colirzadzi Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 witam, jestem swiezym uzytkownikiem forum. Stoje przed dylematem : WRX czy STI. Do setki w papierach nie ma strasznej roznicy, jak to wyglada na trasie,miedzy biegami? i jak ma sie do tego zuzycie paliwka przez te dwie maszynki? z gory dziekuje za wasze odpowiedzi!!! ....wrrrrrrrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 Wydaje mi się, że żartujesz. Nie wiem, jakimi autami dotąd jeździłeś, ale to mniej więcej taka różnica, jakbyś zapytał: alfa 156 2.5v6 czy alfa 156 gta albo bmw 330i czy bmw m3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 Stoje przed dylematem : WRX czy STI. Jak chcesz całkiem szybkie auto do jazdy codziennej i nie chcesz grzebać to WRX jest perfect. Jak masz zamiar trochę pogrzebać to kup STi i nie grzeb. :-) Do setki w papierach nie ma strasznej roznicy Tak się raczej tych aut nie porównuje. Największa różnica to zawieszenie i hamulce. Chyba, że mowa o STi w wersji na USA gdzie silnik mocno się różni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smiechu Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 ...Największa różnica to zawieszenie i hamulce. Chyba, że mowa o STi w wersji na USA gdzie silnik mocno się różni. z tego co się orientuje to STi sprzedawane w Polsce też ma kute tłoki, i nieco wzmocniony motorek, czyż nie tak ?!? Śmiech'u zakuty w tłoku (dzisiaj piątek znów się ruszyć nie można w ty Warśiawie... mać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 9 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 STI ma kute tloki no i hamulce BREMBO to wiem.. do tej pory jezdzilem ST220,jeszcze nim jezdze. a jakis uzytkownik mi powie ile takie STI zlopie na setke w zestawieniu z WRX. wiem ze to jest sprawa drugoplanowana w takim autku,ale mimo to bede wdzieczny za informacje. HOLEK RZADZI!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 Tych pare koni na górze aż tak sie nie czuje jak niemal zero laga i obłędny moment już powyżej 3K. Jak ktoś mówi o zużyciu paliwa to WRX wygląda lepiej niż STi bo strach przed spalaniem nie da docisnąć. Kute tłoki są ważne do kręcenia także nadal podtrzymuję to co napisałem. Jak ktoś chce kręcić to STi jest dużo lepszym pomysłem (szczególnie w USA) a jak nie to WRX jest zupełnie OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 STI ma kute tloki no i hamulce BREMBO to wiem.. do tej pory jezdzilem ST220,jeszcze nim jezdze. a jakis uzytkownik mi powie ile takie STI zlopie na setke w zestawieniu z WRX. wiem ze to jest sprawa drugoplanowana w takim autku,ale mimo to bede wdzieczny za informacje. HOLEK RZADZI!!! jak przyciśniesz sti to 25 weźmie, bez specjalnych szaleństw to WRX em 12-14 l/100kkm. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 Zobacz tu: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... ht=sti+wrx pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 10 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 Jeździem mojego przyjaciela WRX'em i po prostu nie umywa się (bez obrazy)on do mojego STI :roll: porażająca różnica w hamowaniu że nie wspomnę o przyspieszeniu od 140 w górę naprawdę warto dopłacić te parę złociszy 8) . Przy zakupie pow. 150k różnica 40k to przecież drobnostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 10 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 jak chodzi o przyspieszanie przy duzych predkosciach to roznica miedzy gt a sti faktycznie jest kolosalna. pzdr, abt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 Chciałbym tylko zauważyć że akurat te parę koni więcej nie jest najistotniejsza róznica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 10 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 skrzynia jest pyszna, prawie jakbym jechal moim wolnossacym legacy (naturalnie + 6 bieg, ktorego nawet przy tak slabym aucie troche mi brakuje). jakby robili impreze 225 koni + skrzynia 6 lub 265 i skrzynia 5 to wolalbym pierwsza opcje. tym bardziej, ze zawsze mozna pomyslec o podniesieniu mocy. pzdr, abt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 10 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 czy ktorys z uzytkownikow forum wie ile STI ma od 0 do 200km/h? WRX ma cos okolo 29-30sek chyba. HOLO GO ! :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 colinrzadzi: jesli dobrze pamiętam byl kiedys test porównawczy sti, evo i carrery - wyszło cos około 22 sek, porsche poniżej 20 evo troche poniżej 21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRXraider Opublikowano 13 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2004 WRX czy STI. Do setki w papierach nie ma strasznej roznicy, jak to wyglada na trasie,miedzy biegami? i jak ma sie do tego zuzycie paliwka przez te dwie maszynki? z gory dziekuje za wasze odpowiedzi!!! WRX od 0 do 140 km/h idzie jak burza (do setki, bez specjalnego wysiłku, przyspiesza poniżej 5 sek - sam mierzyłem). Przy wyższych prędkościach robi się troszkę "mułowaty". Spalanie przy "normalnej" jeździe - w granicach dziewięciu. Natomiast ilość zużytego paliwa podczas jazd "sportowych" należy liczyć w motogodzinach. WRX idealnie nadaje się do przewiezienia teściowej (chyba więcej nie wsiądzie ze mną do auta). STI - nie jeździłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 13 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2004 WRX czy STI. Do setki w papierach nie ma strasznej roznicy, jak to wyglada na trasie,miedzy biegami? i jak ma sie do tego zuzycie paliwka przez te dwie maszynki? z gory dziekuje za wasze odpowiedzi!!! WRX od 0 do 140 km/h idzie jak burza (do setki, bez specjalnego wysiłku, przyspiesza poniżej 5 sek - sam mierzyłem). Przy wyższych prędkościach robi się troszkę "mułowaty". Spalanie przy "normalnej" jeździe - w granicach dziewięciu. Natomiast ilość zużytego paliwa podczas jazd "sportowych" należy liczyć w motogodzinach. WRX idealnie nadaje się do przewiezienia teściowej (chyba więcej nie wsiądzie ze mną do auta). STI - nie jeździłem. poniżej 5s do 100?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRXraider Opublikowano 13 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2004 poniżej 5s do 100?????? Sam byłem zaskoczony, ponieważ nigdy nie "ćwiczyłem techniki" przyspieszania. Wszystko rozbija się o kwestię wybrania odpowiedniego momentu zmiany biegu z 1 na 2. Jechałem zresztą sam i miałem pół baka paliwa. Fakt faktem - najpierw naciskałem stoper, a potem puszczałem sprzęgło i gdy wskazówka prędkościomierza osiągało 100 km/h na zatrzymanym stoperze widniało: 4,97 , 5,12 , 5,05 , 4.92. Pozostaje jednak kwestia przekłamania wskaźnika prędkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2004 Sam byłem zaskoczony, ponieważ nigdy nie "ćwiczyłem techniki" przyspieszania. Wszystko rozbija się o kwestię wybrania odpowiedniego momentu zmiany biegu z 1 na 2. Jechałem zresztą sam i miałem pół baka paliwa. Fakt faktem - najpierw naciskałem stoper, a potem puszczałem sprzęgło i gdy wskazówka prędkościomierza osiągało 100 km/h na zatrzymanym stoperze widniało: 4,97 , 5,12 , 5,05 , 4.92. Pozostaje jednak kwestia przekłamania wskaźnika prędkości. To masz tego WRX'a szybszego niz fabryka dala ( 5.9s ) :shock: obawiam sie ze mierzenie przyspieszenia stoperem moze dawac przeklamanie nawet do 2s a 1 s to napewno... Widac to zreszta po Twoich pomiarach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 14 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2004 No ak, ale zaden z was tak naprawde nie napisal chlopakowi ile to scierwo pali jedno i drugie. Moj WRX pali minimum 10.5 ( na trasie okolo 120, bez wielkich przyspieszen) . Szybsza trasa z wyprzedzaniem -14. Trasa bardzo szybka z nartami na dachu plus 4 osoby 18- KATOWICKA wiec z przspieszeniami po zwalnianiu - w Asutrii to samo 15). Miasto zwyle - 13/14. STI mojego sasiada - miasto okolo 18/19. A jak wcisnie to tak jak kolega wyzej napisal. Sasiad twierdzi, ze to spalanie zabija chec jezdzenia. I mowi, ze nastepny bedzie WRX. Bo jest tez minimalnie wgodniejszy - zawieszenie. Ale STI ma za to o niebo lepsze siedzenia, poza tymi technicznymi sprawami o ktorych piszecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 14 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2004 Każdy, kto posiada lub ma posiadać Subaru liczy na to że 218-300 koników pod maską będzie ciągnęło jego wózek dając kopa na wszystkie cztery koła. Super brzmienie silnika silnika to już bonusik. Tak, więc, jak ktoś chciałby ponad 200 koników mocy za parę złoty, to niech za gazuje sobie stare Audi S4 czy cuś równie żwawego i starego. Panowie MOC to nie mocz, nie bierze się z picia taniego wina! :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smiechu Opublikowano 15 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2004 Panowie MOC to nie mocz, nie bierze się z picia taniego wina! :!: i jak zwykle są wyjątki - u mnie mocz bierze sie zwykle z picia DROGICH ŁISKACZY - to taka ruda wóda na myszach Śmiech'u ... na co se poleje, to się wszystko rozpuszcza :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 15 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2004 ostatnio mialem okazje sidziec na fotelu pasazera w nowej subarynce STI. dowiedzialem sie ze na max starcie STI moze polknac pol litra:)!ale wrazenia byly niesamowite.mam jedno pytanko,jak auto juz pedzilo(przebieg 7tys) to galka skrzyni dziwnie drzy,normalne? THX HOLO GO!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2004 Normalne. Ciesz sie że nie widziałeś mojej ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 15 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2004 dowiedzialem sie ze na max starcie STI moze polknac pol litra:)! Co to znaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 15 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2004 dowiedzialem sie ze na max starcie STI moze polknac pol litra:)! Co to znaczy? że pasażer porażony osiągami STI połyka odrazu 0,5przeźroczystej..... :wink: pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się