Jump to content

GT a mycie silnika


marcinch
 Share

Recommended Posts

Zawsze ta sama zasada: osłonić pompę hamulcową,skrzynkę bezpieczników i alternator. Poza tym uważać z tym ciśnieniem wody szczególnie przy IC.

Link to comment
Share on other sites

wszystko mozna wyc:PP

Lejesz silnik chemia (cieply najlepiej), dajesz chwilke na realcje i zmywasz.

Najlepiej urzywac zwyczajnego weza, z koncowka ustawiona na rozbryzk.

Unikaj wszelkiego rodzaju wynalazkow typu karcher!!. Nie lej po cewkach, bezpiecznikach , moze czasem sie zdarzyc ze jak masz srednie kable bedzie trzeba je sciagnac i koncowki przesuszych jak bedzie chodzil jak traktor, ale to masz odrazu znak ze kable tez trzeba zminic:PPP

 

Nie sluchaj serwisow itp myc mozna wszystko tylko z glowa

Link to comment
Share on other sites

wszystko mozna wyc:PP

Lejesz silnik chemia (cieply najlepiej), dajesz chwilke na realcje i zmywasz.

Najlepiej urzywac zwyczajnego weza, z koncowka ustawiona na rozbryzk.

Unikaj wszelkiego rodzaju wynalazkow typu karcher!!. Nie lej po cewkach, bezpiecznikach , moze czasem sie zdarzyc ze jak masz srednie kable bedzie trzeba je sciagnac i koncowki przesuszych jak bedzie chodzil jak traktor, ale to masz odrazu znak ze kable tez trzeba zminic:PPP

 

Nie sluchaj serwisow itp myc mozna wszystko tylko z glowa

 

 

To generalnie celowo taki styl ? :mrgreen:

a u mnie w podstawówce dawali bańke za trzy błędy na stronie

no tak ale to było 23 lata temu :-)

Link to comment
Share on other sites

sorry dysortografik ze mne :PPPtlumaczylem sie setki razy .....co do pl znakow, nie mam pl systemu wiec niektorych literek nie moge urzywac:(((

 

przepraszam za OT do poprzedniego OT:PPP

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...