się płynu. Aha żeby była jasnośc - to nie jest lekarstwo na zepsute auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Późniejsze gotwanie się płynu. Aha żeby była jasnośc - to nie jest lekarstwo na zepsute auto. To jest oczywiste :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi